de TT klopt ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:06 schreef rockstah het volgende:
nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik moet alleen nog even een op makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het moet zoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:09 schreef rockstah het volgende:
hoezo niet?
Toch een kuttopic, boeit dat nou.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:11 schreef capibar het volgende:
[..]
het moet zo
[GAM slowchat] *eigen verzonnen titel*
het OP plaatjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:13 schreef rockstah het volgende:
lijstje is een beetje outdated. even wachten.
En ik zit hier alweer op mijn werk...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:31 schreef gieling het volgende:
En roy komt hier vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
HomerJ: nep homo
ik ga monkey island 4 spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:55 schreef mordradead het volgende:
k ook, ik ga ff een potje vliegen, best cool is datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop