Wat is jouw voornaam eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef capibar het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!![]()
:'(
beginnen we weerquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
shit shit shit shit shit...... capibar is alweer in dit topic geweest
flip.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat is jouw voornaam eigenlijk?
Nu de 2e postquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
shit shit shit shit shit...... capibar is alweer in dit topic geweest
ik heb schijt aan conventiesquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:55 schreef capibar het volgende:
[..]
beginnen we weer![]()
op naar het 300e topicquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nu de 2e post
over 300 topic's is hij er wel uit
hij is vaak irritant, net zo vaak wil ik hem dood en heel soms is hij best aardigquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:58 schreef HomerJ het volgende:
En ik vind Capibar soms irritant, soms wil ik hem dood en soms is hij best aardig
hou alsjeblieft op met die aggersieve gedachten, en ga blij door een prachtig veld met bloemen huppelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef mordradead het volgende:
*rust blijven.... rustig blijven*
nee, ik moet je nou wel dood maken
eindelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:50 schreef Lexie het volgende:Die
naam
.
HomerjLexie.
Je pessimisme, wat doe je?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
eindelijk!
blijheid!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is pessimisme?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je pessimisme, wat doe je?
Hé, dubbel daten met roy en mij?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:50 schreef Lexie het volgende:
HomerjLexie.
Hee! En ons triootje dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé, dubbel daten met roy en mij?
Jij wilde niet meetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:37 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hee! En ons triootje dan?
Die prozac voor je moeder is GEEN smartie'squote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is pessimisme?
ik ben vanaf nu alleen nog maar optimistisch!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de zon schijnt heerlijk!
wat word het morgen weer een mooie dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn jullie allemaal aardig!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |