heheheh die van mijn was lekker eerder....quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
GODVER hehe
Daggla vuile kutgriek, ik hoop dat jullie er vanavond zo hard uitvliegen......
TSJECHIE TSJECHIE
niet allemala te serieus nemen
Mijn op was ook beter, ik schijt op mods
eerder teltquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:08 schreef mordradead het volgende:
die van mij was én mooier én beter én nog een keer beter
daaaaar gaan we weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mordradead het volgende:
je bent gewoon een klootzak, weet je dat of niet
laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beterquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:12 schreef capibar het volgende:
[..]
daaaaar gaan we weer
jij blijft wel heel erg vasthouden aan je eerste indruk he?
wat heb ik de laatste tijd fout gedaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beter
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meerquote:Roy: post hier tijdelijk niet meer omdat hij vast en zeker heel erg hard aan http://games.fok.nl werkt![]()
dus eigenlijk haat je me niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:18 schreef mordradead het volgende:
heb ik al eerder gezegd, principe kwestie
is al verandertquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer
wat is dit dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer
net alsof iemand zin heeft om een nieuwe te makenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()
*steekt zijn vinger op*quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?
Onder andere dit soort mensen hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()
gelukkig begint mijn userid met een 6quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere dit soort mensen hier14 jarigen met een user id boven de 90 000
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |