Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Ik zeg wel dat ik rayman haat op Fok maar ik bied altijd netjes met excuses aan op msn aan hem
geef ze een citroen folderquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:21 schreef Rahl het volgende:
jehova's aan de deurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net alsof dat zo moeilijk isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, topic weer gevonden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde er eigenlijk een tvp'tje neerzetten...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof dat zo moeilijk isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat kan je alsnog doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk een tvp'tje neerzetten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mislukt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:00 schreef Fliepke het volgende:
zo even dit topickillen, want ze gaan veel te snel voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:03 schreef Fliepke het volgende:
hond! jou ga ik ook met -3 modererenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehhehehehehehehehequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:03 schreef capibar het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woohoo, rb3:ba spelen zonder lenzen, maar nu wel met bril.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:17 schreef GinaG het volgende:
Zo mensen net als pkwarts, MrZaki en mordra kan ook ik me tot de brilsmurfen rekenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Bril opgehaald heeft...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik denk dat je elo nu wel omhoog schietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik zal het namens de rest maar vragen. Omdat ze het toch niet durvenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:19 schreef GinaG het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEEquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik zal het namens de rest maar vragen. Omdat ze het toch niet durvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FOTOOOOOOH!!!!!
Bedankt voor die foto op msn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
NEEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bedankt voor die foto op msn.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Graag gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuh,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
NEEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe me maar eerst een digitale camera kadoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uhuh,
Plaats em maar in je fotoboekje, dan kom ik em daar wel bekijken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat je nu niet rondloopt met zenuwen als je tegen mij speeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:17 schreef GinaG het volgende:
Zo mensen net als pkwarts, MrZaki en mordra kan ook ik me tot de brilsmurfen rekenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Bril opgehaald heeft...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop