Oh ja dat sowieso wel!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen iets geruild maar daar zal je dan ook wel kunnen pinnen hoor, en anders zal er vast wel een pinautomaat in de buurt zijn, voor noodgevallen![]()
Hoeveel of wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef PeRi het volgende:
Heel fris en koel, naar limoen, citroen en grapefruit.
Idd goed nieuws. Hoef ik niet meer een keulse reis te maken. Om aan wat snowfairy te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef noekje het volgende:
Goed nieuws Anitra. Deze week komen de kerstartikelen op de Nederlandse site te staan. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten.
Hmm dat is eigenlijk niks voor mij. Heb je niks anders leuks? Of gewoon geld ofzo dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hoeveel of wat wil je ervoor hebben?Een Tee tree Simplex? (ongebruikt)
Thanks!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef noekje het volgende:
Goed nieuws Anitra. Deze week komen de kerstartikelen op de Nederlandse site te staan. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten.
Ehm... ook geen idee hoeveel gram maar zeg maar hoeveel je ervoor wilt hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
Het is een stuk van ongeveer 3x3x6 cm, heb echt geen idee hoeveel gram het zou zijn. Ik had mijn stuk in tweëen gehakt, doe ik altijd bij mn spullen. Ik had een groot stuk gekocht omdat ik hem fijn vond, maar gebruikt eigenlijk toch meer de bars en Assisi.
Okay, mailadres staat in mijn profielquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:36 schreef PeRi het volgende:
Heb je niks om te ruilen? Vind ik zo leukIk mail je wel even Vava.
Mirjam, ik zal het onthouden.
Ik zal kijken in Rome! Zag gister op de site dat de grote flessen er helemaal niet meer zijn, dus 't wordt sowieso een kleine(re) maatquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef lotje11 het volgende:
RomeLush
![]()
Xcuzme, kan je eventueel nog wat sexy meenemen? Als het teveel wordt hoor ik het wel....
Welke manier is dat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Vava het volgende:
PeRi, hoeveel Reincarnate is het? Ik heb zelf een stuk en had eigenlijk bedacht om het niet meer te kopen omdat het niet echt lekker schuimt en zo hard is maar inmiddels toch een manier gevonden die wel werkt.
De Reincarnate zou ik wel over willen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |