Ik heb de klok gisteravond om 12 uur al een uur teruggezetquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind het heerlijk dat de klok een uurtje naar achteren is gezet
Ik voel me op de 1 of andere manier een stuk minder gehaast
Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:17 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou Lush Pud doen hoor Anitra. Dan kan je mij daarna vertellen of ie lekker is en of ik nog een tweede moet kopen =P
Ik moet m'n huiswerk van Russisch nog allemaal doen. Heb gewoon de hele dag zitten niksen achter de pc. Het is dat ik er net achterkwam dat de klok een uur terug moet, maar anders... =P
Dat was voor mij ook beter geweest, dan had ik er waarschijnlijk nog iets aan gehadquote:
Die Letters to Santa vond ik in de winkel ook niet lekker, niet gekocht dus en ook niet getwijfeld om hem misschien toch te kopen. Had ik bij de Lush Pud nog wel een beetje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had je dat niet iets eerder kunnen zeggen?
Ik had dus letters to Santa gekozen, nooit, nooit, maar dan ook nooit kopen als ik julliewas. Dat ding stink echt voor dat hij op was stond ik het bad al weer leeg te gooienMijn hele bad was bruin door dat ing, geen foamletter te bekennen en hij stinkt echt als een riool
Dit heb ik echt nog nooit gehad met een produkt van lush
Om het bad na een flinke schoonmaak beurt weer opnieuw te vullen zag ik niet zitten en ben toen onder de douche gesprongen met Snow Fairy, een heleboel Snow Fairy!! Alle vieze bruine strepen van die smerige bal zijn weg en ik ruik nu heerlijk naar Snow Fairy!
Morgen toch maar eens Lush Pud proberenDie lijkt me erg lekker en durf hem eigenl;ijk niet te gebruiken omdat hij dan op is en ik er maar 1 van heb
Ik vond hem in het zakje kruidig en fris ruiken, maar in bad is hij echt nog 1000x erger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Die Letters to Santa vond ik in de winkel ook niet lekker, niet gekocht dus en ook niet getwijfeld om hem misschien toch te kopen. Had ik bij de Lush Pud nog wel een beetje.
Die kan dus in je lijstje met stinkdingen van Lushquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond hem in het zakje kruidig en fris ruiken, maar in bad is hij echt nog 1000x erger.
Neeee serieus???quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn christmas massage bar is trouwens bijna op, maar zoo erg vind ik het nu ook weer niet, een beetje een te sterke lucht!
Soms neem ik een hapjequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Neeee serieus???wat doe je met dat ding
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |