jaja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Soms neem ik een hapje
Nee hoor, ik heb ook nog een heel groot ander lichaam dat dikwijls ingesmeerd moet worden
Dat kruidige vind ik juist erg lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, de ranzigheid eigenlijk..
Sorry ik vind hem denk ik echt vies.
Gewoon maar es opmaken en dan een nieuwe massagebar kopen.
Welke had jij nu vanmiddag gebruikt?
Ik kon er echt geen Christmas bar uit halenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet de klok nog terug zetten, maar kheb geen zin.![]()
Oh en ik had nog wel gelezen dat Letters to Santa hetzelfde rook als the Christmas Massage!![]()
Ik had er best positieve dingen over gelezen.
Weet je wat? Ik ga 'm gewoon lekker toch kopen!![]()
Mijn verlanglijstje voor morgen (hoop ik):
Enzymion
Dreamcream
nog een Christmas Massage
Letters to Santa
Dat is één van de meest irritante dingen aan de maandag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet zo naar school *knipoog* maar ik wilde vtv eigenlijk nog langs Lush maar die gaan pas om 12 uur open. Wat een flauwekul zeg, waarom zijn ze niet gewoon open als ik erlangs wil? =/ En na college red ik het niet meer, dan ben ik pas tegen zevenen thuis. Dus dan wordt het toch morgen.
En terechtquote:
Ik ken geen van allen, dus ik kan het je niet vertellen vrees ik...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die sexy douchegel, die ruikt toch ongeveer als ruby red slippers?
of was dat potion
Natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef PeRi het volgende:
Xcuz_me, als ze nog Sexy hebben, zou je voor mij dan ook een flesje van 250ml willen meenemen?
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef PeRi het volgende:
Kijk maar wat je doet, het hoeft niet. Als het niet gaat, dan niet.
Ik zou er wel een soort van gelukkig van worden, want de mijnes is bijna op
Ach, zolang je er iig maar een weet te vinden, al is het maar een hoekjequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was toch alleen een Lush-hoekje? Net zoiets als de Sacha in de Chill-Out in de Bijenkorf.
Ik wil een volledige Lush-winkel!!!
Ik heb 3 Lush-adressen in Rome. Ongetwijfeld straks een plattegrond en ik heb een paar wandelschoenen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, zolang je er iig maar een weet te vinden, al is het maar een hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |