Thanks voor het meenemen van een flesje Snow Fairyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, vandaag lekker naar Lush geweest! in Amsterdam
Het personeel was niet zo vriendelijk als ik verwacht had, maar ondanks alles was er nog wel vanalles in de winkel om te kopen(dat is immers het belangrijkste)
Gekocht:
- Snow Fairy (Grote Pot!)
- Merry X-mas Massage bar
- Snowcake zeep
- Angels Delight zeep
- Snow Fairy voor Vava
( En een proefje Snow Festival!!!)
Ik heb een foto gemaakt, maar die post ik denk ik morgen, alles op zijn tijd

quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Aventura het volgende:
He Anitra, had jij mijn vlopje nog ontvangen

MIjn haar heeft en ce moment precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:24 schreef Aventura het volgende:
De laatste tijd heb ik enorm tisthaar, af en toe trek ik er hele klitten uit. Mijn haar is fijn en krult nogal, en het zit aan de onderkant steeds helemaal in elkaar. Geen idee waarom het nu zo erg is maar ik merk wel dat mij huidige Lush-producten niet voldoen. Ik gebruik als shampoo afwisselend Karma en Hybrid en als conditioner Retread, Jungle, Fuel of Coolaulin, maar geen van deze ontwart echt goed. Is er nog een ander Lush product dat wel goed ontwart of moet ik overstappen naar een ander merk..

De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()

Ik lig maandag onder de brievenbusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:02 schreef Argento het volgende:
[..]
De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!
Edit: dit is Kyara btw. Maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen......

Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor de liefhebber, mijn nieuwe spulletjes + een mandje van de Bijenkorf:
[afbeelding]
De gehele collectie tot nu toe
[afbeelding]
Ik heb besloten dat ik tot hier ga en voorlopig (komende 2 maanden) niet verder

Ja, ik vind zoete dingetjes inderdaad lekker, alhoewel er ook een stuk Waylander Rhassoul bijstaat, zalig!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweet![]()
! Ziet er lekker uit allemaal
Vooral die drie flesjes Snow Fairy op een rij

Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef Anitra het volgende:
Ik ga straks het proefje Arabian Bright er in gooien!

Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lig maandag onder de brievenbus
Is mijne al binnen toevallig?!

Mooi! Is het genoeg qua hoeveelheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.

Is goed hoor..ik wacht gespannen af. Geduld moet ik toch wel hebben, had vandaag m'n pakketje verwacht, maar dat wordt dus woensdag neem ik aan. Bijna 2 weken levertijd.... ze stellen je als Lushjunk wel op de proef zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef Marloes het volgende:
O enne Shirley, het envelopje ligt al wel klaar hoor met de zeep maar ik moet denk ik even naar het postkantoor voor de postzegels enzo en ik weet niet wanneer ik daar tijd voor heb
Had niet verwacht dat het zo'n groot stuk zou zijn

Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naarquote:

meurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |