welk commodore en amiga gezeik?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:54 schreef rockstah het volgende:
sorry, maar ik ben dat commodore en amiga gezeik goed zat. this is the new generation of gamers!
zeg je dat nu gewoon om een rel te veroorzaken of meen je het echt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
vond genma onimusha eigenlijk veel beter dan ninja gaiden
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slashquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
zeg je dat nu gewoon om een rel te veroorzaken of meen je het echt?
typoquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
dude, het is 'breaking the outer shell'
zet dan gewoon 'de buitenste schil aan het breken' neer ofzo
Het is toch ook een hack 'n slash game?quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slash
dat is toch goed of nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
ik meen het echt, ninja gaiden is echt bijna alleen maar hack 'n slash
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzoquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is toch ook een hack 'n slash game?
Dat is net als over Quake 3 zeggen dat het bijna alleen maar schieten is
Je wilde gewoon 'Raki' in de topictitel verwerken he, jaja, ik heb je doorquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
typoik moest hem even snel maken voor iemand anders. en braken kan toch ook.
dus we zijn de uiterste schil aan het uitkotsen. lijkt me sowieso veel effectiefer.
mijn god wat ben jij bedorvenquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzo
Dan moet je zeggen dat je Onimusha léuker vind, niet béterquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het geen hack 'n slash is, ik vind het alleen teveel. Ik mis puzzeltjes en gesprekken enzo
niet te vergelijken...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
vond genma onimusha eigenlijk veel beter dan ninja gaiden
Mja, je hebt gelijk, I fucked up.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:15 schreef Tain het volgende:
iets beter vinden is toch net zo hard een mening als leuker vinden
Hoe vond je Riddick trouwensquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet te vergelijken...
en over onimusha gesproken...ik wacht al 4 weken op me order van play voor onimusha 3...
na 2 weken al gemailt ...hebben ze een nieuwe gestuurd...nu weer 2 weken later...kan ik weer een mailtje sturen...irritante klote zooi...tegen de tijd dat ik em binnen heb kan ik em hier al voor 48 kopen
dus nu zitten er 2 postbodes lekker onimusha 3 te spelen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet te vergelijken...
en over onimusha gesproken...ik wacht al 4 weken op me order van play voor onimusha 3...
na 2 weken al gemailt ...hebben ze een nieuwe gestuurd...nu weer 2 weken later...kan ik weer een mailtje sturen...irritante klote zooi...tegen de tijd dat ik em binnen heb kan ik em hier al voor 48 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |