Ole!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben kooplustig.
Dan hebben wij iets gemeen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:36 schreef pkwarts het volgende:
ik ben ook kooplustig.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
moet natuurlijk wel een 'n' achter kooplustige, maar dat geeft niet he
Maar dit is geen verzamelplaats van taalpuristen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Trouwens je een na laatste post in je topic over cop-op Doom spelen enzo... Ik laat jou wel steeds voorlopen want jij bent de manquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
Schieten in iemand's rug is laf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens je een na laatste post in je topic over cop-op Doom spelen enzo... Ik laat jou wel steeds voorlopen want jij bent de man![]()
Nee joh ik gebruik hem als kanonvoerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Schieten in iemand's rug is laf.
Ik gebruik Co-Oppers meestal als schild.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee joh ik gebruik hem als kanonvoer![]()
Ik denk dat pkwarts wel ''multi functioneel'' inzetbaar isquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik gebruik Co-Oppers meestal als schild.
En target practice.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik denk dat pkwarts wel ''multi functioneel'' inzetbaar is![]()
houdt t exclusief hehquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef pkwarts het volgende:
quoten is hip weetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk quoten wij elkaar best vaak.
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
quoten is hip weetje
mijn ondertitel slaat nergens opquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.
Scherp !quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het viel mij gewoon op.
Altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Scherp !![]()
ik ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
Ik wil straks ook meedoen met doom 3 xbox co-op
Jammer dat het volgens mij maar met 2 man kan. We zouden anders een goed geoliede oorlogsmachine kunnen vormen.... Het Fok!Team.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Tain het volgende:
Ik wil straks ook meedoen met doom 3 xbox co-op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |