Geeft niksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank.
Netjes gedaan toch? Alleen helaas niet meer groter te zien dan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geeft niksIk vind het al een hele eer om in de OP te staan! en om "de gemiddelde Lush liefhebber" te zijn
![]()
B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Aarti het volgende:
Hebben jullie weleens wat besteld bij Bnever2busy2bebeautiful? Is het wat? Misschien ga ik over een maandje wel langs als ik in Londen ben.
En hebben ze in Londen andere producten dan in Nederland? welke aanraders?
Waarom doen ze dat eigenlijk niet? Het is nu zo kliederen met die losse nattige blokjes die overal aan vastplakken (nog zonde ook van mn kostbare lushjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:45 schreef jessie het volgende:
Ze zouden sowieso wel wat meer leuke blikjes mogen maken voor de standaarvormen (vierkante blokken enz)
Heej! Das een goeie tip! Thnxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:05 schreef jessie het volgende:
Ff met een beetje bleek xcUZ-Me!!! Die geur blijft niet hangen en haalt veel geurtjes weg.
Godiva smerig? O my god, ik wil een hele godiva lijn
Misschien een beetje teveel van het goede?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou na The Strokes, Godiva en American Cream ziet mn haar er eigenlijk een beetje dor en pluizig uit...
woei! Would be superbquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
@nectarientje: Ik heb hier nog 3kwart flesje staan en ik vind het niks. Krijg er slappe hap van op m'n hoofd.
Als je wilt mag je het overnemen?
Prima. Hij staat hier in het kastje en er wordt geen gebruik van gemaakt. Dus hij kan nog wel ff wachten op een nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
woei! Would be superbIk heb alleen niets te ruil aangezien ik op het moment alleen de AC gebruik. Maar ik kan je uiteraard wel gewoon betalen
![]()
Of je moet even wachten tot de stufie er is, want er staat nl wel een bezoekje gepland dus dan zou ik iets kunnen meenemen voor je.
Heb je wensen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima. Hij staat hier in het kastje en er wordt geen gebruik van gemaakt. Dus hij kan nog wel ff wachten op een nieuwe eigenaar.
Een nieuw flesje is 5,95, dus als je iets van ongeveer 3 euro zou weten te ritselen zou dat helemaal perfect zijn.
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenquote:
Is primaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenMaar misschien ligt tegen de tijd dat je gaat die nieuwe viooltjeszeep er wel? De "gratuitous violets" ofzo... Dan zou ik die héél graag willen en dan betaal ik je het verschil natuurlijk terug
.
Ok!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is primaIk geef een gil zodra ik ga en mocht je dan iets anders willen hoor ik het wel.
I guessquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien een beetje teveel van het goede?
Ja dat is wel zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, misschien is The Strokes gewoon niet zo geschikt voor je haar? Dat kan toch? Aquamarina doet niks voor mijn gezicht, ja pukkels érger maken, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Niet alles kan goed werken denk ik dan maar
Ja dat was ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Oh en als ik dan toch aan het zeuren ben: iemand poste dat Ring of Roses niet bleef hangen op je huid............. dat klopt dus.
Hmmmm, dat heb ik wel bij Lemslipquote:In de winkel zeiden ze ook dat bodylotion daarna overbodig is, dus ik dacht dat het net zoiets was als een bodybutter, maar ik had helemaal geen moisturizend effect.
Ow was jij datquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat was ik
[..]
Hmmmm, dat heb ik wel bij LemslipDie is echt heel lekker zacht op je huid erna... Maar Ring of Roses doet dus niks van dat alles. Lekker hoor, maar niet voor herhaling vatbaar.
Kun je ze niet loswrikken met een stokje ofzo? Lange satéprikker?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
die glitters zitten toch echt helemaal vastgekoekt op de bodem van mijn fles snowfairy
hm, kijk, dat is een goeie. ik zat al te denken van, hoe moet nou, moet ik met mijn vinger erin ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je ze niet loswrikken met een stokje ofzo? Lange satéprikker?
Ik heb hier trouwens een stuk Gratuitous Violets liggen. 1 keer gebruikt op een puff. Ik vind hem namelijk niet echt lekker. Het is een plat stuk en kan dus makkelijk door de brievenbus. Interesse?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm ja binnen de categorie "betaalbaar" zou ik wel een klein stukje Milky Bar willenMaar misschien ligt tegen de tijd dat je gaat die nieuwe viooltjeszeep er wel? De "gratuitous violets" ofzo... Dan zou ik die héél graag willen en dan betaal ik je het verschil natuurlijk terug
.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens een stuk Gratuitous Violets liggen. 1 keer gebruikt op een puff. Ik vind hem namelijk niet echt lekker. Het is een plat stuk en kan dus makkelijk door de brievenbus. Interesse?
Is goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Kyara het volgende:
Wat heb je in de aanbieding?
(anders mail me ff, deze topics gaan soms zo snel dat je amper meer wat terug kan vinden)
Zou je evengoed voor me willen kijken en een grote fles meenemen als het er nog wel is?quote:Hi Rianne,
This product was in limited edition, so now we have not anymore.
Best regards
Emanuela
Lush Italia
Lijkt me logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Geweldig! Is het dan goed als ik je achteraf betaal? Omdat het niet zeker is of ze er nog zijn enzo..
5-11. Maar mag nu ook al wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
Nu of tegen de tijd dat je gaat? Wanneer ga je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |