quote:Slowchatten
Op maandag 22 december 2003 12:37 schreef radiating het volgende:
waarmee?
quote:Koop ook een console, dan heb je dat soort dingen niet
Op maandag 22 december 2003 12:46 schreef Internationalist het volgende:
Ik heb een nieuwe pc nodig, deze kan nix meer aan
quote:En das meteen ook een nadeel voor consoles: je kan ze niet upgraden en na een aantal jaar komen er geen games meer voor uit..
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef Muizig het volgende:[..]
Koop ook een console, dan heb je dat soort dingen niet
quote:Gelukkig dwingt dat de programmeurs wel om elke keer fantastische trucs uit te halen met de console, zodat het steeds mooier, sneller en beter word. Op de PC is het gewoon meer van hetzelfde, voor veel meer geld.
Op maandag 22 december 2003 12:59 schreef Internationalist het volgende:[..]
En das meteen ook een nadeel voor consoles: je kan ze niet upgraden en na een aantal jaar komen er geen games meer voor uit..
quote:Meer van hetzelfde?
Op maandag 22 december 2003 13:02 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gelukkig dwingt dat de programmeurs wel om elke keer fantastische trucs uit te halen met de console, zodat het steeds mooier, sneller en beter word. Op de PC is het gewoon meer van hetzelfde, voor veel meer geld.
quote:Daar hebben we het ook over een verschil van 4+ jaar!
Op maandag 22 december 2003 14:13 schreef Internationalist het volgende:[..]
Meer van hetzelfde?
Zeker nooit het verschil tussen bijv simcity 2000 en 4 gezien?
quote:Dan koop je toch weer een nieuwe? Evenduur als een beetje processor, of een halve videokaart...
Op maandag 22 december 2003 12:59 schreef Internationalist het volgende:[..]
En das meteen ook een nadeel voor consoles: je kan ze niet upgraden en na een aantal jaar komen er geen games meer voor uit..
quote:Idd, net als een dos game en Call of duty..
Op maandag 22 december 2003 15:29 schreef gieling het volgende:[..]
Daar hebben we het ook over een verschil van 4+ jaar!
[Dit bericht is gewijzigd door Internationalist op 22-12-2003 15:43]
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:41 schreef Internationalist het volgende:
Waar blijven jullie voorbeelden van revolutionaire consolegames waar wel 2 weken () tussenzat?
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:42 schreef gieling het volgende:[..]
quote:Rogue Leader en Rebel Strike. Een Launch titel en een 2e generatie titel op de cube. Grafisch enorm verbeterd.
Op maandag 22 december 2003 15:41 schreef Internationalist het volgende:
Waar blijven jullie voorbeelden van revolutionaire consolegames waar wel 2 weken () tussenzaten?
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:54 schreef Khadgar het volgende:[..]
Rogue Leader en Rebel Strike. Een Launch titel en een 2e generatie titel op de cube. Grafisch enorm verbeterd.
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:54 schreef Khadgar het volgende:[..]
Rogue Leader en Rebel Strike. Een Launch titel en een 2e generatie titel op de cube. Grafisch enorm verbeterd.
quote:Yea, maar niet iedereen is een verzamelfreak. Ik wil gewoon zo goedkoop en zo veelzijdig mogelijk gamen...tadaa.....PC!
Op maandag 22 december 2003 17:45 schreef CyraxSnake het volgende:
gameconsoles zijn gewoon (vind ik) beter, er zit een verzamelelement aan en dat vind ik goed. je hebt bijvoorbeeld een NES die je dan nog na een paar jaar hebt en zo breid je langzaam je verzameling uit. en dat vind ik leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |