nee, echt niet. Helemaal niet. Controlleer maar, ik heb dacht ik bepaalde cijfers wel over genomen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef rockstah het volgende:
volgens mij is die gewoon gecopypaste van je eigen site
Er gaan heel veel hoodlums dood in Rayman 3quote:Op woensdag 1 september 2004 22:07 schreef HomerJ het volgende:
Als je een review maakt van een game waar minstens 1 druppel bloed inkomt of 1 persoon sterfd is het weer goed.
En waarom sta ik er niet bij?
hmm, ik ga er nog wel één van Rayman M schrijven. Maar nu niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
idd, schrijf er nog maar een rayman. daarna zie ik wel of ik een keer zin heb dat kruis weg te halen.
mèèèèèèèhquote:Op woensdag 1 september 2004 22:07 schreef HomerJ het volgende:
Als je een review maakt van een game waar minstens 1 druppel bloed inkomt of 1 persoon sterfd is het weer goed.
En waarom sta ik er niet bij?
Oeh daar heb je toch vlammenwerpers?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hmm, ik ga er nog wel één van Rayman M schrijven. Maar nu niet.
Probeer eens met je kop keihard tegen de muur te slaan?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
ik heb koppijn trouwens, als het jullie nog niet opgevallen was
gedaan, en nu? ik kreeg alleen een bonk geluidquote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Probeer eens met je kop keihard tegen de muur te slaan?
het moet ook bloeden hequote:Op woensdag 1 september 2004 22:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
gedaan, en nu? ik kreeg alleen een bonk geluid
hoeft van mij niet persé eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:24 schreef Tain het volgende:
[..]
het moet ook bloeden he
dan helpt het natuurlijk niet hequote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoeft van mij niet persé eigenlijk.
Het zal ons iig helpenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
ja, het zal me vast een hoop helpen als mijn hele muur onder het bloed zit en mijn hersenen opeens zichtbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |