Dat was ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Degene die het topic sluit moet het nieuwe openenZal ik?
Dat bedoel ik niet, nevermindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat was ik.Gieling was alleen eerder.
Ik fiets, zij met de treinquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke debielen gaan er nu in hemelsnaam met de fiets en de trein naar Utrecht.......
Tram is ongelijk aan trein.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:09 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik fiets, zij met de trein
Tegenwoordig meer Rise Of Nations.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
de tram is nog 1000 keer erger.......
warcraft je nog een beetje Legolas ?
Ik was net ff naar de FRS in Delft geweest, uitverkochtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:30 schreef pkwarts het volgende:
ben weer terug van door de regen lopen
enne GinaG, je kan hem gerust halen riddick!
ik zou liever ook niet naar utrecht gaan, maar ja ik werk er...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke debielen gaan er nu in hemelsnaam met de fiets en de trein naar Utrecht.......
ahum utrecht is ok hoor! Niet te groot, alles goed bereikbaar. Alleen HC en station sucktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zou liever ook niet naar utrecht gaan, maar ja ik werk er...
Stap jij maar eens op in de spits bij Ziekenhuis Ouderijn. Ze rijden met enkele trams, en als d'r 5 zitplaatsen vrij zijn, zijn het er veel. (Middagspits.)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef DinoPK het volgende:
Zo erg is de tram nou toch ook weer niet? Ja het stuk in Utrecht kan plezieriger kan inzittenden, maar in Nieuwegein en IJsselsteijn is het knap rustig. En dat ding is redelijk snel en schoon (Niet altijd.... :x)
Utrecht zelf is leuk om te winkelen maar je zou er maar wonen zeg, mij niet gezien.
HEY !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef DinoPK het volgende:
Zo erg is de tram nou toch ook weer niet? Ja het stuk in Utrecht kan plezieriger kan inzittenden, maar in Nieuwegein en IJsselsteijn is het knap rustig. En dat ding is redelijk snel en schoon (Niet altijd.... :x)
Utrecht zelf is leuk om te winkelen maar je zou er maar wonen zeg, mij niet gezien.
Ookal? Welke wijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
HEY !
Ik woon in Utrecht.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |