jij gamed geen eens jij speelt rayman....quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:24 schreef RaymanNL het volgende:
Game ON!
Ik game niet?Ik game niet?? IK GAME NIET IK GAME NIET??quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij gamed geen eens jij speelt rayman....![]()
ja Rayman 3 nog een keer...(mongolen aktie)...Prince of persia...GEEEK JE EERSTE SPEL DIE OOK BEDOELD IS VOOR MENSEN BOVEN DE 6!!! en beyond good and evil (zelda achtig iets...)quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik game niet?Ik game niet?? IK GAME NIET IK GAME NIET??
ik heb niet voorniks vanmiddag 3 topgames aan m'n collectie toegevoegd
YES! Ik benquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja Rayman 3 nog een keer...(mongolen aktie)...Prince of persia...GEEEK JE EERSTE SPEL DIE OOK BEDOELD IS VOOR MENSEN BOVEN DE 6!!! en beyond good and evil (zelda achtig iets...)
je begint met 1 6+ titel een beetje volwassen te worden !
Ja hehquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:38 schreef GinaG het volgende:
Wat een liefde in dit topic toch![]()
Ga ook meteen alle resident evil bestellenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
YES! Ik bengoed*O*
als hij toch bezig is... Silent hillquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga ook meteen alle resident evil bestellen
die zijn er niet voor de gamecube, maar ze zijn wel enger dan resident evil vind ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als hij toch bezig is... Silent hill
Moet je eerst RaymanNL een kusje gevenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
zet NU mijn avatar in de OP![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
neequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet je eerst RaymanNL een kusje geven![]()
jij gamed geeneens...wat doe je hier?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
ik game welquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij gamed geeneens...wat doe je hier?
Vraag of je zijn hamster mag beffenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:05 schreef capibar het volgende:
[..]
nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |