abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31388548
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:07:10 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31388595
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
Lijkt me logisch Anders blijven we heen en weer overschrijven.

Wil je me er anders nog even een mailtje over sturen? Want anders vergeet ik 't echt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31388692
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:12:22 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31388754
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
5-11. Maar mag nu ook al wel hoor

Wil je het dan naar m'n gmail sturen?

mariekebelt en dan zo'n apending gmail punt com
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31388856
Done Alvast hartstikke bedankt!!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:16:54 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31388874
Graag gedaan hoor
pi_31389142
Die Christmas Massage Bar is echt geweldig lekker!!! Vanmorgen in alle haast heb ik mezelf er even mee ingesmeerd, in het begin lekker kruiidig en nu ruik ik nog een beetje zoetige lucht, en dat na iets meer dan 12 uur!!!!!

De Night before Christmas soap is ook super! Lekker om je voor het slapen nog even mee te wassen. Mijn zeep heeft inmiddels wel deuken, hij gleed uit mijn handen en stuiterde het trapgat naast de wastafel in, hups de trap af
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31393483
Ja, the Christmas Massage ruikt echt lang. Alleen ik ben er nu al zo aan gewend dat ik wou dat ie 10 keer zo sterk was. Terwijl ik 'm in het begin te sterk vond ruiken. Mijn neus wordt Lushdoof =(
Sanity is (not) statistical
pi_31394032
Ik heb net me haar gewassen met de dropzeep. O wat is die lekker zeg. Echt veel zachter ook als trichomania. Daar was me haar superstroef na. Nu is het best zacht. En die snake-oil heb ik eerst in mijn haar gedaan en volgens mij helpt dat wel. Het verkoelt wel lekker. Maar jammie jammie wat ruikt die dropzeep lekker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31394375
Vava Bedankt!! Ik ben helemaal blij met Arabian Bright en Honey Bee Have grote proefjes

Ik heb de Christmas bar in de la liggen en snuffel er elke avond aan, maar durf hem niet op te doen omdat ik hem idd sterk vind.Misschien toch een proberen.

Jessie de Hybrid is lekker he? Ik vind hem helemaal geweldig en heb er al 1 op en de 2e gaat ook al hard. Ik vin hem zo lekker dat ik mijn haar blijf wassen
pi_31394693
Anitra doe jij mij nog ff mailen hoeveel ik over moet maken en waar naartoe enzo!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31394860
ik vind die christmas massagemabr niet zo sterk ruiken, van mij had ie best meer gemogen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:27:16 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31394934
Is het nog gelukt met de satéprikker MM?
pi_31394994
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het nog gelukt met de satéprikker MM?
moet nog
pi_31396294
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef Anitra het volgende:
Vava Bedankt!! Ik ben helemaal blij met Arabian Bright en Honey Bee Have grote proefjes

Ik heb de Christmas bar in de la liggen en snuffel er elke avond aan, maar durf hem niet op te doen omdat ik hem idd sterk vind.Misschien toch een proberen.

Jessie de Hybrid is lekker he? Ik vind hem helemaal geweldig en heb er al 1 op en de 2e gaat ook al hard. Ik vin hem zo lekker dat ik mijn haar blijf wassen
Okay fijn dat hij goed is aangekomen ik dacht nog aan je vandaag, al wachtend onder de brievenbus
Let's plant a tree
pi_31396354
Die Christmas massage bar had idd nog wel sterker gemogen ik heb net nog ff snel wat opgesmeerd! En vanmorgen in mijn slaperigheid volgens mij erg veel
Let's plant a tree
pi_31397678
Ik weet het niet meer hoor... ik ws enthousiast over m'n proefje Herbalism, dus meteen besteld, maar nu zit ik weer onder de pukkeltjes, heel m'n voorhoofd, een vette op m'n kin... Ik heb nou bijna alle gezichtsreinigers geprobeerd,wekelijks Mask of Magnaminty en niks helpt. Ik kan wel janken. Ik wil een egaal gezichtje!!!!!
Back in business.
pi_31398126
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
Ik weet het niet meer hoor... ik ws enthousiast over m'n proefje Herbalism, dus meteen besteld, maar nu zit ik weer onder de pukkeltjes, heel m'n voorhoofd, een vette op m'n kin... Ik heb nou bijna alle gezichtsreinigers geprobeerd,wekelijks Mask of Magnaminty en niks helpt. Ik kan wel janken. Ik wil een egaal gezichtje!!!!!
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goed en zo af en toe wassen met coalface, max 2 keer per week.
Let's plant a tree
pi_31398223
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef Vava het volgende:

[..]

Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goed en zo af en toe wassen met coalface, max 2 keer per week.
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.
Ik ben wanhopig.
Back in business.
pi_31398576
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.
Ik ben wanhopig.
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopic maar ik zeg het toch ik smeer 's nachts altijd Sudocreme op mijn gezicht (van die babycreme, bij Etos voor een paar euro) werkt prima tegen die irritante ontstoken puisten. En verder als het heel erg, Grote Klis capsules, ook bij Etos, ja de naam is vreemd maar ik heb dat geslikt toen het nogal erg was en toen was het na een week of 2 al een stuk minder

Bovenstaand niet gezegd hier in het topic maargoed, misschien werkt het bij jou ook!

Oja kijk niet gek als je met een vreemd gezicht aangekeken wordt bij Etos als je om Grote Klis capsules vraagt
Let's plant a tree
pi_31398671
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Vava het volgende:

[..]

Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopic maar ik zeg het toch ik smeer 's nachts altijd Sudocreme op mijn gezicht (van die babycreme, bij Etos voor een paar euro) werkt prima tegen die irritante ontstoken puisten. En verder als het heel erg, Grote Klis capsules, ook bij Etos, ja de naam is vreemd maar ik heb dat geslikt toen het nogal erg was en toen was het na een week of 2 al een stuk minder

Bovenstaand niet gezegd hier in het topic maargoed, misschien werkt het bij jou ook!

Oja kijk niet gek als je met een vreemd gezicht aangekeken wordt bij Etos als je om Grote Klis capsules vraagt
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.
Dus heel gek vind ik het geeneens. En waarom zouden ze mij raar aankijken als ik om die capsules vraag?
Bedankt voor je tips in ieder geval. Ik kijk het nog even aan, en anders ga ik inderdaad die dingen proberen.
Back in business.
pi_31398776
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:

[..]

Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.
Dus heel gek vind ik het geeneens. En waarom zouden ze mij raar aankijken als ik om die capsules vraag?
Bedankt voor je tips in ieder geval. Ik kijk het nog even aan, en anders ga ik inderdaad die dingen proberen.
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekeken
Sudocreme werkt goed tegen rode plekken en ontstoken plekken dus proberen waard lijkt me!
Let's plant a tree
pi_31398864
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Vava het volgende:

[..]

Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekeken
Sudocreme werkt goed tegen rode plekken en ontstoken plekken dus proberen waard lijkt me!
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smeren
Thanks, ik ga het zeker onthouden!
Back in business.
pi_31399050
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smeren
Thanks, ik ga het zeker onthouden!
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op he je gezicht wordt er nogal bleek van
Let's plant a tree
pi_31399085
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik smeer het niet voor niks 's nachts op he je gezicht wordt er nogal bleek van
Ach, ik heb toch al een spokenkop.
Nee, ik wacht nog even m'n Herbalism af, probeer het nog een week of 2, 3 en mocht het dan nog niet minder zijn,dan komt de sudocreme.
En nu ga ik slapen.
Back in business.
pi_31401055
Hé maar Shirley, je bent toch zeker niet verplicht om je hoofd met Lush te wassen? Misschien zijn al die natuurlijk ingrediënten niks voor jou en moeten jouw puistjes lekker met synthetisch geweld worden aangepakt. Wat boeit dat nou? Als het niet werkt dan werkt het niet, en dan zou ik gewoon eens wat andere merken gaan uitproberen hoor
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 07:36:34 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31401316
Inderdaad! Ik moet bekennen dat ik de afgelopen week ook alleen maar de Tea Tree Face Wash van de Tuinen heb gebruikt... héél af en toe wat Herbalism om het af te wisselen. Heb het idee dat die face wash tot dusver toch echt het meeste doet voor m'n koppie .

Vanochtend de helft van het proefje Almond Butter Cream gebruikt wat ik van Vava heb gekregen! Ruikt lekker, maar ook deze blijft weer niet hangen... Ik denk dat ik 't in m'n Lush-database ( ) maar bij ga houden wat wel blijft hangen en wat niet, want luchtjes die niet blijven hangen ga ik toch echt niet weer kopen, hoe lekker ze ook mogen ruiken onder de douche.

Ohja: gisteravond ook het proefje Schnuggle aangebroken. Die vind ik wel erg lekker
pi_31401846
ik heb net even snel mijn armen ingesmeerd met de merry xmas bar, lekker
pi_31406501
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef Aarti het volgende:

[..]

Lijkt me supertof! En wat wil je hebben voor die coco-zeep? Want anders ga ik hem een dezer dagen toch zelf halen.
Ik heb zelf niet zoveel om terug te proeven, je mag kiezen tussen trichomania, king of skin en heavenly bodies Ja ja mensen, daar verbleekt jullie collectie bij he
Stuur mij maar een mail op sjemmie_degekste@hotmail.com Dan spreken we verder af hoe en wat. De snowcake stuur ik in iedergeval dan naar jou op.
pi_31406552
Ik zou graag een keer de snowfairy proberen. Voordat ik de reis aanga, naar A'dam.
Iemand die mij een proefje wil sturen misschien
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 12:45:06 #81
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31406933
De TT

Ik heb gisteren bij mijn zus geslapen en ze had wel Lush zeep (thank god) maar niks aan shampoo's of cremespoelings van de Lush . Maar als ik mijn haar met zeep was dan breekt het af, dus ik heb met Palmolive shampoo gedouched . En echt, het is heus wel net zo goed als een Lush shampoo, maar de geur en het Lush gevoel is niet te evenaren
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:02:51 #82
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31407419
Je kunt niet meer zonder Lush, Skaai..

Overigens heb ik een vraagje voor de mensen die regelmatig in Lush Maastricht, Den Bosch of Haarlem komen. Liggen daar misschien nog flessen Freeze en zo ja, zou iemand voor mij Freeze willen meebrengen? Behalve mijn eeuwige erkentelijkheid ben ik uiteraard bereid alle kosten te vergoeden..
pi_31407748
In Den-Bosch heb ik ze niet zien staan. Kan er ook over heen gekeken hebben natuurlijk
pi_31407775
in haarlem staat nog wel geloof ik.
maar weet niet wanneer ik er weer kom
pi_31408322
Zijn er nog meer die die stink celestials bewaard hebben? Ik heb er 2 bewaard. En de luchtjes beginnen er uit te trekken T ruikt nog steeds niet naar vanille, maar het is wel lekker nu.

Ik ga van de week lekker mijn haar wassen met de godiva. Blijft deze net zo lekker hangen als de drop lucht? Best wel ff vreemd, je haar wat naar drop ruikt, maar wel lekker
Bij mijn kids heb ik veganese gebruikt. Die ontklit echt heel erg goed en is lekker fris.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31408467
Godiva, die geur blijft bij mij heerlijk hangen
pi_31408503
O ok, dan ga ik me daar ook op verheugen

Gaan ze die kerstdingen ook nog online verkopen of duurt dat gewoon allemaal weer wat langer?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31408630
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef jessie het volgende:
O ok, dan ga ik me daar ook op verheugen

Gaan ze die kerstdingen ook nog online verkopen of duurt dat gewoon allemaal weer wat langer?
Ik had een mailtje gestuurd met de zelfde vraag, en ik kreeg dit al antwoord terug:

Beste Emmy,

Dank voor je emailtje.
Helaas zijn de nieuwe kerstproducten nog niet in alle winkels in
Nederland verkrijgbaar. Alleen de winkel in de Leidsestraat verkoopt ze
al, maar dit heeft te maken met een internationale vergadering die hier
is geweest.

We hebben echter wel een nieuwtje voor je, binnenkort komt er via de
website een eenmalige actie waarop je een dag lang alle nieuwe
kerstproducten (behalve de kadootjes), kunt bestellen! Een dag, en dan
wachten tot begin november. Hou de website dus in de gaten voor meer
info!

Met vriendelijke groet,

Lush Mailorder Team

pi_31408668
Wat een gemuts. Het is al half oktober.Dan kunnen ze net zo goed wachten tot begin november lijkt me. Of de actie moet ook kortingen inhouden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31408801
Idd Jessie. Maar goed.. We wachten geduldig af.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:57:40 #91
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31408833
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
in haarlem staat nog wel geloof ik.
maar weet niet wanneer ik er weer kom
Zou je het me svp willen laten weten als je er weer komt?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:02:28 #92
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31408951
Shit dat je dit niet eerder gemaild had Maerycke, liep er gister nog langs..... Er staan hier namelijk nog best veel douchegels, maar van de Freeze weet ik het niet zeker.....Als ik ga, dan mail ik wel ff......
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_31409226
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag een keer de snowfairy proberen. Voordat ik de reis aanga, naar A'dam.
Iemand die mij een proefje wil sturen misschien
Iemand die zo lief is ?

Ik maak natuurlijk graag een proefje van het een of ander, als tegendaad.
pi_31409369
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 06:17 schreef imago het volgende:
Hé maar Shirley, je bent toch zeker niet verplicht om je hoofd met Lush te wassen? Misschien zijn al die natuurlijk ingrediënten niks voor jou en moeten jouw puistjes lekker met synthetisch geweld worden aangepakt. Wat boeit dat nou? Als het niet werkt dan werkt het niet, en dan zou ik gewoon eens wat andere merken gaan uitproberen hoor
Dat weet ik hoor! Voor ik Lush had ontdekt heb ik al tig verschillende dingen geprobeerd van allerlei merken en ook dat werkte niet, dus ging ik m'n hoop op Lush vestigen. Maar zelfs dat helpt dus blijkbaar niet, vandaar dat ik een beetje de wanhoop nabij ben.
Back in business.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:19:26 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31409444
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:21:21 #96
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31409497
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef lotje11 het volgende:
Shit dat je dit niet eerder gemaild had Maerycke, liep er gister nog langs..... Er staan hier namelijk nog best veel douchegels, maar van de Freeze weet ik het niet zeker.....Als ik ga, dan mail ik wel ff......
Thanks babe Graag als je dat wilt doen (overigens hou ik me ook zeer aanbevolen voor Happy for Sad).
pi_31409609
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.
Back in business.
pi_31409613
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb die face wash ook en ben er wel tevreden over Niet dat ik nu een mooie huid heb, maar het is tenminste rustig. Ik verwacht geen wonderen meer
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:26:19 #99
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31409630
Is goed ! Happy for sad was er eind september zeker nog, toen heb ik ernaast met mijn neus in de FF gehangen......Maar je ziet het wel als ik ga.
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:26:21 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31409631
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.
Ik heb hetzelfde met de Tuinen, maar ik had goede verhalen gehoord over die face wash en inmiddels is potje 2 dus al in gebruik!

@Lotje: Ja same here... Ook zeker nog wel pukkels, maar ze zijn minder vurig. Heb ook de illusie opgegeven ooit een pukkelvrij gezicht te hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')