Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American Creamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
O is het een shampoo en douchegel in 1? Of is dat op eigen initiatief?
Nou, ik heb van beide een proefje, dat ga ik dus proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American CreamEn dat ruik je nog lang ook
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoorquote:
Dat het niet blijft hangen vind ik best jammer, eigenlijk blijft de Olive Branch nog het beste hangen van douchespullen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Nee, over de Godiva. Maar bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoor. Ik vind 5 euro net ff teveel voor een zeepje waar ik van tevoren niet aan heb kunnen snuffen of ik 'm wel lekker vind... Heb momenteel niet de financien om dat te doen.
en.. leuk hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Igraine het volgende:
Ja, ik heb gisteren toch m'n pakketje gehad!
Ben gisteravond gelijk in bad gegaan met de Ma Bar Bubble bar dinges..Lekkerrr! "t zag eruit als een taartje, ik had bijna de neiging eraan te likken!
Alleen, blijft de geur niet echt op je huid hangen zeg maar, dat is wel jammer.
Ook nog een maskertje gedaan met the sacred truth ook lekker, en belangrijker ik kan er goed tegen.
Straks maar de Honey I washed the kids uitproberen.
Ik heb een proefje Demon in the Dark gekregen, wat ruikt dat apart zeg! Ik weet niet of ik 't nou lekker vind ruiken of niet....
Snow Fairy blijft juist heel lang hangenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Anitra, zou jij voor mij een proefje hiervan willen maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Snow Fairy blijft juist heel lang hangen
Ik zat ookal te twijfelen of ik het wel uberhaut "kon maken"om het te vragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet als flame bedoeld, maar als iemand je van een proefje zou willen voorzien, zou die persoon dat dan toch zelf aanbieden..?
Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |