Geeft niksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank.
Netjes gedaan toch? Alleen helaas niet meer groter te zien dan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geeft niksIk vind het al een hele eer om in de OP te staan! en om "de gemiddelde Lush liefhebber" te zijn
![]()
B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Aarti het volgende:
Hebben jullie weleens wat besteld bij Bnever2busy2bebeautiful? Is het wat? Misschien ga ik over een maandje wel langs als ik in Londen ben.
En hebben ze in Londen andere producten dan in Nederland? welke aanraders?
Waarom doen ze dat eigenlijk niet? Het is nu zo kliederen met die losse nattige blokjes die overal aan vastplakken (nog zonde ook van mn kostbare lushjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:45 schreef jessie het volgende:
Ze zouden sowieso wel wat meer leuke blikjes mogen maken voor de standaarvormen (vierkante blokken enz)
Heej! Das een goeie tip! Thnxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef jessie het volgende:
Ff met een beetje bleek xcUZ-Me!!! Die geur blijft niet hangen en haalt veel geurtjes weg.
Godiva smerig? O my god, ik wil een hele godiva lijn
Misschien een beetje teveel van het goede?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou na The Strokes, Godiva en American Cream ziet mn haar er eigenlijk een beetje dor en pluizig uit...
woei! Would be superbquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
@nectarientje: Ik heb hier nog 3kwart flesje staan en ik vind het niks. Krijg er slappe hap van op m'n hoofd.
Als je wilt mag je het overnemen?
Prima. Hij staat hier in het kastje en er wordt geen gebruik van gemaakt. Dus hij kan nog wel ff wachten op een nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
woei! Would be superbIk heb alleen niets te ruil aangezien ik op het moment alleen de AC gebruik. Maar ik kan je uiteraard wel gewoon betalen
![]()
Of je moet even wachten tot de stufie er is, want er staat nl wel een bezoekje gepland dus dan zou ik iets kunnen meenemen voor je.
Heb je wensen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima. Hij staat hier in het kastje en er wordt geen gebruik van gemaakt. Dus hij kan nog wel ff wachten op een nieuwe eigenaar.
Een nieuw flesje is 5,95, dus als je iets van ongeveer 3 euro zou weten te ritselen zou dat helemaal perfect zijn.
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenquote:
Is primaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenMaar misschien ligt tegen de tijd dat je gaat die nieuwe viooltjeszeep er wel? De "gratuitous violets" ofzo... Dan zou ik die héél graag willen en dan betaal ik je het verschil natuurlijk terug
.
Ok!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is primaIk geef een gil zodra ik ga en mocht je dan iets anders willen hoor ik het wel.
I guessquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien een beetje teveel van het goede?
Ja dat is wel zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, misschien is The Strokes gewoon niet zo geschikt voor je haar? Dat kan toch? Aquamarina doet niks voor mijn gezicht, ja pukkels érger maken, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Niet alles kan goed werken denk ik dan maar
Ja dat was ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Oh en als ik dan toch aan het zeuren ben: iemand poste dat Ring of Roses niet bleef hangen op je huid............. dat klopt dus.
Hmmmm, dat heb ik wel bij Lemslipquote:In de winkel zeiden ze ook dat bodylotion daarna overbodig is, dus ik dacht dat het net zoiets was als een bodybutter, maar ik had helemaal geen moisturizend effect.
Ow was jij datquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat was ik
[..]
Hmmmm, dat heb ik wel bij LemslipDie is echt heel lekker zacht op je huid erna... Maar Ring of Roses doet dus niks van dat alles. Lekker hoor, maar niet voor herhaling vatbaar.
Kun je ze niet loswrikken met een stokje ofzo? Lange satéprikker?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
die glitters zitten toch echt helemaal vastgekoekt op de bodem van mijn fles snowfairy
hm, kijk, dat is een goeie. ik zat al te denken van, hoe moet nou, moet ik met mijn vinger erin ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je ze niet loswrikken met een stokje ofzo? Lange satéprikker?
Ik heb hier trouwens een stuk Gratuitous Violets liggen. 1 keer gebruikt op een puff. Ik vind hem namelijk niet echt lekker. Het is een plat stuk en kan dus makkelijk door de brievenbus. Interesse?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenMaar misschien ligt tegen de tijd dat je gaat die nieuwe viooltjeszeep er wel? De "gratuitous violets" ofzo... Dan zou ik die héél graag willen en dan betaal ik je het verschil natuurlijk terug
.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens een stuk Gratuitous Violets liggen. 1 keer gebruikt op een puff. Ik vind hem namelijk niet echt lekker. Het is een plat stuk en kan dus makkelijk door de brievenbus. Interesse?
Is goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Kyara het volgende:
Wat heb je in de aanbieding?
(anders mail me ff, deze topics gaan soms zo snel dat je amper meer wat terug kan vinden)
Zou je evengoed voor me willen kijken en een grote fles meenemen als het er nog wel is?quote:Hi Rianne,
This product was in limited edition, so now we have not anymore.
Best regards
Emanuela
Lush Italia
Lijkt me logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
5-11. Maar mag nu ook al wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
moet nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het nog gelukt met de satéprikker MM?
Okay fijn dat hij goed is aangekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef Anitra het volgende:
VavaBedankt!!
Ik ben helemaal blij met Arabian Bright en Honey Bee Have grote proefjes
Ik heb de Christmas bar in de la liggen en snuffel er elke avond aan, maar durf hem niet op te doen omdat ik hem idd sterk vind.Misschien toch een proberen.
Jessie de Hybrid is lekker he? Ik vind hem helemaal geweldig en heb er al 1 op en de 2e gaat ook al hard. Ik vin hem zo lekker dat ik mijn haar blijf wassen
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
Ik weet het niet meer hoor... ik ws enthousiast over m'n proefje Herbalism, dus meteen besteld, maar nu zit ik weer onder de pukkeltjes, heel m'n voorhoofd, een vette op m'n kin... Ik heb nou bijna alle gezichtsreinigers geprobeerd,wekelijks Mask of Magnaminty en niks helpt. Ik kan wel janken. Ik wil een egaal gezichtje!!!!!
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goeden zo af en toe wassen met coalface, max 2 keer per week.
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.
Ik ben wanhopig.
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicmaar ik zeg het toch
ik smeer 's nachts altijd Sudocreme op mijn gezicht (van die babycreme, bij Etos voor een paar euro) werkt prima tegen die irritante ontstoken puisten. En verder als het heel erg, Grote Klis
capsules, ook bij Etos, ja de naam is vreemd
maar ik heb dat geslikt toen het nogal erg was en toen was het na een week of 2 al een stuk minder
Bovenstaand niet gezegd hier in het topicmaargoed, misschien werkt het bij jou ook!
Ojakijk niet gek als je met een vreemd gezicht aangekeken wordt bij Etos als je om Grote Klis capsules vraagt
![]()
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.
Dus heel gek vind ik het geeneens. En waarom zouden ze mij raar aankijken als ik om die capsules vraag?
Bedankt voor je tips in ieder geval. Ik kijk het nog even aan, en anders ga ik inderdaad die dingen proberen.
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekeken![]()
Sudocreme werkt goed tegen rode plekken en ontstoken plekkendus proberen waard lijkt me!
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smeren
Thanks, ik ga het zeker onthouden!
Ach, ik heb toch al een spokenkop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op heje gezicht wordt er nogal bleek van
![]()
Stuur mij maar een mail op sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lijkt me supertof! En wat wil je hebben voor die coco-zeep? Want anders ga ik hem een dezer dagen toch zelf halen.
Ik heb zelf niet zoveel om terug te proeven, je mag kiezen tussen trichomania, king of skin en heavenly bodiesJa ja mensen, daar verbleekt jullie collectie bij he
![]()
![]()
Ik had een mailtje gestuurd met de zelfde vraag, en ik kreeg dit al antwoord terug:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef jessie het volgende:
O ok, dan ga ik me daar ook op verheugen
Gaan ze die kerstdingen ook nog online verkopen of duurt dat gewoon allemaal weer wat langer?
Zou je het me svp willen laten weten als je er weer komt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
in haarlem staat nog wel geloof ik.
maar weet niet wanneer ik er weer kom
Iemand die zo lief is ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag een keer de snowfairy proberen. Voordat ik de reis aanga, naar A'dam.
Iemand die mij een proefje wil sturen misschien
Dat weet ik hoor! Voor ik Lush had ontdekt heb ik al tig verschillende dingen geprobeerd van allerlei merken en ook dat werkte niet, dus ging ik m'n hoop op Lush vestigen. Maar zelfs dat helpt dus blijkbaar niet, vandaar dat ik een beetje de wanhoop nabij ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:17 schreef imago het volgende:
Hé maar Shirley, je bent toch zeker niet verplicht om je hoofd met Lush te wassen? Misschien zijn al die natuurlijk ingrediënten niks voor jou en moeten jouw puistjes lekker met synthetisch geweld worden aangepakt. Wat boeit dat nou? Als het niet werkt dan werkt het niet, en dan zou ik gewoon eens wat andere merken gaan uitproberen hoor
Thanks babequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef lotje11 het volgende:
Shit dat je dit niet eerder gemaild had Maerycke, liep er gister nog langs..... Er staan hier namelijk nog best veel douchegels, maar van de Freeze weet ik het niet zeker.....Als ik ga, dan mail ik wel ff......![]()
Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
Ik heb die face wash ook en ben er wel tevreden overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
Ik heb hetzelfde met de Tuinen, maar ik had goede verhalen gehoord over die face wash en inmiddels is potje 2 dus al in gebruik!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.
Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een pukkelvrij gezicht! Waarom kan Lush nou geen wonderen verrichten? Dat neem ik ze best kwalijk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemd.
Als Lush wonderen zou kunnen verrichten zou het helemáál onbetaalbaar zijn denk ik
De zeep in stukken snijden. Als ze dat niet erg vind. En anders wordt het een pakketpost.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Hey Shirley, ik heb je proefjes, dankje!
Ik had je nog gemaild over dat de zeep van mij een beetje moeilijk te versturen is, ik had me wat verkeken op de hoeveelheid, volgens mij is het wel 200 gram :emo: Het past dus haast niet in een envelopje en ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet sturen
Hoe bevalt The soft touch eigenlijk ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Ik had je nog gemaild over dat de zeep van mij een beetje moeilijk te versturen is, ik had me wat verkeken op de hoeveelheid, volgens mij is het wel 200 gram :emo: Het past dus haast niet in een envelopje en ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet sturen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemd.
Als Lush wonderen zou kunnen verrichten zou het helemáál onbetaalbaar zijn denk ik
Graag gedaan! Ik hoop je ervaringen hier nog terug te lezen. En je mag de HIWTK best in stukken snijden zodat het in een envelop past hoor. Maakt mij niet uit. Komt beter uit ook,dan kan ik ook een stuk in m'n kamer neerleggen voor de geurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Ze luisteren alleen maar naar Furby eigenlijk, maar als het iets is met de zelfde klank is het ook goed. Vandaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ymme, is die naar mij vernoemd, of vind je het gewoon een leuke naam?
Coolquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze luisteren alleen maar naar Furby eigenlijk, maar als het iets is met de zelfde klank is het ook goed. Vandaar![]()
En hoeveel postzegels moeten er ongeveer op voor +- 200 gram, of weet je dat niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik hoop je ervaringen hier nog terug te lezen. En je mag de HIWTK best in stukken snijden zodat het in een envelop past hoor. Maakt mij niet uit. Komt beter uit ook,dan kan ik ook een stuk in m'n kamer neerleggen voor de geur
Dat kan je vinden op de site van de TPG Marloes! Onder de "tarievenwijzer"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:02 schreef Marloes het volgende:
[..]
En hoeveel postzegels moeten er ongeveer op voor +- 200 gram, of weet je dat niet?
Ik heb ook zo'n foto gemaakt... maar weet niet of je die wilt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, heeft iemand die grote zepenfoto nog voor mij?
ik vond hem inderdaad anders ruiken, lekkerder dan degene die ik had (van vorig jaar)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe angels delight geprobeerd?
Ik begrijp dat deze namelijk (iets) anders moet ruiken omdat ze hem ieder jaar anders zouden maken?
Dit jaar schijnt ie nogal 'fruity' te zijn.
Je bedoelt of ik zo vriendelijk zou willen zijn om 'm even voor jou naar dat emailadres te sturen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
mail maar naar mirjamraaf apenstaart gmail punt com
Maar natuurlijk, MM, dat doe ik met alle plezier!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja sorry, het ging even snel.
zou je misschien zo genegen willen zijn om hem naar bovenstaand emailadres te mailen, mocht je de tijd vinden?
maar het hoeft niet hoor
Ik zal er eens over denken dan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
fijn.
maar let wel, het hoeft niet hoor.
mocht je het teveel werk vinden enzo.
ik zie dat je er nog steeds over nadenkt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken dan...
Hoeveel water bij hoeveel jelly?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Jelly in een flesje doen en water erbij gieten. Dat is alles!!
Ik heb 'm verzonden... nog niet binnen? Probeer het nog een keer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zie dat je er nog steeds over nadenkt? [afbeelding]
De jouwe ligt ook klaar. Het postkantoor doet niet aan koopavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: Je envelop ligt klaar! Ik moet er alleen nog ff mee langs het postkantoor morgen. Duim je even mee of hij door de brievenbus kan?? Hij is nl. nogal dik geworden.
Jouwe gaat morgen mee, dus heb je 'm hopelijk zaterdag al! Hij ruikt naar een mengelmoes van T for Toes, Coalface en Soap Sod, eigenaardig genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
De jouwe ligt ook klaar. Het postkantoor doet niet aan koopavond
Dus die gaat zaterdag op de bus. Ben benieuwd! Mijn hele tas ruikt nu naar viooltjes (droog vind ik hem wel aardig dus dat scheelt weer)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen ga ik naar Amsterdam
Is die foto van de zeepjes van Lush Amsterdam? Maerycke?
ik heb je gemaildquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Stuur mij maar een mail op sjemmie_degekste@hotmail.comDan spreken we verder af hoe en wat. De snowcake stuur ik in iedergeval dan naar jou op.
Je hebt ook mail van mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Maeghan het volgende:
Ja jeetje. 5 Euro of zo? mail me anders effies op carmensandiego@hotmail.com
Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American Creamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
O is het een shampoo en douchegel in 1? Of is dat op eigen initiatief?
Nou, ik heb van beide een proefje, dat ga ik dus proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American CreamEn dat ruik je nog lang ook
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoorquote:
Dat het niet blijft hangen vind ik best jammer, eigenlijk blijft de Olive Branch nog het beste hangen van douchespullen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Nee, over de Godiva. Maar bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoor. Ik vind 5 euro net ff teveel voor een zeepje waar ik van tevoren niet aan heb kunnen snuffen of ik 'm wel lekker vind... Heb momenteel niet de financien om dat te doen.
en.. leuk hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Igraine het volgende:
Ja, ik heb gisteren toch m'n pakketje gehad!
Ben gisteravond gelijk in bad gegaan met de Ma Bar Bubble bar dinges..Lekkerrr! "t zag eruit als een taartje, ik had bijna de neiging eraan te likken!
Alleen, blijft de geur niet echt op je huid hangen zeg maar, dat is wel jammer.
Ook nog een maskertje gedaan met the sacred truth ook lekker, en belangrijker ik kan er goed tegen.
Straks maar de Honey I washed the kids uitproberen.
Ik heb een proefje Demon in the Dark gekregen, wat ruikt dat apart zeg! Ik weet niet of ik 't nou lekker vind ruiken of niet....
Snow Fairy blijft juist heel lang hangenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Anitra, zou jij voor mij een proefje hiervan willen maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Snow Fairy blijft juist heel lang hangen
Ik zat ookal te twijfelen of ik het wel uberhaut "kon maken"om het te vragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet als flame bedoeld, maar als iemand je van een proefje zou willen voorzien, zou die persoon dat dan toch zelf aanbieden..?
Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()
Godivaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
hier een lush-niet-echt-newby-maar-al-een-heletijd-niet-meer-gebruikt. heb me gepoogd wat in te lezen. Maar wat schrijven jullie veel!![]()
Heb zelf nu zandstone en honey, I....
vind ze heerlijk, maar m'n huid wordt er wel droog van.
Ideeen hoe ik ze het beste onder de douche kan gebruiken?
Zelf woon ik niet in de buurt van een Lush. (overijssel, zeg maar) Maar 8 november ben in in Den Bosch, dus ga me nogmaals verwennen met twee of drie produkten.
Ideeen? Wat MOET ik gewoon in huis hebben?
Sweetie Pie en Silky Underwearquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
....
Maar goed dat je het niet gedaan hebt danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef jessie het volgende:
Heb ik gezegd dat ik Godiva wel in me neus wil stoppen
.....
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Anitra, zou jij voor mij een proefje hiervan willen maken?![]()
Natuurlijk staat er dan wat tegenover.![]()
He bah. Toch niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.
Ik heb hier nog 4 enveloppen liggen die weg moeten en schaam me kapot dat ze nog niet weg zijn
Maar nee geen proefjes hier meer.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Snow Fairy blijft juist heel lang hangen
Hij staat op de lijst inmiddelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:26 schreef debby1973 het volgende:
snow festival is heeeeeerlijk!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:29 schreef debby1973 het volgende:
ja, dat is gewoon creamy candy bath in een ander vormpje.
Geeft niks hoor, Anitra!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.
Ik heb hier nog 4 enveloppen liggen die weg moeten en schaam me kapot dat ze nog niet weg zijn
Maar nee geen proefjes hier meer.
Ik zou het gewoon lekker apart gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb hier een proefje van Snow Festival Bubble Bar Cake (Snowcake geur!) en Creamy Candy Bubble Bar, zou het lekker zijn om die samen in bad te gebruiken?
Ik ben een beetje bang dat ik straks 2 lekkere dingen verpest...
Toen ik even op de site een kijkje had genomen, wist ik al een klein beetje wat ik wilde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
hier een lush-niet-echt-newby-maar-al-een-heletijd-niet-meer-gebruikt. heb me gepoogd wat in te lezen. Maar wat schrijven jullie veel!![]()
Heb zelf nu zandstone en honey, I....
vind ze heerlijk, maar m'n huid wordt er wel droog van.
Ideeen hoe ik ze het beste onder de douche kan gebruiken?
Zelf woon ik niet in de buurt van een Lush. (overijssel, zeg maar) Maar 8 november ben in in Den Bosch, dus ga me nogmaals verwennen met twee of drie produkten.
Thanks voor het meenemen van een flesje Snow Fairyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, vandaag lekker naar Lush geweest! in Amsterdam
Het personeel was niet zo vriendelijk als ik verwacht had, maar ondanks alles was er nog wel vanalles in de winkel om te kopen(dat is immers het belangrijkste)
Gekocht:
- Snow Fairy (Grote Pot!)
- Merry X-mas Massage bar
- Snowcake zeep
- Angels Delight zeep
- Snow Fairy voor Vava
( En een proefje Snow Festival!!!)
Ik heb een foto gemaakt, maar die post ik denk ik morgen, alles op zijn tijd
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Aventura het volgende:
He Anitra, had jij mijn vlopje nog ontvangen
MIjn haar heeft en ce moment precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:24 schreef Aventura het volgende:
De laatste tijd heb ik enorm tisthaar, af en toe trek ik er hele klitten uit. Mijn haar is fijn en krult nogal, en het zit aan de onderkant steeds helemaal in elkaar. Geen idee waarom het nu zo erg is maar ik merk wel dat mij huidige Lush-producten niet voldoen. Ik gebruik als shampoo afwisselend Karma en Hybrid en als conditioner Retread, Jungle, Fuel of Coolaulin, maar geen van deze ontwart echt goed. Is er nog een ander Lush product dat wel goed ontwart of moet ik overstappen naar een ander merk..
De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()
Ik lig maandag onder de brievenbusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:02 schreef Argento het volgende:
[..]
De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!
Edit: dit is Kyara btw. Maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen......
Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor de liefhebber, mijn nieuwe spulletjes + een mandje van de Bijenkorf:
[afbeelding]
De gehele collectie tot nu toe
[afbeelding]
Ik heb besloten dat ik tot hier ga en voorlopig (komende 2 maanden) niet verder
Ja, ik vind zoete dingetjes inderdaad lekker, alhoewel er ook een stuk Waylander Rhassoul bijstaat, zalig!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweet![]()
! Ziet er lekker uit allemaal
Vooral die drie flesjes Snow Fairy op een rij
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef Anitra het volgende:
Ik ga straks het proefje Arabian Bright er in gooien!
Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lig maandag onder de brievenbus
Is mijne al binnen toevallig?!
Mooi! Is het genoeg qua hoeveelheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.
Is goed hoor..ik wacht gespannen af. Geduld moet ik toch wel hebben, had vandaag m'n pakketje verwacht, maar dat wordt dus woensdag neem ik aan. Bijna 2 weken levertijd.... ze stellen je als Lushjunk wel op de proef zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef Marloes het volgende:
O enne Shirley, het envelopje ligt al wel klaar hoor met de zeep maar ik moet denk ik even naar het postkantoor voor de postzegels enzo en ik weet niet wanneer ik daar tijd voor heb
Had niet verwacht dat het zo'n groot stuk zou zijn
Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naarquote:
meurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naar
Wat heb je gekocht?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ging vandaag met de kids naar Artis, maar eerst langs Lush
Karmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Karma Soap
Karma Komba
Soak'N'Float
Hollywood Bubble Bar
Gorgeous
respect!quote:
Geen proefjes gekregen, wel een gratis BigBlue Bath Ballistic...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van Gorgeous krijg je pukkels
Nee hoor, heerlijke lijst
Nog proefjes gekregen?!
Ik heb echt een tijdje met dat potje in mijn handen staan twijfelen. Er was een hele aardige verkoop meneer en die zei nog: "Weet je het zeker?" Vanwege de prijs. En: "Vertel maar niet aan je man wat het kost!!"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
respect!
ik vind m eigenlijk gewoon te duur
maar wie weet krijg ik ooit eens een ingeving
hij ruikt wel 'gorgeous'
Wat dus ook constant gebeurde de 6equote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef Maerycke het volgende:
Die jellies en butters, daar kan dus gewoon iemand met z'n vingers aanzitten.
Daarom bestel ik de mijne in Engeland denk ik. Die bakjes zijn ook veel handiger (dat zijn dezelfde bakjes als die jullie met de Engelandbestelling hebben gekregen). Hier zitten ze in een soort doosje waar het uit alle kanten uit kan lekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat dus ook constant gebeurde de 6e
die actie is al een tijdje afgelopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef Leah het volgende:
Ik ben vandaag in Den Bosch geweest, ik moest wat dingen aanvullen, en heb me netjes ingehouden
kan ook liggen aan de schreeuwende baby die ik bij me had
, maar ik zit me nu net te bedenken dat ik niet eens een shampoobar gratis heb gekregen....
Dat is toch vanaf 25 euro in de winkel? 't Was ook een bijzonder sjaggerijnige dame die me hielp.
D'r collega vroeg ook al iets eerder aan d'r of ze iets wilde aanvullen (geen idee wat, trouwens) maar daar had ze geen zin in, zei ze.
Dus dames, volgens mij is er binnenkort een vacature in Den Bosch.
Bij mailorder anders niet hoor, ik heb hier sinds vorige week een godiva liggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die actie is al een tijdje afgelopen
Nou ja, we zijn allemaal mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me nou niet voorstellen he? Dan werk je notabene in een superwinkel als de Lush en dan ga je lopen chagrijnen.
Nee helaas. Maar ik zodra Snow Fairy op de site te bestellen is, is het eerste wat ik doe ff een klein flesje. Voor het geval ik het niet lekker vind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha Eggsnog klinkt idd vies
Wat vervelend dat je zo stom geholpen bent, Leah!
Ymme, heb je nog steeds geen proefje Snow Fairy aangeboden gekregen?
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
En mijn flesje Snow Fairy is in mijn bezitmorgen lekker mee douchen en haartjes wassen!!
Mijn haar wordt trouwens zachter van Arabian Bright dan van The Strokes geloof ik. Van The Strokes merkte ik niet veel, vooral niet toen ik de volgende dag door de regen aan het fietsen was en op mijn werk met een ontplofte fohnkapsel zatmisschien had ik te weinig gebruikt.
Zeg maar, waar je tegen wilt ruilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Niemand die mijn godiva (1 keer gebruikt) tegen iets leuks wil ruilen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef ymme het volgende:
En weer in de aanbieding. 100gram I should coco
Wie.....
Van Big kreeg ik dat kapsel zonder regenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!Of heb je The Strokes en Big tegelijk gebruikt? Dat is misschien wel een beetje dubbelop he?
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |