*geintresseerd is in de supermarktwereld*quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
maar ik werk nu dus in het distributiecentrum van SDB en Konmar(we beleveren oa de sdb en konmar in nieuwegein) maar hopenlijk volgende maand niet meer dus
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zitquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
maar ik werk nu dus in het distributiecentrum van SDB en Konmar(we beleveren oa de sdb en konmar in nieuwegein) maar hopenlijk volgende maand niet meer dus
TA is de vrouw?/vriendin van Tainquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zit![]()
terwijl ik daar toch wel 1x per week kom.
(wat heeft die post boven je van together alone trouwens te betekenen)
stond nog ingelogd op account van mijn vriendin en ik let daar eigenlijk nooit op voordat ik post...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zit![]()
terwijl ik daar toch wel 1x per week kom.
(wat heeft die post boven je van together alone trouwens te betekenen)
ik ga weg en over anderhalf jaar gaat het distributiecentrum hier in het dorp toch weg, wordt verplaatst naar Bleiswijk en dat is toch wel iets te ver wegquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:50 schreef febster het volgende:
[..]
*geintresseerd is in de supermarktwereld*
Je gaat weg of jullie stoppen met het beleveren van de SDB en Konmar?
vriendin en 300x per dag is een beetje veel, 5x ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:55 schreef febster het volgende:
[..]
TA is de vrouw?/vriendin van Tainen Tain doet dat voor de lol 300x per dag fout qua cookies enzo
leuk design, word het een soort weblog ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:12 schreef Tain het volgende:
tis latijn, en geen idee wat er precies staat, tis tot nu toe alleen nog maar een conceptlayout wat er nu staat(vorige versie van de site was een beetje gecrashed)
jij staat gewoon laat op.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:26 schreef rockstah het volgende:
waarom sta je altijd zo ziekelijk vroeg op?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:11 schreef rockstah het volgende:
gieling is een dikke trek-gay
sorry rock, mijn vriendin moet om 7 uur beginnen in haarlem en moet dus om 6 uur de bus hebben. Dus staan we om 5:30 op en aangezien ik er normaal om 7 uur uit ga, heeft het geen zin voor mij om voor dat uurtje nog mijn bed in te duikenquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:26 schreef rockstah het volgende:
waarom sta je altijd zo ziekelijk vroeg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |