Deel 1: The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
Onderwerpen die nog openstonden uit het vorige topic:
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-06-2003 16:50]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 13-06-2003 17:30]
hmmm toch wel rotschrikken van een teammaat en hem dan per ongeluk teamkillen
tomb raider halen : hehe d8 het niet vondt aan 1 en 2 al niks
quote:volstaat deze?
Op vrijdag 13 juni 2003 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wie maakthier trouwens een mooie logo van dat we kunnen gebruiken als openingspost?
quote:Slet
Op vrijdag 13 juni 2003 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
dicht hoer!
Maare domste actie:
Met GTA:Vice city, ik had een enorm moeilijke missie ik moest iemand ophalen ik had een gang achter me aan 5 sterren van politie en ik moest hem wegbrengen naar de andere kant van de stad, ik kwam uiteindelijk(na 5x opnieuw proberen) met 4 banden lek aan en een rokende auto. Ik zie de roze gloed en ik stap op de weg uit en ik schiet uit vrede op een normale-burger-personen-auto. En hij reed heel hard weg over de man die ik had geholpen 2 meter voor de eindbestemming
quote:met GTA maak je altijd de domste/stomste fouten
Op vrijdag 13 juni 2003 17:42 schreef HomerJ het volgende:[..]
Slet
Maare domste actie:
Met GTA:Vice city, ik had een enorm moeilijke missie ik moest iemand ophalen ik had een gang achter me aan 5 sterren van politie en ik moest hem wegbrengen naar de andere kant van de stad, ik kwam uiteindelijk(na 5x opnieuw proberen) met 4 banden lek aan en een rokende auto. Ik zie de roze gloed en ik stap op de weg uit en ik schiet uit vrede op een normale-burger-personen-auto. En hij reed heel hard weg over de man die ik had geholpen 2 meter voor de eindbestemming![]()
quote:HALLLOOOOooooOOOO dat heet freeware!
Op vrijdag 13 juni 2003 17:29 schreef _GdR_ het volgende:
Nee, we downloaden geen games
bij lucasarts kan je m gewoon downen....
quote:Als dat zo is, sorry. Maar mail de info even aub
Op vrijdag 13 juni 2003 17:47 schreef _GdR_ het volgende:[..]
HALLLOOOOooooOOOO dat heet freeware!
g-r-a-t-i-sbij lucasarts kan je m gewoon downen....
quote:Hehehe
Op vrijdag 13 juni 2003 17:42 schreef HomerJ het volgende:[..]
Slet
Maare domste actie:
Met GTA:Vice city, ik had een enorm moeilijke missie ik moest iemand ophalen ik had een gang achter me aan 5 sterren van politie en ik moest hem wegbrengen naar de andere kant van de stad, ik kwam uiteindelijk(na 5x opnieuw proberen) met 4 banden lek aan en een rokende auto. Ik zie de roze gloed en ik stap op de weg uit en ik schiet uit vrede op een normale-burger-personen-auto. En hij reed heel hard weg over de man die ik had geholpen 2 meter voor de eindbestemming![]()
Dan zal ik maar meteen mijn domste actie posten .
In Mafia had ik na een uur eindelijk een mooie auto gejat, na een lange missie. Ik ging rustig rijden naar het eindpunt, en ik hield me voor de eerste keer aan de verkeersregels.
Opeens kwam er een auto van links die mij geen voorrang gaf, en mijn auto dus bekraste . Ik was al uitgestapt, inclusief honkbalknuppel, om hem even een lesje te leren.
Ik was alleen even vergeten achter me te kijken of er geen tram aankwam
quote:hahahah
Op vrijdag 13 juni 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:
Haallo.
Dan zal ik maar meteen mijn domste actie posten
.
In Mafia had ik na een uur eindelijk een mooie auto gejat, na een lange missie. Ik ging rustig rijden naar het eindpunt, en ik hield me voor de eerste keer aan de verkeersregels.
Opeens kwam er een auto van links die mij geen voorrang gaf, en mijn auto dus bekraste. Ik was al uitgestapt, inclusief honkbalknuppel, om hem even een lesje te leren.
Ik was alleen even vergeten achter me te kijken of er geen tram aankwam
quote:auw!
Op vrijdag 13 juni 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:
Haallo.
Dan zal ik maar meteen mijn domste actie posten
.
In Mafia had ik na een uur eindelijk een mooie auto gejat, na een lange missie. Ik ging rustig rijden naar het eindpunt, en ik hield me voor de ......
quote:hetzelfde! op een goed jaar!
Op vrijdag 13 juni 2003 20:18 schreef HomerJ het volgende:
Proost mede-gamers:
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
...Wie maakthier trouwens een mooie logo van dat we kunnen gebruiken als openingspost?
TIP: Je kunt ook naar het cafee van 3dee gaan!
www.3dee.nl
ook leuk!
(hoeft nie mag! dus dit is geen spam)
quote:Staat geen foto bij.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
STROLIE!!
http://www.theregister.co.uk/content/54/31024.html
Daar staat het van de XBOX 1.5..
Tis nog wel een gerucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |