Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben net 2,5 uur lang een stroomstoring gehad. Ik kon ook niet uitgebreid douchen, want er was anders niet genoeg water voor ons allemaal, die was langzaam aan aan het koud worden. Heb ff snel gedoucht met 13 Rabbits, echt heerlijk, precies wat ik nodig had
Ik vind het echt lekker ruiken, douchen met chocolaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooit
Hahaha ja dat idee heb ik ook. Lijkt wel van dat bodypaint spulquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Wat gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
Chocoladedouchegel.. een discontinued van Lush. Wordt niet meer gemaakt. Ik heb 'm toen op Ebay gekocht voor vreselijk veel geld, maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gek
Ik vind chocolade érg lekker, maar niet om over m'n lijf te smeren denk ik.
Dat had ik met Randy. Ik stonk naar drank dus moest nog een keer inzepen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassen
Nee, ik niet. Vind het echt too much. Dat is toch niet leuk meer? Hoe kan je daar nou nog van genieten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Toch niet op die badkamer hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Blijf dan gewoon weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Ha die Jip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |