ook al heb ik in het vorige topic jou en je familie uitgescholdenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:27 schreef pkwarts het volgende:
krijg ik nu bonuspunten
denk ik niet, spanje is de betere ploeg en hebben nog (paar) goede wissel(s)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef Rahl het volgende:
rusland wint.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:10 schreef capibar het volgende:
ek
sinds wanneer is dat begonnen en hoe lang duurt dat?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:.
JAAAAAAAA.
.
ja, die is idd goed.... die keeper doet het ook bestquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef Rahl het volgende:
alenichev bij rusland, of iig die gozer van porto
schande.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, die is idd goed.... die keeper doet het ook best
voor mij geen 2e helft, je gaat 2 minuten weg en de tv wordt weer ingepikt
ja, altijd als je die zo ziet dan heb ik het gevoel alsof hij door mij heen kijkt, hij zou een zonnebril moeten dragenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
schande.
die keeper heeft enge ogen vind ik
ijskoude ogen iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, altijd als je die zo ziet dan heb ik het gevoel alsof hij door mij heen kijkt, hij zou een zonnebril moeten dragen
mijn gevoel zegt dat nl van duitsland gaat verliezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
ijskoude ogen idd![]()
Duitsland verliest met 2-0 van hongarije, waar 22(!!) internationals afgezegd haddenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt dat nl van duitsland gaat verliezenmaar dat kan helemaal neit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |