Game On!
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FiPoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FiPoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:41 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan aan mij liggen, maar ik snap hem niet!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
n00b
quote:Dat is een mod
ik accepteer de cookies.
* HomerJ is moe van een harde dag werken gaat aan de bar zitten en geniet met een biertje van Mario kart screens
quote:+ 5 Herkenbaar
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:47 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar negeert z'n tentamen Stromingsleer voor morgen.Dat zien we over een kwartaal wel.
Op de vakantie
quote:Dat word waarschijnlijk 25000 posts in 1 week!
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Bier taptOp de vakantie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben hier tot half twaalf, dan moet ik weer verder aan een totaal nutteloze opgave
quote:Vertel
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:23 schreef Lexie het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik ben hier tot half twaalf, dan moet ik weer verder aan een totaal nutteloze opgave
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Managamentvak, moet je al genoeg zeggen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vertel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Gewoon snel afraffelen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:28 schreef Lexie het volgende:[..]
Managamentvak, moet je al genoeg zeggen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja nou... ik moet al zoveel inhalen, ik wil nog wel eens iets halen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon snel afraffelen
ik accepteer de cookies.
quote:Herkenbaar ook ! Maar succes verder ! Het is half 12
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja nou... ik moet al zoveel inhalen, ik wil nog wel eens iets halen
ik accepteer de cookies.
quote:Bedankt, die stimulans had ik net nodig
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Herkenbaar ook ! Maar succes verder ! Het is half 12
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop