hee, een newbquote:Op donderdag 9 september 2004 20:35 schreef Rodie83 het volgende:
*blaat*
Mijn online-hero momentquote:Op donderdag 9 september 2004 20:40 schreef mordradead het volgende:
doe er dan ook ff wat "echte" game plaatjes bij...... vj ofzo
ik wil smb nogsteeds een keer kopenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn pas ubergames![]()
![]()
![]()
Wel in de slowchat bendequote:Op donderdag 9 september 2004 20:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
hee, een newb
Happy Sandwiching fraggin'quote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga nu eff Live met GinaG & co
ik kan niet live want ik ben bij mijn vaderquote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef HomerJ het volgende:
Prima hou je er rekening mee dat ik er geen ene flikker van kanquote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef HomerJ het volgende:
Zondagavond, live, black arrow, jij en ik en misschien meer mensenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Prima hou je er rekening mee dat ik er geen ene flikker van kan![]()
![]()
Dat zijn we gewend van vrouwenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
komt vanzelf, niemand is met Rainbow goed als ie andere shooters gewend isquote:Op donderdag 9 september 2004 21:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |