Lijkt me logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
5-11. Maar mag nu ook al wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
moet nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het nog gelukt met de satéprikker MM?
Okay fijn dat hij goed is aangekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef Anitra het volgende:
VavaBedankt!!
Ik ben helemaal blij met Arabian Bright en Honey Bee Have grote proefjes
Ik heb de Christmas bar in de la liggen en snuffel er elke avond aan, maar durf hem niet op te doen omdat ik hem idd sterk vind.Misschien toch een proberen.
Jessie de Hybrid is lekker he? Ik vind hem helemaal geweldig en heb er al 1 op en de 2e gaat ook al hard. Ik vin hem zo lekker dat ik mijn haar blijf wassen
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
Ik weet het niet meer hoor... ik ws enthousiast over m'n proefje Herbalism, dus meteen besteld, maar nu zit ik weer onder de pukkeltjes, heel m'n voorhoofd, een vette op m'n kin... Ik heb nou bijna alle gezichtsreinigers geprobeerd,wekelijks Mask of Magnaminty en niks helpt. Ik kan wel janken. Ik wil een egaal gezichtje!!!!!
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Angels on Bare Skin en Fresh Farmacy, werken bij mij erg goeden zo af en toe wassen met coalface, max 2 keer per week.
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fresh Farmacy heb ik weggegeven omdat ik daar puistjes van kreeg, AOBS werkte ook niet. Van Aquamarina krijg ik dikke onderhuidse pukkels, en Herbalism geeft dus blijkbaar tig mini pukkeltjes.
Ik ben wanhopig.
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen mag eigenlijk niet in het Lushtopicmaar ik zeg het toch
ik smeer 's nachts altijd Sudocreme op mijn gezicht (van die babycreme, bij Etos voor een paar euro) werkt prima tegen die irritante ontstoken puisten. En verder als het heel erg, Grote Klis
capsules, ook bij Etos, ja de naam is vreemd
maar ik heb dat geslikt toen het nogal erg was en toen was het na een week of 2 al een stuk minder
Bovenstaand niet gezegd hier in het topicmaargoed, misschien werkt het bij jou ook!
Ojakijk niet gek als je met een vreemd gezicht aangekeken wordt bij Etos als je om Grote Klis capsules vraagt
![]()
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sudocréme smeer ik bij de kinderen van m'n werk op hun billetjes als ze luieruitslag hebben.
Dus heel gek vind ik het geeneens. En waarom zouden ze mij raar aankijken als ik om die capsules vraag?
Bedankt voor je tips in ieder geval. Ik kijk het nog even aan, en anders ga ik inderdaad die dingen proberen.
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... alleen vanwege de naam, ik werd iig erg vreemd aangekeken![]()
Sudocreme werkt goed tegen rode plekken en ontstoken plekkendus proberen waard lijkt me!
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag op m'n werk gelijk een lik sudocreme op m'n hoofd smeren
Thanks, ik ga het zeker onthouden!
Ach, ik heb toch al een spokenkop.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik smeer het niet voor niks 's nachts op heje gezicht wordt er nogal bleek van
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |