ik ook!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:08 schreef rockstah het volgende:
ik ga sterven!
je zou het ook echt kunnen doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:12 schreef rockstah het volgende:
hahaha
ik ga ook naar bed, dromen dat ik mijn monitor kapot aan het rammen ben.
*kuch*quote:ased on the extremely successful videogame "A2 RACER" by Dutch software company Davilex
Dat was best leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:40 schreef capibar het volgende:
A2 Racer the movie!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
*kuch*
Je kunt een ontbijtje voor me makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:19 schreef mordradead het volgende:
morgenvertraging bij de krant
weer geld verdient met niks doen
in de ardeche hadden we 2 stormbuienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:10 schreef -Mzraki- het volgende:
w00t wat een onweer gister
Elke 2 seconde een flits, en daar moest ik door heen naar huisfietsen, best mooi
Denk eens aan iedereen op Lowlands, wat een hoop lekkende tentjes zullen daar staanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:16 schreef taart het volgende:
[..]
in de ardeche hadden we 2 stormbuiendie waren ook best wel cool.
alleen de 2e niet zo voor m'n tent
die moest ik de volgende dag inpakken en die was gelekt
![]()
gister overigens deel 1 uit gelezen en vandaag deel 2 en 3 binnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:15 schreef GinaG het volgende:
Toen ik net maar zelf mijn ontbijtje ging halen, zag ik te laat dat er opstraat van die supergrote plassen lagen. Ik heb toen een ongewenste douche gekregen![]()
![]()
Vandaag ga ik deel 3 uitlezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gister overigens deel 1 uit gelezen en vandaag deel 2 en 3 binnen
paal 17, is dat die bij de grote windmolen in de buurt? (in scheveningen)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, ik werk dus bij een strandpaviljoen, aan het strand dus
Waren we rond 00 klaar, gingen we nog even bieren aan de bar. Zien we opeens op het strand een auto aankomen, die wil dus bij Paal 17 (waar ik dus werk) het strand afrijden de weg weer op. Maar ja, zoals zovaak gebeurd, die auto loopt vast. Ik ga er eventjes heen om te kijken hoe erg het is en of ze met de trekker eruit gehaald moesten worden, wordt ik vol in m'n bek geschenen met zo'n mega-flashligh. Jahoor, het blijken de politie te zijn
We hebben ze er nog helemaal uit moeten trekken met de trekker, ze zaten tot op het plaatje vast![]()
Ze wilden geen antwoord geven op de vraag: "Wat deden jullie in de midden van de nacht op het strand?"
Maar volgens mij waren ze niet bepaald boeven aan het vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |