Das de box! Dat heb ik vroeger idd veel gespeeld... the memoriesquote:mzraki heeft nog een hard truck poster hangen.............. wat een spel was dat zeg
dat was in de tijd dat ik meer minder legaal dat dan legaal, geweldige tijd..... ook monster truck madness was vet zegquote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das de box! Dat heb ik vroeger idd veel gespeeld... the memories
omdat ze vandaag gaan feestenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef HomerJ het volgende:
Waarom is er vanavond geen voetbal?
ik heb heel hard me best gedaan geen canon EOS D30 in de OP te zettenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef pkwarts het volgende:
Camera's
Dit is een ritueel om cap alvast duidelijk te maken dat hij deze keer niet over camera's moet beginnen?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef pkwarts het volgende:
Camera's
braaf!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb heel hard me best gedaan geen canon EOS D30 in de OP te zetten![]()
en het werkt nooit.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit is een ritueel om cap alvast duidelijk te maken dat hij deze keer niet over camera's moet beginnen?
helaas, ik ben benieuwd of deze 24 uur er geen foto camera in komt..... ik heb laat ik het zo zeggen net zo'n gevoel als voor de halve finalequote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en het werkt nooit.
Mijn zus is ook geinteresseerd in camera'squote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef capibar het volgende:
ohja, dit zou mrzaki ook moeten weten:
[afbeelding]
de camera die ik ga kaufen![]()
kijk eens boven je... ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
helaas, ik ben benieuwd of deze 24 uur er geen foto camera in komt..... ik heb laat ik het zo zeggen net zo'n gevoel als voor de halve finale
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef capibar het volgende:
ohja, dit zou mrzaki ook moeten weten:
[afbeelding]
de camera die ik ga kaufen![]()
digitale?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn zus is ook geinteresseerd in camera's
Ze heeft een Nikon, spiegelreflex, wat voor een weet ik niet, maar hij is wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |