No shit, Dick Tracyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:39 schreef pkwarts het volgende:
ligt het aan mij of zijn alle usericons weg?
Ik weet het niet, ze zullen wel ff bezig zijn denk ik..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
wat heb ik gemist dan?
zal nog wel een paar weken duren voordat het weer helemaal 100% isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig om te zien dat er altijd een hele zooi users is die meteen in paniek raakt als er iets niet is, en sommigen gewoon denken van "och, ze zullen er wel mee bezig zijn"
Jongens, relaaaax. FOK! is gewoon nog niet helemaal 100 % . Maar in the end is alles goed.
Jup, het enige verschil is nu dat alles per direct aangepast/toegevoegd/gefixed kan worden..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
zal nog wel een paar weken duren voordat het weer helemaal 100% is
GEEEEEN USERICONS!!!! AAAAAAAAAH!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig om te zien dat er altijd een hele zooi users is die meteen in paniek raakt als er iets niet is, en sommigen gewoon denken van "och, ze zullen er wel mee bezig zijn"
Jongens, relaaaax. FOK! is gewoon nog niet helemaal 100 % . Maar in the end is alles goed.
ik zag hem net ook voorbij flitsenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:39 schreef pkwarts het volgende:
Fido Dido van 7up is weer terug!!!! mijn jeugd held!!!
LOL! Dit klink echt zoo duf. In verband met een kapotte koelkast zijn de toiletten tijdelijk buiten gebruikquote:In verband met een veiligheidslek zijn de usericons tijdelijk uitgeschakeld.
mwah valt best mee, het script om de plaatjes te uploaden is volgens mij een beetje brakquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:42 schreef BMH het volgende:
[..]
LOL! Dit klink echt zoo duf. In verband met een kapotte koelkast zijn de toiletten tijdelijk buiten gebruik
zoals Javascripts in JPG bestanden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh... Waarschijnlijk kon je dus dingen uploaden die niet de bedoeling waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |