quote:ach, dan gebruik je deze toch gewoon
Op dinsdag 20 januari 2004 12:13 schreef gieling het volgende:
ik zie geen button met 'start' erop
quote:blufferdebluf BLUF!
Op dinsdag 20 januari 2004 16:07 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb beeld op mn zelfgebouwde Pong print. Ik ga er zo paddles (draaiknoppen) en schakelaars aan hangen, en spelen! :p
quote:eindlijk is ie dan af!!!!
Jongens, ik heb beeld op mn zelfgebouwde Pong print. Ik ga er zo paddles (draaiknoppen) en schakelaars aan hangen, en spelen! :p
quote:jaja, gewoon bij de conrad besteld
quote:Gewoon geheel zelf ontwikkeld, mag dat ook? Zelf de print ontworpen, ge-etst, bestukt en nu dus aan de praat.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:37 schreef pkwarts het volgende:[..]
jaja, gewoon bij de conrad besteld
quote:kan anders veel simpeler
Op dinsdag 20 januari 2004 16:40 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gewoon geheel zelf ontwikkeld, mag dat ook? Zelf de print ontworpen, ge-etst, bestukt en nu dus aan de praat.
[Dit bericht is gewijzigd door pkwarts op 20-01-2004 16:51]
quote:Velleman heeft zo'n kitje inderdaad. Deze die ik maak is cooler en leuker.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:47 schreef pkwarts het volgende:[..]
kan anders veel simpeler
mijn conrad linkje deed het niet..maaruh! ik vind het wel heel knap hoor!
Gaat lekker zo
quote:wat wel grappig is om te beseffen is dat tegenwoordig jij in je eentje een pong 'console' ontwerpt met puntentelling en dat zoveel jaren geleden de enige die dat konden grote bedrijven zoals philips waren en dan zonder puntentelling
Op dinsdag 20 januari 2004 16:50 schreef Khadgar het volgende:[..]
Velleman heeft zo'n kitje inderdaad. Deze die ik maak is cooler en leuker.
quote:Dit chipje wat er bij mij in het midden zit is eigenlijk de hele console kant en klaar
Op dinsdag 20 januari 2004 16:55 schreef pkwarts het volgende:[..]
wat wel grappig is om te beseffen is dat tegenwoordig jij in je eentje een pong 'console' ontwerpt met puntentelling en dat zoveel jaren geleden de enige die dat konden grote bedrijven zoals philips waren en dan zonder puntentelling
quote:dus je zit nu te patsen met hoe goed je een chipje op een printplaatje kan bevestigen
Op dinsdag 20 januari 2004 16:57 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dit chipje wat er bij mij in het midden zit is eigenlijk de hele console kant en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |