Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Ik zeg wel dat ik rayman haat op Fok maar ik bied altijd netjes met excuses aan op msn aan hem
dan is het voor de newbies gelijk duidelijk waar dit topic over gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:13 schreef Gamedemon het volgende:
anders verzin je een leuke titel?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:15 schreef rockstah het volgende:
kut capibarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had het topic al eeuwen klaar staan.
Waar zou het anders over moeten gaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:15 schreef capibar het volgende:
[..]
dan is het voor de newbies gelijk duidelijk waar dit topic over gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees-de-matherfackin-OPquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:16 schreef LaZZ het volgende:
Zijn er ook nog grootse Battlefield 1942-liefhebbers? Lijkt me een logische zaak toch?
-raymanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:16 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar zou het anders over moeten gaan?
nope. xbox live only hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:16 schreef LaZZ het volgende:
Zijn er ook nog grootse Battlefield 1942-liefhebbers? Lijkt me een logische zaak toch?
Alleen Xbox? Ik dacht dat we hier over games praten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:19 schreef rockstah het volgende:
[..]
nope. xbox live only hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pc gamen zuigt hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:19 schreef rockstah het volgende:
[..]
nope. xbox live only hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst ontken je dat je games kan spelen op een xbox, daarna beken je dat je rayman speelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Alleen Xbox? Ik dacht dat we hier over games praten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Speel wel Rayman op m'n phone, telt dat ook mee?
BF is zeker antiek, en nog steeds speelbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lees-de-matherfackin-OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BF 1942 is ántìek man.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik dat ontkent? Waar? Vertel? Haha, ik test jullie uit. Maar ik ben een PS2-fanaat. Hoe denken jullie daarover?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:22 schreef capibar het volgende:
[..]
eerst ontken je dat je games kan spelen op een xbox, daarna beken je dat je rayman speelt.
hoe inpopulair wil je je hier maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over alles wat gamers bezig houdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Alleen Xbox? Ik dacht dat we hier over games praten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ook over de zin des levens?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
over alles wat gamers bezig houd
Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
BF is zeker antiek, en nog steeds speelbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je toevallig ook een Ngage?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:24 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb ik dat ontkent? Waar? Vertel? Haha, ik test jullie uit. Maar ik ben een PS2-fanaat. Hoe denken jullie daarover?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, daar gingen we iets te diep op in en toen zijn er enkele doodsverwensingen gevallen, met de nodige bans van dien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dus ook over de zin des levens?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een Ngage?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we zijn gamers, geen filosofen. wij komen niet verder dan tieten en voedsel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dus ook over de zin des levens?
En toch denk ik dat je voor een "recycleplastic-viesgrijs tuinstoeltje uit de 17e eeuw" best veel zal krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is het probleem.
Er is niets mis met oude games als Starcraft, Resident Evil of Quake II, die zijn dan wel antiek, maar dan antiek in de zin van een donkerbruinen, grote, massieve oud-eikenhouten tafel die een slordige 20.000,- opleverd.
BF1942 daarentegen, dat is meer een recycleplastic-viesgrijs tuinstoeltje uit de 17e eeuw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oftewel, vullus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop