ninja gaiden is volgens mij wel leuk, ik heb hem nog nooit echt goed gespeelt.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
tis geen bagger...dat zeker niet...maar tis ook geen super spel ofzo...
Ninja gaiden daarintegen...das het beste xbox spel dat er is
Halo owend alles, ook Ninja Gaiden, met gemak zelfs.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
tis geen bagger...dat zeker niet...maar tis ook geen super spel ofzo...
Ninja gaiden daarintegen...das het beste xbox spel dat er is
starwars is bagger, ninja gaiden is misschien tof, halo is baggerquote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef Tain het volgende:
Ninja Gaiden is ook gewoon baggerKotOR is het beste xbox spel
heb ik al verteld dat halo bagger is?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
nuff bluffs ofzo? halo is een opeenhoping van Copy+paste
Laat maar, de enige reden waarom je dit nog volhoudt is omdat je geen slecht figuur wilt slaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
nuff bluffs ofzo? halo is een opeenhoping van Copy+paste
ik vond the assault on the control room ofzo anders best grappig...behalve die ronde stukken tussendoor...iedere verdieping hetzelfde...en dan de library...jezus wat een kutlevel was datquote:Op donderdag 30 september 2004 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Laat maar, de enige reden waarom je dit nog volhoudt is omdat je geen slecht figuur wilt slaan.
Halo repetatief? Misschien, maar wat is daar erg aan als dat herhaalde stukje steeds weer supervet is?
rot dan op newbiequote:Op donderdag 30 september 2004 23:29 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Wat 'n bagger topic.
hoe subtielquote:Op donderdag 30 september 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
rot dan op newbie![]()
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond the assault on the control room ofzo anders best grappig...behalve die ronde stukken tussendoor...iedere verdieping hetzelfde...en dan de library...jezus wat een kutlevel was dat
Of gewoon als een gek er door heen rennen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.
Het voelt heerlijk als jij een kamer uit kan stappen met niets dan lijken op de grond, bloed aan de muur en hersens tegen het plafon.
tuurlijk is het leuk om te winnen en dat te zien...maar dat kon toch wel ff andersquote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.
Het voelt heerlijk als jij een kamer uit kan stappen met niets dan lijken op de grond, bloed aan de muur en hersens tegen het plafon.
wij hebben het hier niet zo op newbiesquote:Op donderdag 30 september 2004 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe subtiel![]()
Dat is dus voor ieder persoon anders.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tuurlijk is het leuk om te winnen en dat te zien...maar dat kon toch wel ff anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |