Lijkt me logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
5-11. Maar mag nu ook al wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
moet nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het nog gelukt met de satéprikker MM?
Okay fijn dat hij goed is aangekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef Anitra het volgende:
VavaBedankt!!
Ik ben helemaal blij met Arabian Bright en Honey Bee Have grote proefjes
Ik heb de Christmas bar in de la liggen en snuffel er elke avond aan, maar durf hem niet op te doen omdat ik hem idd sterk vind.Misschien toch een proberen.
Jessie de Hybrid is lekker he? Ik vind hem helemaal geweldig en heb er al 1 op en de 2e gaat ook al hard. Ik vin hem zo lekker dat ik mijn haar blijf wassen
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
Ik weet het niet meer hoor... ik ws enthousiast over m'n proefje Herbalism, dus meteen besteld, maar nu zit ik weer onder de pukkeltjes, heel m'n voorhoofd, een vette op m'n kin... Ik heb nou bijna alle gezichtsreinigers geprobeerd,wekelijks Mask of Magnaminty en niks helpt. Ik kan wel janken. Ik wil een egaal gezichtje!!!!!
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goeden zo af en toe wassen met coalface, max 2 keer per week.
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.
Ik ben wanhopig.
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicmaar ik zeg het toch
ik smeer 's nachts altijd Sudocreme op mijn gezicht (van die babycreme, bij Etos voor een paar euro) werkt prima tegen die irritante ontstoken puisten. En verder als het heel erg, Grote Klis
capsules, ook bij Etos, ja de naam is vreemd
maar ik heb dat geslikt toen het nogal erg was en toen was het na een week of 2 al een stuk minder
Bovenstaand niet gezegd hier in het topicmaargoed, misschien werkt het bij jou ook!
Ojakijk niet gek als je met een vreemd gezicht aangekeken wordt bij Etos als je om Grote Klis capsules vraagt
![]()
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.
Dus heel gek vind ik het geeneens. En waarom zouden ze mij raar aankijken als ik om die capsules vraag?
Bedankt voor je tips in ieder geval. Ik kijk het nog even aan, en anders ga ik inderdaad die dingen proberen.
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekeken![]()
Sudocreme werkt goed tegen rode plekken en ontstoken plekkendus proberen waard lijkt me!
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smeren
Thanks, ik ga het zeker onthouden!
Ach, ik heb toch al een spokenkop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op heje gezicht wordt er nogal bleek van
![]()
Stuur mij maar een mail op sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lijkt me supertof! En wat wil je hebben voor die coco-zeep? Want anders ga ik hem een dezer dagen toch zelf halen.
Ik heb zelf niet zoveel om terug te proeven, je mag kiezen tussen trichomania, king of skin en heavenly bodiesJa ja mensen, daar verbleekt jullie collectie bij he
![]()
![]()
Ik had een mailtje gestuurd met de zelfde vraag, en ik kreeg dit al antwoord terug:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef jessie het volgende:
O ok, dan ga ik me daar ook op verheugen
Gaan ze die kerstdingen ook nog online verkopen of duurt dat gewoon allemaal weer wat langer?
Zou je het me svp willen laten weten als je er weer komt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
in haarlem staat nog wel geloof ik.
maar weet niet wanneer ik er weer kom
Iemand die zo lief is ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef ymme het volgende:
Ik zou graag een keer de snowfairy proberen. Voordat ik de reis aanga, naar A'dam.
Iemand die mij een proefje wil sturen misschien
Dat weet ik hoor! Voor ik Lush had ontdekt heb ik al tig verschillende dingen geprobeerd van allerlei merken en ook dat werkte niet, dus ging ik m'n hoop op Lush vestigen. Maar zelfs dat helpt dus blijkbaar niet, vandaar dat ik een beetje de wanhoop nabij ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 06:17 schreef imago het volgende:
Hé maar Shirley, je bent toch zeker niet verplicht om je hoofd met Lush te wassen? Misschien zijn al die natuurlijk ingrediënten niks voor jou en moeten jouw puistjes lekker met synthetisch geweld worden aangepakt. Wat boeit dat nou? Als het niet werkt dan werkt het niet, en dan zou ik gewoon eens wat andere merken gaan uitproberen hoor
Thanks babequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef lotje11 het volgende:
Shit dat je dit niet eerder gemaild had Maerycke, liep er gister nog langs..... Er staan hier namelijk nog best veel douchegels, maar van de Freeze weet ik het niet zeker.....Als ik ga, dan mail ik wel ff......![]()
Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
Ik heb die face wash ook en ben er wel tevreden overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je ook de Tea Tree Face Wash van de Tuinen geprobeerd Shirley? Die helpt bij mij dus wel redelijk goed!
Ik heb hetzelfde met de Tuinen, maar ik had goede verhalen gehoord over die face wash en inmiddels is potje 2 dus al in gebruik!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar dat komt meer misschien omdat ik de Tuinen nooit echt een leuke winkel heb gevonden, terwijl ze er wel lekkere dingen hebben. Ook maar eens even onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |