Ik zal er eens over denken dan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
fijn.
maar let wel, het hoeft niet hoor.
mocht je het teveel werk vinden enzo.
ik zie dat je er nog steeds over nadenkt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken dan...
Hoeveel water bij hoeveel jelly?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Jelly in een flesje doen en water erbij gieten. Dat is alles!!
Ik heb 'm verzonden... nog niet binnen? Probeer het nog een keer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zie dat je er nog steeds over nadenkt? [afbeelding]
De jouwe ligt ook klaar. Het postkantoor doet niet aan koopavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: Je envelop ligt klaar! Ik moet er alleen nog ff mee langs het postkantoor morgen. Duim je even mee of hij door de brievenbus kan?? Hij is nl. nogal dik geworden.
Jouwe gaat morgen mee, dus heb je 'm hopelijk zaterdag al! Hij ruikt naar een mengelmoes van T for Toes, Coalface en Soap Sod, eigenaardig genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
De jouwe ligt ook klaar. Het postkantoor doet niet aan koopavond
Dus die gaat zaterdag op de bus. Ben benieuwd! Mijn hele tas ruikt nu naar viooltjes (droog vind ik hem wel aardig dus dat scheelt weer)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Morgen ga ik naar Amsterdam
Is die foto van de zeepjes van Lush Amsterdam? Maerycke?
ik heb je gemaildquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Stuur mij maar een mail op sjemmie_degekste@hotmail.comDan spreken we verder af hoe en wat. De snowcake stuur ik in iedergeval dan naar jou op.
Je hebt ook mail van mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:28 schreef Maeghan het volgende:
Ja jeetje. 5 Euro of zo? mail me anders effies op carmensandiego@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |