Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben net 2,5 uur lang een stroomstoring gehad. Ik kon ook niet uitgebreid douchen, want er was anders niet genoeg water voor ons allemaal, die was langzaam aan aan het koud worden. Heb ff snel gedoucht met 13 Rabbits, echt heerlijk, precies wat ik nodig had
Ik vind het echt lekker ruiken, douchen met chocolaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooit
Hahaha ja dat idee heb ik ook. Lijkt wel van dat bodypaint spulquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Wat gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
Chocoladedouchegel.. een discontinued van Lush. Wordt niet meer gemaakt. Ik heb 'm toen op Ebay gekocht voor vreselijk veel geld, maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gek
Ik vind chocolade érg lekker, maar niet om over m'n lijf te smeren denk ik.
Dat had ik met Randy. Ik stonk naar drank dus moest nog een keer inzepen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassen
Nee, ik niet. Vind het echt too much. Dat is toch niet leuk meer? Hoe kan je daar nou nog van genieten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Toch niet op die badkamer hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Blijf dan gewoon weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Ha die Jip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Dat probleem zou je dan niet hebben als je zo'n badkamer had. Lekker belangrijk of het dan November is of Augustus. Je kunt er wel 10 in gooien, in Juli notabene.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond in bad! Met dat roze bruisding wat in de goodiebag zat tijdens de VIP-meet ergens in augustus. Ik heb geen zin meer om te wachten op koud weer, 't is bijna november en 20 graden.
Snowcake is ¤4,25 per 100 gram zie ik hier, snowfestival weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef noekje het volgende:
Wie kan me trouwens zeggen hoe duur de snowfestival en de snowcake is in Nederland
Ja, maar ik vraag me dan dus af in hoeverre je er dan nog van kan "genieten". Als je zoveel hebt, is het toch niet speciaal meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat probleem zou je dan niet hebben als je zo'n badkamer had. Lekker belangrijk of het dan November is of Augustus. Je kunt er wel 10 in gooien, in Juli notabene.
Zeg wat heb jij eigenlijk aan Dizer verteld over mij en mijn Lushverslavingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij eigenlijk aan Dizer verteld over mij en mijn Lushverslaving
eeeh kut ik heb er gister nog naar staan kijken....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef noekje het volgende:
Thanks, Peri!
Iemand die weet wat de snowfestival kost?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijkAlleen dat jij een mede-Rotterdamse Lushie bent!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Hij zo van; ik weet alles over jou en je Lush.
!!
Wahahahahaha!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
Speciaal voor Sanne, omdat ze zo'n Lushfreak is.
[afbeelding]
Dat Flush ook op die stortbak!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Ik wilde het ook weten ivm het omrekenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:48 schreef debby1973 het volgende:
In Engeland (mail order) is snow festival 2,10 dus ongeveer 3,15 euro. Als je nog een kortingsbon hebt gaat er dan weer 10% af.
In de mailorder van de pre-sale had ik 1 redelijk normaal stuk, maar de andere 2 waren behoorlijk groot en zeker zwaarder dan 100gr, je ziet ook duidelijk dat die dingen afgesneden worden en dat de 1 dus groter is dan de andere. Wel raar dat je in de winkel dus meer moet betalen terwijl je met de order wel grote stukken kreeg. Ik dacht in eerste instantie dat die prijs echt per stuk was, maar zie op de factuur dus idd staan 4,50/100gr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
De Snow Festivals die ik in mijn handen laatst waren 8 - 9 euro.
Vond hem te duur om voor mezelf te kopen. Waren ws idioot grote brokken.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn broertje heeft allebei zijn onderarmen 2e/3e graads verbrand toen hij probeerde het huisje van zijn vriendin te redden door het brandene kaasfondeugeval naar buiten te gooien, hij is verder okay, maar ik ben verdrietig
Ik was vrijdag nog in Amsterdam en toen ben ik er langs gelopen, maar ik wist niet goed wat het was dus ben ik niet meer naar binnen gegaan. De volgende dag zag ik Lush in de Active Topics staan en ik herkende het. Stom! Ik had gewoon binnen moeten lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef PeRi het volgende:
Of ga anders een keer snuffelen in de winkel of op de site even rondkijken. Ze hebben echt een heleboel lekkere spulletjes om jeezlf mee te verwennen. Waar houd je een beetje van, qua geur?
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, dat het alleen maar voor probleemhuidjes is ofzo. Vanille met banaan is een goede tip, zoals ik hierboven al zei hou ik daar wel van. Waar ruikt Honey I washed the kids naar? En Snowcake?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Maeghan het volgende:
Ja je raakt er echt makkelijk aan verslaafd!! Maar het is wel lekker ;-)
Niet alle producten zijn gemaakt voor mensen met problemen hoor. Als je verder geen bijzondere bodylotion nodig hebt zou ik Sympathy for the Skin nemen trouwens, die ruikt naar vanille met banaan (soms meer vanille, soms wat meer banaan).
HIWTK is wel een musthave hoor =) En Snowcake natuurlijk, da's wel de lekkerste zeep ooit =)
Is inderdaad jammer, maar goed dan ga ik gewoon erg zorgvuldig selecteren! Ik heb er wel al helemaal zin in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef CherryLips het volgende:
minimum 100gram. helaas...
Sterkte ermee! Het is misschien minder erg dan verwacht, maar toch heel erg (schrikken ook!).quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
tx voor t medeleven
ik had m vanmiddag weer gebeld, hij was weer naar t ziekenhuis geweest, t was iets minder erg dan verwacht, linkerarm 1egraads verbrand, rechterarm diepe 2e graadsbrandwonden.
ingesmeerd met een zalf, en verband eromheen, hij moet over 2 dagen weer terugkomen, en dan horen we weer wat meer, maar voorlopig komt hij niet thuis.
maarja, ik was zo vreselijk geschrokken.. heb amper geslapen vannacht![]()
Dankjewel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Succes ermee P-etr-a
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb me (eindelijk) gedoucht, ik heb namelijk na de ochtendpost weer lekker doorgeslapen tot 2 uur, met dat uurtje extra, heerlijk natuurlijk!
Sweety Pie: Lekker Froebelen weer met deze dwarse douchejelly!
Aquamarina: Al kotsenderwijs heb ik mijn gezicht ontgift.
Angels on Bare Skin: Heerlijke oppeper na Marina
Babyface:
I love Juicy Shampoo: Altijd goed
oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam !quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ziet er heerlijk uit dat kleine hoekje!
Zoiets mis ik ook in de Bijenkorf.
Verder alles okay in Rome?
Ik vind het ook matig dat ze westelijk Nederland een beetje voorbijpassenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef G-SaS het volgende:
[..]
oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam !Dichtsbijzijnde is Amsterdam..dus daar ga ik de 26e eens even me misdragen
![]()
heb ik mijn tanden gepoetst met die zwarte tandpasta... Geen succes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Al kotsenderwijs
quote:
ai vervelendquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
heb ik mijn tanden gepoetst met die zwarte tandpasta... Geen succes.
Is dat zo'n blok shampoo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een fles shampoo doe je best lang mee!
Ik heb nu I love Juicy 100 gram.
Daar doe ik nu denk ik een maand mee en hij is nog lang niet op!
En het noorden! Beetje jammer voor mij. Ik zou er wel eentje in Zwolle willen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik vind het ook matig dat ze westelijk Nederland een beetje voorbijpassen
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een fles shampoo doe je best lang mee!
Ja maar zij schrijft honderd gram, vandaar. Lijkt me dat je met een fles meer in liters rekent.quote:
Op de flessen van Lush staan grammen. Alles gaat daar in grammen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja maar zij schrijft honderd gram, vandaar. Lijkt me dat je met een fles meer in liters rekent.
Alsnog wel lang! In zo'n fles Dove shampoo zit 250 ml, daar doe je minder lang mee.
Eensch, Zwolle zou geweldig zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
En het noorden! Beetje jammer voor mij. Ik zou er wel eentje in Zwolle willen.
Ze zijn in elk geval wel bezig met Groningen las ik. En Utrecht is ook mooi (daar studeer ik). Er zijn sowieso denk ik nog genoeg opties voor Lush in Nederland.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
En bij zijn vrouw, dat vermeld ik er wel even bij.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef imago het volgende:
Petra, ik zou in de winkel gewoon ook om hulp vragen. "Hallo ik kom hier voor het eerst want iedereen is zo enthousiast." Dan gaan ze je vast van alles vertellen en adviseren en helpen en krijg je vast nog wel iets gratis om te proberen mee
Oppassen dat je niet je badwater opdrinkt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef Vava het volgende:
Ik verheug me even op wat winsters Lushbaden!!
Een bad met bijvoorbeeld Hot Java of Black Pearl en dan een glaasje Kir of Gluhwein erbijde gluhwein gewoon zo'n flesje van de supermarkt en eventueel een kaneelstokje en een schijfje sinaasappel erbij doen!
En bij Snowfestival hoort natuurlijk een stuk marsepein en een bakje pepernotenhier past uiteraard ook een lekkere gluhwein bij
Zou ik dat proeven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet je badwater opdrinkt!![]()
Goede tip! Dankjewel. Ik heb er echt zin in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef imago het volgende:
Petra, ik zou in de winkel gewoon ook om hulp vragen. "Hallo ik kom hier voor het eerst want iedereen is zo enthousiast." Dan gaan ze je vast van alles vertellen en adviseren en helpen en krijg je vast nog wel iets gratis om te proberen mee
Ik heb de klok gisteravond om 12 uur al een uur teruggezetquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind het heerlijk dat de klok een uurtje naar achteren is gezet
Ik voel me op de 1 of andere manier een stuk minder gehaast
Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:17 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou Lush Pud doen hoor Anitra. Dan kan je mij daarna vertellen of ie lekker is en of ik nog een tweede moet kopen =P
Ik moet m'n huiswerk van Russisch nog allemaal doen. Heb gewoon de hele dag zitten niksen achter de pc. Het is dat ik er net achterkwam dat de klok een uur terug moet, maar anders... =P
Dat was voor mij ook beter geweest, dan had ik er waarschijnlijk nog iets aan gehadquote:
Die Letters to Santa vond ik in de winkel ook niet lekker, niet gekocht dus en ook niet getwijfeld om hem misschien toch te kopen. Had ik bij de Lush Pud nog wel een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen?
Ik had dus letters to Santa gekozen, nooit, nooit, maar dan ook nooit kopen als ik julliewas. Dat ding stink echt voor dat hij op was stond ik het bad al weer leeg te gooienMijn hele bad was bruin door dat ing, geen foamletter te bekennen en hij stinkt echt als een riool
Dit heb ik echt nog nooit gehad met een produkt van lush
Om het bad na een flinke schoonmaak beurt weer opnieuw te vullen zag ik niet zitten en ben toen onder de douche gesprongen met Snow Fairy, een heleboel Snow Fairy!! Alle vieze bruine strepen van die smerige bal zijn weg en ik ruik nu heerlijk naar Snow Fairy!
Morgen toch maar eens Lush Pud proberenDie lijkt me erg lekker en durf hem eigenl;ijk niet te gebruiken omdat hij dan op is en ik er maar 1 van heb
Ik vond hem in het zakje kruidig en fris ruiken, maar in bad is hij echt nog 1000x erger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Die Letters to Santa vond ik in de winkel ook niet lekker, niet gekocht dus en ook niet getwijfeld om hem misschien toch te kopen. Had ik bij de Lush Pud nog wel een beetje.
Die kan dus in je lijstje met stinkdingen van Lushquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond hem in het zakje kruidig en fris ruiken, maar in bad is hij echt nog 1000x erger.
Neeee serieus???quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn christmas massage bar is trouwens bijna op, maar zoo erg vind ik het nu ook weer niet, een beetje een te sterke lucht!
Soms neem ik een hapjequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Neeee serieus???wat doe je met dat ding
![]()
![]()
![]()
jaja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Soms neem ik een hapje
Nee hoor, ik heb ook nog een heel groot ander lichaam dat dikwijls ingesmeerd moet worden
Dat kruidige vind ik juist erg lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, de ranzigheid eigenlijk..
Sorry ik vind hem denk ik echt vies.
Gewoon maar es opmaken en dan een nieuwe massagebar kopen.
Welke had jij nu vanmiddag gebruikt?
Ik kon er echt geen Christmas bar uit halenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet de klok nog terug zetten, maar kheb geen zin.![]()
Oh en ik had nog wel gelezen dat Letters to Santa hetzelfde rook als the Christmas Massage!![]()
Ik had er best positieve dingen over gelezen.
Weet je wat? Ik ga 'm gewoon lekker toch kopen!![]()
Mijn verlanglijstje voor morgen (hoop ik):
Enzymion
Dreamcream
nog een Christmas Massage
Letters to Santa
Dat is één van de meest irritante dingen aan de maandag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet zo naar school *knipoog* maar ik wilde vtv eigenlijk nog langs Lush maar die gaan pas om 12 uur open. Wat een flauwekul zeg, waarom zijn ze niet gewoon open als ik erlangs wil? =/ En na college red ik het niet meer, dan ben ik pas tegen zevenen thuis. Dus dan wordt het toch morgen.
En terechtquote:
Ik ken geen van allen, dus ik kan het je niet vertellen vrees ik...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die sexy douchegel, die ruikt toch ongeveer als ruby red slippers?
of was dat potion
Natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef PeRi het volgende:
Xcuz_me, als ze nog Sexy hebben, zou je voor mij dan ook een flesje van 250ml willen meenemen?
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef PeRi het volgende:
Kijk maar wat je doet, het hoeft niet. Als het niet gaat, dan niet.
Ik zou er wel een soort van gelukkig van worden, want de mijnes is bijna op
Ach, zolang je er iig maar een weet te vinden, al is het maar een hoekjequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was toch alleen een Lush-hoekje? Net zoiets als de Sacha in de Chill-Out in de Bijenkorf.
Ik wil een volledige Lush-winkel!!!
Ik heb 3 Lush-adressen in Rome. Ongetwijfeld straks een plattegrond en ik heb een paar wandelschoenen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, zolang je er iig maar een weet te vinden, al is het maar een hoekje
Misschien is het een Fata Morganaquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef PeRi het volgende:
Via dei Baullari 112, Campo de’ Fiori.Dat is vlak bij Piazza Navona, het plein oversteken, tussen het museum door, straat over en dan bij je er. Alhoewel ik me geen Lush kan herinneren, maar maybe zit ie er niet zo lang dan.
Dat moet wel lukken dan, als je dan ongeveer de bekende dingen daar weet te vinden, is het gewoon een beetje zoeken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
en vriendlief is wel enigszins bekend in Rome, dus het komt goed![]()
Hey! Wilde jij nou een grote of kleine fles Sexy als 'ie er nog is? Ik had je al gemaild, maar nou je toch in 't topic zitquote:
Hai!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey! Wilde jij nou een grote of kleine fles Sexy als 'ie er nog is? Ik had je al gemaild, maar nou je toch in 't topic zit.
Ok!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hai!
Als het er nog is een grote en als die er niet meer zijn een kleintjeEn als het niet duurder dan 20 euro is
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef DarkElf het volgende:
ok kappen nou, snap niet dat jullie het niet spuugzat zijn dat ge emmer de hele tijd.
wij wel iig, believe me.
ga iets nuttigs doen met je tijd als je niet normaal kan doen. maar kap met die enorme nare posts.
De kerstbruisbal die naar American Cream ruikt!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is twinkle? een kerstbaddinges?
Lekker naar Rome joh! Wat leuk! En dan nog Lush winkels bezoeken ook..ik ben jaloersquote:
Idd, en dan is dat miniscule tubetje nog niet eens helemaal gevuldquote:
Ze staan nog steeds niet op de sitequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
liggen de kerstproducten nou eigenlijk al in alle winkels
precies, daarom vroeg ik me af of ze ondertussen nu al wel of niet in de winkels liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds niet op de site
ik betaal iets van 2 of 3 euro voor n tube parodontaxquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:31 schreef Anitra het volgende:
Ik ben wel weg van de tandpasta's en ben gewend om er redelijk wat geld voor neer te tellen omdat ik de paradontax heb die bijna 9 euro per tube is van 75 gram.
Overigens heb ik een slecht gebit dus waarom ik zoveel geld aan tandpasta uitgeef terwijl er toch echt een gebitje moet komen over een paar jaar weet ik niet, kan beter vast gaan sparen voor het gebitje
Baal ook dat de kerstprodukten nog niet op de site staan want wil nog wat dingen kopen en buiten de deur kom ik voorlopig niet meer, dus Lush-winkel is geen optie.
txquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow missy, koel icoon!
Ik bedoel dus 4 euro per tube en 9 guldenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik betaal iets van 2 of 3 euro voor n tube parodontax
Overigens heb ik geen mail ontvangen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey! Wilde jij nou een grote of kleine fles Sexy als 'ie er nog is? Ik had je al gemaild, maar nou je toch in 't topic zit.
Ow, vaag?! Heb gewoon gereplyed op dat adres waarmee je me had gemaild toentertijd op m'n gmail.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen mail ontvangen?
Ik stuur je wel een testmailtje, ik heb em niet (meer) bij verzonden items staan, had ik met gmail gemaild?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow, vaag?! Heb gewoon gereplyed op dat adres waarmee je me had gemaild toentertijd op m'n gmail.
Jij had een verzendadres met yoki... en je had mij op m'n gmail gestuurd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een testmailtje, ik heb em niet (meer) bij verzonden items staan, had ik met gmail gemaild?
Naar welk adres zal ik em sturen?
Idemquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:01 schreef heaven7 het volgende:
Aha, ik zie het wel, stond in spammapSorry!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat mijn vorige subject "sexy, geen spam" was ofzo
Hé, krijg jij die ook al?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan "enlarge" en "Viagra"
Ja! Maar heb niet veel interessant om te "enlargen"quote:
Misschien dat er iemand binnenkort nog naar Lush gaat en wat voor jou mee kan nemen en dan opsturen. Dus, wie gaat er binnenkort naar Lush en wil wat voor Anitra meenemen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:31 schreef Anitra het volgende:
Baal ook dat de kerstprodukten nog niet op de site staan want wil nog wat dingen kopen en buiten de deur kom ik voorlopig niet meer, dus Lush-winkel is geen optie.
Omdat je bij een grote bestelling goedkoper uit bent. Ik heb laatst besteld in Engeland omdat zij de kerstartikelen wel online verkochten en dat is hartstikke goed bevallen. Ik had op een maandagavond besteld en ik had het die vrijdag in huis. Ik kreeg een stuk gratuitous violets gratis want dat was een actie en een extra ruby reds slippers kreeg ik er ook bij. Dat was toch wel heel leuk om zomaar te krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef Aarti het volgende:
Waarom bestel je eigenlijk in Engeland en niet in Nederland?
Leukquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef p-etr-a het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen! En ik heb inmiddels mijn zinnen wel gezet op het Sweetie Stack, maar voor de rest biljft het allemaal open!
Ik denk dat het je net zo vergaat als Vava in Berlijn met haar "ik streep dingen weg en er komt niets meer bij"-voornemenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben echt niet van plan heel veel uit te geven. Ik hou het op twintig euro. Vind ik al veel. Ik hoop maar niet dat ik hier morgen een hoop meer van maak!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand binnenkort nog naar Lush gaat en wat voor jou mee kan nemen en dan opsturen. Dus, wie gaat er binnenkort naar Lush en wil wat voor Anitra meenemen?
Als ik in de buurt woonde zou ik voor je gaan maar helaas.
In november ga ik wel weer in Engeland bestellen en dan zal ik het ruimschoots van te voren aangeven zodat je mee kan bestellen.:-)
Ja dat had ik nog gelezen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat het je net zo vergaat als Vava in Berlijn met haar "ik streep dingen weg en er komt niets meer bij"-voornemen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat het je net zo vergaat als Vava in Berlijn met haar "ik streep dingen weg en er komt niets meer bij"-voornemen![]()
Kan je eigenlijk pinnen? Het zou heel goed uitkomen als dat níet kan. Maar als het wel kan volg ik jouw advies ruimschoots op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:05 schreef Vava het volgende:
Eén advies, neem genoeg geld mee voor je-weet-maar-nooit wat je nog tegenkomt![]()
Ja dat kanquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk pinnen? Het zou heel goed uitkomen als dat níet kan. Maar als het wel kan volg ik jouw advies ruimschoots op.
Nee, daar moet je nu juist je geld voor thuislatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:05 schreef Vava het volgende:
Eén advies, neem genoeg geld mee voor je-weet-maar-nooit wat je nog tegenkomt![]()
Kalverstraat omdat ik daar de weg ken (en ik wil niet hoeven zoeken).quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja dat kantenminste, in de Leidsestraat en in Den Bosch. Naar welke winkel ga je?
Omdat ze van lavendel houdt zou ik kiezen voor een soapstack: Flower to the People.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef Mordreth het volgende:
Oi, Ik wou m'n vriendin ook even gaan verassen met wat Lush-producten. Alleen de laatste keer dat ik op die site ging kijken had je alleen nog zeep (en daar dan ook nog niet zoveel van). Nu ging ik toenstraks even kijken.. tjezus.. niet normaal meer wat er allemaal is.
Dus daarom post ik even hier. Misschien kunnen jullie me op weg helpen met een keuze..
Als ze in bad gebruik ze altijd iets met lavendel erin. Ik zocht zelf iets voor bad en zeep, en misschien iets zo'n massagebar ook leuk? Anyway.. tips graag
Daar heb ik alleen iets geruild maar daar zal je dan ook wel kunnen pinnen hoor, en anders zal er vast wel een pinautomaat in de buurt zijn, voor noodgevallenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kalverstraat omdat ik daar de weg ken (en ik wil niet hoeven zoeken).
Oh ja dat sowieso wel!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen iets geruild maar daar zal je dan ook wel kunnen pinnen hoor, en anders zal er vast wel een pinautomaat in de buurt zijn, voor noodgevallen![]()
Hoeveel of wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef PeRi het volgende:
Heel fris en koel, naar limoen, citroen en grapefruit.
Idd goed nieuws. Hoef ik niet meer een keulse reis te maken. Om aan wat snowfairy te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef noekje het volgende:
Goed nieuws Anitra. Deze week komen de kerstartikelen op de Nederlandse site te staan. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten.
Hmm dat is eigenlijk niks voor mij. Heb je niks anders leuks? Of gewoon geld ofzo dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hoeveel of wat wil je ervoor hebben?Een Tee tree Simplex? (ongebruikt)
Thanks!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef noekje het volgende:
Goed nieuws Anitra. Deze week komen de kerstartikelen op de Nederlandse site te staan. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten.
Ehm... ook geen idee hoeveel gram maar zeg maar hoeveel je ervoor wilt hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
Het is een stuk van ongeveer 3x3x6 cm, heb echt geen idee hoeveel gram het zou zijn. Ik had mijn stuk in tweëen gehakt, doe ik altijd bij mn spullen. Ik had een groot stuk gekocht omdat ik hem fijn vond, maar gebruikt eigenlijk toch meer de bars en Assisi.
Okay, mailadres staat in mijn profielquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:36 schreef PeRi het volgende:
Heb je niks om te ruilen? Vind ik zo leukIk mail je wel even Vava.
Mirjam, ik zal het onthouden.
Ik zal kijken in Rome! Zag gister op de site dat de grote flessen er helemaal niet meer zijn, dus 't wordt sowieso een kleine(re) maatquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef lotje11 het volgende:
RomeLush
![]()
Xcuzme, kan je eventueel nog wat sexy meenemen? Als het teveel wordt hoor ik het wel....
Welke manier is dat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Vava het volgende:
PeRi, hoeveel Reincarnate is het? Ik heb zelf een stuk en had eigenlijk bedacht om het niet meer te kopen omdat het niet echt lekker schuimt en zo hard is maar inmiddels toch een manier gevonden die wel werkt.
De Reincarnate zou ik wel over willen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |