abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:30:34 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31802197
Sterkte Missy, dat is klote van je broer. Maar hij is wel een held
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 10:51:28 #82
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31803326
Missy, sterkte

FF,
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_31804365
Missy, sterkte voor je broer en voor jou natuurlijk. Hoe is het nu met hem?

Ach ja, wb die badkamer. Laten we wel zijn, het is zo verslavend als de pest. Ik heb net het spul binnen vanuit Engeland en heb er nog maar één ding van verbruikt maar ben alweer bezig met de volgende bestelling in November. Je zult maar zonder komen te zitten. Ter preventie koop ik dan weer nieuw spul. Ook dat is niet helemaal normaal natuurlijk. Ik dacht ook toen ik begon dat ik het alleen bij de zepen zou houden maar dat is nu alweer niet zo belangrijk meer. Ik wil nu al haarspul en ben helemaal gek op de bubble barslices. Het breidt zich uit als een olievlek.
Go hard or go home
pi_31805308
Dilemma, ga ik met de You've been Mangoed bathmelt of met Hot Java bruisbal in bad
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31807548
Zullen we ook een slowchattopic maken voor mensen die 1 januari willen gaan afkicken van overmatig Lushen (tenminste, overmatig Lush aanschaffen)? =P
Sanity is (not) statistical
pi_31808454
Als je wilt kennismaken met Lush, wat is dan een goede manier om te beginnen? Ik ben er de afgelopen 2 dagen wat over aan het lezen geweest en er is zo veel te krijgen dat ik het gewoon echt niet meer weet!
pi_31808869
NIET DOEN!!!! Ga weg nu het nog kan! Ga nu onmiddelijk naar het Kruidvat en koop goedkope zeep, anders krijg je er spijt van!

Ik denk dat het ultieme beginnerszeepje en de grote favoriet toch wel Honey I Washed the Kids is, en anders Rockstar of I Should Coco. Verder is The Olive Branch douchegel heel populair. Dreamcream is een hele goede bodylotion, al ruikt ie niet geweldig, maar echt heel goed tegen uitslag en andere huidproblemen. Irresistible Bliss is wel een redelijk populaire shampoo geloof ik, en American Cream de favoriet onder de conditioners. Honey Trap of Chocolate Whipstick zijn denk ik de populairste lipbalms.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:33:51 #88
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31808994
Maeghan
Whatever I want.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:37:08 #89
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31809071
Mirjam, jouw broer is een held! Gelukkig dat de brandwonden niet nog erger zijn, maar ik snap je verdriet.
Whatever I want.
pi_31809082
Haha, raak je écht zo gemakkelijk verslaafd? En is het zo erg om dat te zijn?
Want de meeste reacties van mensen hier en op het forum waar imago een topic had over Haarlem zijn positief tot lovend.

Ik heb niet echt extra verzorging nodig want ik heb geen huid- of haarproblemen, maar de producten spreken me erg aan voor wat ik ervan heb gezien. Dan is misschien zeep het beste idee? Ook heb ik helaas geen bad.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:39:43 #91
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31809151
Ik zou dan wel 'beginnen' met zeep Petra. Of ga anders een keer snuffelen in de winkel of op de site even rondkijken. Ze hebben echt een heleboel lekkere spulletjes om jeezlf mee te verwennen. Waar houd je een beetje van, qua geur?
Whatever I want.
pi_31809175
Ja je raakt er echt makkelijk aan verslaafd!! Maar het is wel lekker ;-)
Niet alle producten zijn gemaakt voor mensen met problemen hoor. Als je verder geen bijzondere bodylotion nodig hebt zou ik Sympathy for the Skin nemen trouwens, die ruikt naar vanille met banaan (soms meer vanille, soms wat meer banaan).

HIWTK is wel een musthave hoor =) En Snowcake natuurlijk, da's wel de lekkerste zeep ooit =)
pi_31809367
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef PeRi het volgende:
Of ga anders een keer snuffelen in de winkel of op de site even rondkijken. Ze hebben echt een heleboel lekkere spulletjes om jeezlf mee te verwennen. Waar houd je een beetje van, qua geur?
Ik was vrijdag nog in Amsterdam en toen ben ik er langs gelopen, maar ik wist niet goed wat het was dus ben ik niet meer naar binnen gegaan. De volgende dag zag ik Lush in de Active Topics staan en ik herkende het. Stom! Ik had gewoon binnen moeten lopen.

Ik hou van fruitgeurtjes zoals mango, perzik, appel, meloen. Niet zo van aardbeien of kersen bijvoorbeeld. Verder vind ik vanille, kokos, banaan e.d. lekker. Iets machtigere geuren, maar wel zoet, niet kruidig.
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Maeghan het volgende:
Ja je raakt er echt makkelijk aan verslaafd!! Maar het is wel lekker ;-)
Niet alle producten zijn gemaakt voor mensen met problemen hoor. Als je verder geen bijzondere bodylotion nodig hebt zou ik Sympathy for the Skin nemen trouwens, die ruikt naar vanille met banaan (soms meer vanille, soms wat meer banaan).
HIWTK is wel een musthave hoor =) En Snowcake natuurlijk, da's wel de lekkerste zeep ooit =)
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, dat het alleen maar voor probleemhuidjes is ofzo. Vanille met banaan is een goede tip, zoals ik hierboven al zei hou ik daar wel van. Waar ruikt Honey I washed the kids naar? En Snowcake?

Wat een namen toch ook hè.
pi_31809513
HIWTK ruikt naar honingsnoepjes, voor echte honing is het net wat te zoet.
Snowcake ruikt naar amandeltjesmarsepein en is heel romig, dat is een kerstzeepje, dus als je 'm wilt moet je 'm nu inslaan ;-)
Als je van kokos houdt zou je I Should Coco denk ik ook wel lekker vinden, ze hebben ook een kokosshampoo genaamd Trichomania (er staat op voor droog haar, maar voor mijn vette haar werkt ie prima, dus dat zegt ook niets) en een kokos/limoenconditioner genaamd Coolaulin (vloeibare Bounty, hemels!).
Ze hebben trouwens een massagebar die best wel sterk naar mango ruikt, Cosmic Dreamcatcher. Ik houd er niet van, want ik houd niet van mango, maar dat zou voor jou wel wat zijn dan.
Rockstar is een überzoet vanillezeepje (zuurstokroze!) en er is ook een hele zoete kerstdouchegel, Snow Fairy, ook zuurstokroze met glittertjes, die ook een beetje fruitig ruikt.
pi_31809666
Klinkt allemaal erg goed, ik ga denk ik in de loop van de week nog eens naar Amsterdam. Even naar de Lush-winkel en weer weg.

Snowcake klinkt heel goed! Rockstar ook trouwens.

Wat is een massagebar?
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:58:27 #96
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31809699
Je hebt ook Miranda zeep; kiwi en mandarijntjes vind ik. Banana moon, bananenzeep.
Whatever I want.
pi_31809759
Kan je ook zelf kleine stukjes pakken? Dat zou nog eens handig zijn, dan neem ik van heel veel verschillende soorten een klein stukje om te proberen.
pi_31809850
minimum 100gram. helaas...
Tap tap tap
pi_31809866
crisis wat ruikt de american cream sterk zeg, trouwens
Tap tap tap
pi_31809926
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef CherryLips het volgende:
minimum 100gram. helaas...
Is inderdaad jammer, maar goed dan ga ik gewoon erg zorgvuldig selecteren! Ik heb er wel al helemaal zin in.
pi_31810392
Succes ermee P-etr-a
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31810627
Ik kreeg trouwens van de week uit Engeland zomaar een Lush Times en B Never catalogus binnen. Ik denk dat ze m'n adres nog hadden van die disconronde of zo, anders zou ik het ook niet weten. Maar wel leuk, want ik zat me net te bedenken dat ik wel eens op m'n gemak in de B Never catalogus zou willen kijken en dat ik vergeten was de kerst Lush Times mee te nemen uit de winkel. =)
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:33:11 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31810691
hoi
tx voor t medeleven
ik had m vanmiddag weer gebeld, hij was weer naar t ziekenhuis geweest, t was iets minder erg dan verwacht, linkerarm 1egraads verbrand, rechterarm diepe 2e graadsbrandwonden.
ingesmeerd met een zalf, en verband eromheen, hij moet over 2 dagen weer terugkomen, en dan horen we weer wat meer, maar voorlopig komt hij niet thuis.

maarja, ik was zo vreselijk geschrokken.. heb amper geslapen vannacht

over welke foto gaat t hier steeds?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31810769
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
tx voor t medeleven
ik had m vanmiddag weer gebeld, hij was weer naar t ziekenhuis geweest, t was iets minder erg dan verwacht, linkerarm 1egraads verbrand, rechterarm diepe 2e graadsbrandwonden.
ingesmeerd met een zalf, en verband eromheen, hij moet over 2 dagen weer terugkomen, en dan horen we weer wat meer, maar voorlopig komt hij niet thuis.

maarja, ik was zo vreselijk geschrokken.. heb amper geslapen vannacht
Sterkte ermee! Het is misschien minder erg dan verwacht, maar toch heel erg (schrikken ook!).
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Succes ermee P-etr-a
Dankjewel.
pi_31811421
Ik heb voor het mooie weer gekozen en ben in bad geweest met You've been Mangoed. Nog even gebruik maken van het lekkere weer!
Daarna ingesmeerd met Each Peach massagebar.
Let's plant a tree
pi_31814461
Ik heb me (eindelijk) gedoucht, ik heb namelijk na de ochtendpost weer lekker doorgeslapen tot 2 uur, met dat uurtje extra, heerlijk natuurlijk!

Sweety Pie: Lekker Froebelen weer met deze dwarse douchejelly!
Aquamarina: Al kotsenderwijs heb ik mijn gezicht ontgift.
Angels on Bare Skin: Heerlijke oppeper na Marina
Babyface:
I love Juicy Shampoo: Altijd goed
pi_31814657
Doe jij de babyface na aquamarina en aobs?
Go hard or go home
pi_31814776
Ja, eerst aquamarina dan angels on bare skin en dan babyface
Babyface geeft me een heerlijk voedend gevoel
pi_31815647

Een dichte Lush in rome

En een eigen lush hoek in een megawarenhuis..in rome ..toch nog lush

(is overigens me ma hoor )

Kga de 26e de Lush in Amsterdam Onveilig maken , iemang nog echte aanraders ?? ( behalve die frambozenvla )
pi_31815940
Ziet er heerlijk uit dat kleine hoekje!
Zoiets mis ik ook in de Bijenkorf.
Verder alles okay in Rome?
pi_31816024
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb me (eindelijk) gedoucht, ik heb namelijk na de ochtendpost weer lekker doorgeslapen tot 2 uur, met dat uurtje extra, heerlijk natuurlijk!

Sweety Pie: Lekker Froebelen weer met deze dwarse douchejelly!
Aquamarina: Al kotsenderwijs heb ik mijn gezicht ontgift.
Angels on Bare Skin: Heerlijke oppeper na Marina
Babyface:
I love Juicy Shampoo: Altijd goed

Wat veel achter elkaar!
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:37:57 #112
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31816068
Dat is nog niks Petra
Whatever I want.
pi_31816116
Dit is een standaardlushbeurt.
Ik ben vergeten te melden wat ik na mijn afdroogsessie heb gedaan.

Enchanted Eye Cream
Mirror Mirror
Skin Sin
Fuwari kruimel deo
Candy Fluff
Smitten

pi_31816255
Ik gebruik Babyface ook vaak nadat ik mijn gezicht al gewassen heb. Het luchtje ruik je dan zo lekker om je heen
Let's plant a tree
pi_31816495
Hoe lang doe je dan ongeveer met bijvoorbeeld een fles shampoo of een bodylotion?
pi_31816576
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ziet er heerlijk uit dat kleine hoekje!
Zoiets mis ik ook in de Bijenkorf.
Verder alles okay in Rome?
oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam ! Dichtsbijzijnde is Amsterdam..dus daar ga ik de 26e eens even me misdragen
pi_31816578
Een fles shampoo doe je best lang mee!
Ik heb nu I love Juicy 100 gram.
Daar doe ik nu denk ik een maand mee en hij is nog lang niet op!
pi_31816602
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef G-SaS het volgende:

[..]

oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam ! Dichtsbijzijnde is Amsterdam..dus daar ga ik de 26e eens even me misdragen
Ik vind het ook matig dat ze westelijk Nederland een beetje voorbijpassen
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:01:48 #119
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_31816750
Hallo.
pi_31816767
Goedenavond stinkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties