Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een pukkelvrij gezicht! Waarom kan Lush nou geen wonderen verrichten? Dat neem ik ze best kwalijk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemd.
Als Lush wonderen zou kunnen verrichten zou het helemáál onbetaalbaar zijn denk ik
De zeep in stukken snijden. Als ze dat niet erg vind. En anders wordt het een pakketpost.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Hey Shirley, ik heb je proefjes, dankje!
Ik had je nog gemaild over dat de zeep van mij een beetje moeilijk te versturen is, ik had me wat verkeken op de hoeveelheid, volgens mij is het wel 200 gram :emo: Het past dus haast niet in een envelopje en ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet sturen
Hoe bevalt The soft touch eigenlijk ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Ik had je nog gemaild over dat de zeep van mij een beetje moeilijk te versturen is, ik had me wat verkeken op de hoeveelheid, volgens mij is het wel 200 gram :emo: Het past dus haast niet in een envelopje en ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet sturen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik las net in een of ander Furby-topic dat ymme haar Furby "Shirley" heeft genoemd.
Als Lush wonderen zou kunnen verrichten zou het helemáál onbetaalbaar zijn denk ik
Graag gedaan! Ik hoop je ervaringen hier nog terug te lezen. En je mag de HIWTK best in stukken snijden zodat het in een envelop past hoor. Maakt mij niet uit. Komt beter uit ook,dan kan ik ook een stuk in m'n kamer neerleggen voor de geurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Marloes het volgende:
Ze luisteren alleen maar naar Furby eigenlijk, maar als het iets is met de zelfde klank is het ook goed. Vandaarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ymme, is die naar mij vernoemd, of vind je het gewoon een leuke naam?
Coolquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze luisteren alleen maar naar Furby eigenlijk, maar als het iets is met de zelfde klank is het ook goed. Vandaar![]()
En hoeveel postzegels moeten er ongeveer op voor +- 200 gram, of weet je dat niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik hoop je ervaringen hier nog terug te lezen. En je mag de HIWTK best in stukken snijden zodat het in een envelop past hoor. Maakt mij niet uit. Komt beter uit ook,dan kan ik ook een stuk in m'n kamer neerleggen voor de geur
Dat kan je vinden op de site van de TPG Marloes! Onder de "tarievenwijzer"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:02 schreef Marloes het volgende:
[..]
En hoeveel postzegels moeten er ongeveer op voor +- 200 gram, of weet je dat niet?
Ik heb ook zo'n foto gemaakt... maar weet niet of je die wilt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, heeft iemand die grote zepenfoto nog voor mij?
ik vond hem inderdaad anders ruiken, lekkerder dan degene die ik had (van vorig jaar)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe angels delight geprobeerd?
Ik begrijp dat deze namelijk (iets) anders moet ruiken omdat ze hem ieder jaar anders zouden maken?
Dit jaar schijnt ie nogal 'fruity' te zijn.
Je bedoelt of ik zo vriendelijk zou willen zijn om 'm even voor jou naar dat emailadres te sturen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
mail maar naar mirjamraaf apenstaart gmail punt com
Maar natuurlijk, MM, dat doe ik met alle plezier!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja sorry, het ging even snel.
zou je misschien zo genegen willen zijn om hem naar bovenstaand emailadres te mailen, mocht je de tijd vinden?
maar het hoeft niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |