Geen mailtje ofzo van tevoren?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond de vorige TT beter
En Rahl, een vriend van mij had zich 2 dagen eerder dan mij op gegeven bij kurt nitro en die heeft de game gister ontvangen
Kan toch?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond de vorige TT beter
succes zul je wel nodig hebben tegen zo'n topteamquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga voetballen, we moeten tegen een club die al 2 doelpunten heeft gescoord en 29 tegen heeft![]()
Succes, gewoon veel ellebogen uitdelen, ze ''per ongeluk'' laten struikelen, lekker flink tegen de schenen trappen etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga voetballen, we moeten tegen een club die al 2 doelpunten heeft gescoord en 29 tegen heeft![]()
Ik ga korfballen, we moeten tegen een club die al 9 doelpunten heeft gemaakt en 19 tegen heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Dat is mijn plan iigquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Succes, gewoon veel ellebogen uitdelen, ze ''per ongeluk'' laten struikelen, lekker flink tegen de schenen trappen etc. etc. etc.![]()
Of op de achilleshiel van de tegenstander.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:34 schreef Tain het volgende:
En slidings altijd in zetten met 2 gestrekte benen op de enkel van de tegenstander
Full-contact korfbal dusquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat is mijn plan iig
en maar hopen dat we met minder dan 10 doelpunten tegen verliezen
korfbalquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal dus
Full-contact korfbal is toch met boksbeugels, handschoenen en banden, korfbal is gewoon alleen met je handen enzoquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
korfbal
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van jequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Rahl het volgende:
alhoewel... de vorige keer dat ik dat deed werd ik bij mn keel gegrepen door zo'n uberlompe boer uit woudsend
ik speel geen korfbalquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal is toch met boksbeugels, handschoenen en banden, korfbal is gewoon alleen met je handen enzo
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van je
Je mixt 2 mensen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal dus
Als het een hoge stem is, zal het wel een schop op de bekende plek zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van je
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je mixt 2 mensen.
Ah, bedankt voor het na-apen van de gezichten van de tegenstander na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |