*Wenst meequote:Op donderdag 6 mei 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe meteen een wens voor dit topic:
Geen Capibar of Rockstah
Boeiend, HomerJ is nog jongquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:38 schreef Lexie het volgende:
Euh, ik weet niet wat je wil zeggen met de titel, maar volgens mij klopt hij niet.
eeehmmquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:38 schreef Lexie het volgende:
Euh, ik weet niet wat je wil zeggen met de titel, maar volgens mij klopt hij niet.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeiend, HomerJ is nog jong
Nou je dit zegt, valt me pas op hoe grammaticaal tenenkrommend "game over" wel niet is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eeehmm
De game is nooit voorbij of we stoppen nooit met gamen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
*Wenst mee
Zouden ze nog slapen, of hebben ze een fataal ongeluk gehad?
ik bedenk me net dat het nintendo hoofdkantoor van de benelux in nieuwegein staat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
hoi
ik zat net zo yorinshop te kijken he, en daar lieten ze zo 'n filmpje zien over een dvdspeler, en ze hebben het voor elkaar gekregen elke keer dat de camera op het dvd-scherm richt shit in de ondertiteling te krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:17 schreef rockstah het volgende:
ja.... en?
ze moeten even een apart topic hebben, blijkbaar helpt die msn shit niet........ dan is het hier tenminste lekker rustigquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik doe meteen een wens voor dit topic:
Geen Capibar of Rockstah
lekker rustigquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze moeten even een apart topic hebben, blijkbaar helpt die msn shit niet........ dan is het hier tenminste lekker rustig
klinkt als de ideale baan... wat verdient het?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:50 schreef Tain het volgende:
Ik heb vandaag een computer opgeblazen en ik kreeg er nog voor betaald ook![]()
Het moest helemaal niet, ging per ongeluk. Maar goed dat het maar 1 van de servers was (internetserver)quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef capibar het volgende:
[..]
klinkt als de ideale baan... wat verdient het?![]()
(serieus, waarom moest je dat doen?)
achja, een server maakt toch niks uitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 07:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Het moest helemaal niet, ging per ongeluk. Maar goed dat het maar 1 van de servers was (internetserver)![]()
waarom?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef mordradead het volgende:
mensen..... ik heb een ngage gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |