Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben net 2,5 uur lang een stroomstoring gehad. Ik kon ook niet uitgebreid douchen, want er was anders niet genoeg water voor ons allemaal, die was langzaam aan aan het koud worden. Heb ff snel gedoucht met 13 Rabbits, echt heerlijk, precies wat ik nodig had
Ik vind het echt lekker ruiken, douchen met chocolaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik gebruik de fles die ik heb staan dus echt nooit
Hahaha ja dat idee heb ik ook. Lijkt wel van dat bodypaint spulquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Wat gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Maerycke het volgende:
Chocoladedouchegel.. een discontinued van Lush. Wordt niet meer gemaakt. Ik heb 'm toen op Ebay gekocht voor vreselijk veel geld, maar als ik me douche met chocola voel ik me dus niet schoon
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gek
Ik vind chocolade érg lekker, maar niet om over m'n lijf te smeren denk ik.
Dat had ik met Randy. Ik stonk naar drank dus moest nog een keer inzepen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Ik heb dat met heavenly bodies. Ik heb de neiging een ander zeepje er na te gebruiken, om het er af te wassen
Nee, ik niet. Vind het echt too much. Dat is toch niet leuk meer? Hoe kan je daar nou nog van genieten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Toch niet op die badkamer hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel jaloers!
Blijf dan gewoon weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Ha die Jip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Dat probleem zou je dan niet hebben als je zo'n badkamer had. Lekker belangrijk of het dan November is of Augustus. Je kunt er wel 10 in gooien, in Juli notabene.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond in bad! Met dat roze bruisding wat in de goodiebag zat tijdens de VIP-meet ergens in augustus. Ik heb geen zin meer om te wachten op koud weer, 't is bijna november en 20 graden.
Snowcake is ¤4,25 per 100 gram zie ik hier, snowfestival weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:38 schreef noekje het volgende:
Wie kan me trouwens zeggen hoe duur de snowfestival en de snowcake is in Nederland
Ja, maar ik vraag me dan dus af in hoeverre je er dan nog van kan "genieten". Als je zoveel hebt, is het toch niet speciaal meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat probleem zou je dan niet hebben als je zo'n badkamer had. Lekker belangrijk of het dan November is of Augustus. Je kunt er wel 10 in gooien, in Juli notabene.
Zeg wat heb jij eigenlijk aan Dizer verteld over mij en mijn Lushverslavingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij eigenlijk aan Dizer verteld over mij en mijn Lushverslaving
eeeh kut ik heb er gister nog naar staan kijken....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef noekje het volgende:
Thanks, Peri!
Iemand die weet wat de snowfestival kost?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijkAlleen dat jij een mede-Rotterdamse Lushie bent!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Hij zo van; ik weet alles over jou en je Lush.
!!
Wahahahahaha!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
Speciaal voor Sanne, omdat ze zo'n Lushfreak is.
[afbeelding]
Dat Flush ook op die stortbak!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Ik wilde het ook weten ivm het omrekenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:48 schreef debby1973 het volgende:
In Engeland (mail order) is snow festival 2,10 dus ongeveer 3,15 euro. Als je nog een kortingsbon hebt gaat er dan weer 10% af.
In de mailorder van de pre-sale had ik 1 redelijk normaal stuk, maar de andere 2 waren behoorlijk groot en zeker zwaarder dan 100gr, je ziet ook duidelijk dat die dingen afgesneden worden en dat de 1 dus groter is dan de andere. Wel raar dat je in de winkel dus meer moet betalen terwijl je met de order wel grote stukken kreeg. Ik dacht in eerste instantie dat die prijs echt per stuk was, maar zie op de factuur dus idd staan 4,50/100gr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
De Snow Festivals die ik in mijn handen laatst waren 8 - 9 euro.
Vond hem te duur om voor mezelf te kopen. Waren ws idioot grote brokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |