wat moet ik met dubbele consolesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Trouwens, nu die console's verder in prijs gezakt zijn is iemand nog van plan een Xbox of PS2 te kopen?
Ja ik ga xbox kopen, moet alleen nog wel paar maandjes sparenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Trouwens, nu die console's verder in prijs gezakt zijn is iemand nog van plan een Xbox of PS2 te kopen?
Neen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geen idee. Maar ik kende mensen op Dreamcast forums die er 3 kochten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]
wat moet ik met dubbele consoles
PS2 is goed..... Geniet er al jaren vanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kende mensen op Dreamcast forums die er 3 kochten.Voor het geval dat... Enige wat ik nu nog mist naast mijn Xbox en Gamecube (al is die meer voor de sier) is een PS2.
Ik ben gemeen. Niet alleen tegen jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:29 schreef pkwarts het volgende:
ik ga je wel helpen met een inzamelingsactie peristilius
Ik nog niet. En dat voor een donderdagavond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:24 schreef GinaG het volgende:
Wie zit er ook aan een ijskoud biertje![]()
![]()
* pakt portomonnee erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
![]()
gaan we straks ook ICQ nummers uitwisselen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:
laten wij allen het achterhaalde concept genaamd irc in leven houden mensen
neenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
gaan we straks ook ICQ nummers uitwisselen?
dit was dus een verkapte "kom op irc gam" post he?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:
laten wij allen het achterhaalde concept genaamd irc in leven houden mensen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dit was dus een verkapte "kom op irc gam" post he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |