heb ik mijn tanden gepoetst met die zwarte tandpasta... Geen succes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Al kotsenderwijs
quote:
ai vervelendquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
heb ik mijn tanden gepoetst met die zwarte tandpasta... Geen succes.
Is dat zo'n blok shampoo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een fles shampoo doe je best lang mee!
Ik heb nu I love Juicy 100 gram.
Daar doe ik nu denk ik een maand mee en hij is nog lang niet op!
En het noorden! Beetje jammer voor mij. Ik zou er wel eentje in Zwolle willen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik vind het ook matig dat ze westelijk Nederland een beetje voorbijpassen
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een fles shampoo doe je best lang mee!
Ja maar zij schrijft honderd gram, vandaar. Lijkt me dat je met een fles meer in liters rekent.quote:
Op de flessen van Lush staan grammen. Alles gaat daar in grammen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja maar zij schrijft honderd gram, vandaar. Lijkt me dat je met een fles meer in liters rekent.
Alsnog wel lang! In zo'n fles Dove shampoo zit 250 ml, daar doe je minder lang mee.
Eensch, Zwolle zou geweldig zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef p-etr-a het volgende:
En het noorden! Beetje jammer voor mij. Ik zou er wel eentje in Zwolle willen.
Ze zijn in elk geval wel bezig met Groningen las ik. En Utrecht is ook mooi (daar studeer ik). Er zijn sowieso denk ik nog genoeg opties voor Lush in Nederland.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Skaai het volgende:
En bij zijn vrouw, dat vermeld ik er wel even bij.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef imago het volgende:
Petra, ik zou in de winkel gewoon ook om hulp vragen. "Hallo ik kom hier voor het eerst want iedereen is zo enthousiast." Dan gaan ze je vast van alles vertellen en adviseren en helpen en krijg je vast nog wel iets gratis om te proberen mee
Oppassen dat je niet je badwater opdrinkt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef Vava het volgende:
Ik verheug me even op wat winsters Lushbaden!!
Een bad met bijvoorbeeld Hot Java of Black Pearl en dan een glaasje Kir of Gluhwein erbijde gluhwein gewoon zo'n flesje van de supermarkt en eventueel een kaneelstokje en een schijfje sinaasappel erbij doen!
En bij Snowfestival hoort natuurlijk een stuk marsepein en een bakje pepernotenhier past uiteraard ook een lekkere gluhwein bij
Zou ik dat proeven?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet je badwater opdrinkt!![]()
Goede tip! Dankjewel. Ik heb er echt zin in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef imago het volgende:
Petra, ik zou in de winkel gewoon ook om hulp vragen. "Hallo ik kom hier voor het eerst want iedereen is zo enthousiast." Dan gaan ze je vast van alles vertellen en adviseren en helpen en krijg je vast nog wel iets gratis om te proberen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |