Sterkte ermee! Het is misschien minder erg dan verwacht, maar toch heel erg (schrikken ook!).quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
tx voor t medeleven
ik had m vanmiddag weer gebeld, hij was weer naar t ziekenhuis geweest, t was iets minder erg dan verwacht, linkerarm 1egraads verbrand, rechterarm diepe 2e graadsbrandwonden.
ingesmeerd met een zalf, en verband eromheen, hij moet over 2 dagen weer terugkomen, en dan horen we weer wat meer, maar voorlopig komt hij niet thuis.
maarja, ik was zo vreselijk geschrokken.. heb amper geslapen vannacht![]()
Dankjewel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Succes ermee P-etr-a
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb me (eindelijk) gedoucht, ik heb namelijk na de ochtendpost weer lekker doorgeslapen tot 2 uur, met dat uurtje extra, heerlijk natuurlijk!
Sweety Pie: Lekker Froebelen weer met deze dwarse douchejelly!
Aquamarina: Al kotsenderwijs heb ik mijn gezicht ontgift.
Angels on Bare Skin: Heerlijke oppeper na Marina
Babyface:
I love Juicy Shampoo: Altijd goed
oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam !quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ziet er heerlijk uit dat kleine hoekje!
Zoiets mis ik ook in de Bijenkorf.
Verder alles okay in Rome?
Ik vind het ook matig dat ze westelijk Nederland een beetje voorbijpassenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef G-SaS het volgende:
[..]
oeee...zoiets zou eigelijk niet mogen ontbreken in de bijenkorf iid..maar een eigen winkel is leuker ..en die mis ik nog wel in Rotterdam !Dichtsbijzijnde is Amsterdam..dus daar ga ik de 26e eens even me misdragen
![]()
heb ik mijn tanden gepoetst met die zwarte tandpasta... Geen succes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Al kotsenderwijs
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |