Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American Creamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
O is het een shampoo en douchegel in 1? Of is dat op eigen initiatief?
Nou, ik heb van beide een proefje, dat ga ik dus proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is ook een shampoo idd. En je haar gaat er heerlijk zoet van ruiken, vooral in combi met American CreamEn dat ruik je nog lang ook
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoorquote:
Dat het niet blijft hangen vind ik best jammer, eigenlijk blijft de Olive Branch nog het beste hangen van douchespullen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Nee, over de Godiva. Maar bedanktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het over de Noriko gaat dan mag je 'm hebben hoor. Ik vind 5 euro net ff teveel voor een zeepje waar ik van tevoren niet aan heb kunnen snuffen of ik 'm wel lekker vind... Heb momenteel niet de financien om dat te doen.
en.. leuk hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Igraine het volgende:
Ja, ik heb gisteren toch m'n pakketje gehad!
Ben gisteravond gelijk in bad gegaan met de Ma Bar Bubble bar dinges..Lekkerrr! "t zag eruit als een taartje, ik had bijna de neiging eraan te likken!
Alleen, blijft de geur niet echt op je huid hangen zeg maar, dat is wel jammer.
Ook nog een maskertje gedaan met the sacred truth ook lekker, en belangrijker ik kan er goed tegen.
Straks maar de Honey I washed the kids uitproberen.
Ik heb een proefje Demon in the Dark gekregen, wat ruikt dat apart zeg! Ik weet niet of ik 't nou lekker vind ruiken of niet....
Snow Fairy blijft juist heel lang hangenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Luchtje blijft echter niet handen hoor, Snow fairy. Niet op huid en niet in de haren helaas. Maar verder is het heerlijk
Anitra, zou jij voor mij een proefje hiervan willen maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Snow Fairy blijft juist heel lang hangen
Ik zat ookal te twijfelen of ik het wel uberhaut "kon maken"om het te vragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet als flame bedoeld, maar als iemand je van een proefje zou willen voorzien, zou die persoon dat dan toch zelf aanbieden..?
Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()
Godivaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
hier een lush-niet-echt-newby-maar-al-een-heletijd-niet-meer-gebruikt. heb me gepoogd wat in te lezen. Maar wat schrijven jullie veel!![]()
Heb zelf nu zandstone en honey, I....
vind ze heerlijk, maar m'n huid wordt er wel droog van.
Ideeen hoe ik ze het beste onder de douche kan gebruiken?
Zelf woon ik niet in de buurt van een Lush. (overijssel, zeg maar) Maar 8 november ben in in Den Bosch, dus ga me nogmaals verwennen met twee of drie produkten.
Ideeen? Wat MOET ik gewoon in huis hebben?
Sweetie Pie en Silky Underwearquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
....
Maar goed dat je het niet gedaan hebt danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef jessie het volgende:
Heb ik gezegd dat ik Godiva wel in me neus wil stoppen
.....
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Anitra, zou jij voor mij een proefje hiervan willen maken?![]()
Natuurlijk staat er dan wat tegenover.![]()
He bah. Toch niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.
Ik heb hier nog 4 enveloppen liggen die weg moeten en schaam me kapot dat ze nog niet weg zijn
Maar nee geen proefjes hier meer.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Snow Fairy blijft juist heel lang hangen
Hij staat op de lijst inmiddelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:26 schreef debby1973 het volgende:
snow festival is heeeeeerlijk!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:29 schreef debby1973 het volgende:
ja, dat is gewoon creamy candy bath in een ander vormpje.
Geeft niks hoor, Anitra!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik maak momenteel voor niemand proefjes om de simpele reden dat ik niet buiten de deur kan komen en dus geen brievenbus/postkantoor tegen kom in mijn eigen huis.
Ik heb hier nog 4 enveloppen liggen die weg moeten en schaam me kapot dat ze nog niet weg zijn
Maar nee geen proefjes hier meer.
Ik zou het gewoon lekker apart gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb hier een proefje van Snow Festival Bubble Bar Cake (Snowcake geur!) en Creamy Candy Bubble Bar, zou het lekker zijn om die samen in bad te gebruiken?
Ik ben een beetje bang dat ik straks 2 lekkere dingen verpest...
Toen ik even op de site een kijkje had genomen, wist ik al een klein beetje wat ik wilde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef kozakken het volgende:
hier een lush-niet-echt-newby-maar-al-een-heletijd-niet-meer-gebruikt. heb me gepoogd wat in te lezen. Maar wat schrijven jullie veel!![]()
Heb zelf nu zandstone en honey, I....
vind ze heerlijk, maar m'n huid wordt er wel droog van.
Ideeen hoe ik ze het beste onder de douche kan gebruiken?
Zelf woon ik niet in de buurt van een Lush. (overijssel, zeg maar) Maar 8 november ben in in Den Bosch, dus ga me nogmaals verwennen met twee of drie produkten.
Thanks voor het meenemen van een flesje Snow Fairyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, vandaag lekker naar Lush geweest! in Amsterdam
Het personeel was niet zo vriendelijk als ik verwacht had, maar ondanks alles was er nog wel vanalles in de winkel om te kopen(dat is immers het belangrijkste)
Gekocht:
- Snow Fairy (Grote Pot!)
- Merry X-mas Massage bar
- Snowcake zeep
- Angels Delight zeep
- Snow Fairy voor Vava
( En een proefje Snow Festival!!!)
Ik heb een foto gemaakt, maar die post ik denk ik morgen, alles op zijn tijd
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Aventura het volgende:
He Anitra, had jij mijn vlopje nog ontvangen
MIjn haar heeft en ce moment precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:24 schreef Aventura het volgende:
De laatste tijd heb ik enorm tisthaar, af en toe trek ik er hele klitten uit. Mijn haar is fijn en krult nogal, en het zit aan de onderkant steeds helemaal in elkaar. Geen idee waarom het nu zo erg is maar ik merk wel dat mij huidige Lush-producten niet voldoen. Ik gebruik als shampoo afwisselend Karma en Hybrid en als conditioner Retread, Jungle, Fuel of Coolaulin, maar geen van deze ontwart echt goed. Is er nog een ander Lush product dat wel goed ontwart of moet ik overstappen naar een ander merk..
De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: je envelop kan door de brievenbus en is voor 1,17 naar je op weg![]()
Ik lig maandag onder de brievenbusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:02 schreef Argento het volgende:
[..]
De jouwe is vandaag ook op de bus gegaan!
Edit: dit is Kyara btw. Maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen......
Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voor de liefhebber, mijn nieuwe spulletjes + een mandje van de Bijenkorf:
[afbeelding]
De gehele collectie tot nu toe
[afbeelding]
Ik heb besloten dat ik tot hier ga en voorlopig (komende 2 maanden) niet verder
Ja, ik vind zoete dingetjes inderdaad lekker, alhoewel er ook een stuk Waylander Rhassoul bijstaat, zalig!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij van de Zoete Brigade bent Sweet![]()
! Ziet er lekker uit allemaal
Vooral die drie flesjes Snow Fairy op een rij
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef Anitra het volgende:
Ik ga straks het proefje Arabian Bright er in gooien!
Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lig maandag onder de brievenbus
Is mijne al binnen toevallig?!
Mooi! Is het genoeg qua hoeveelheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is binnen! Ontzettend bedankt. Ben heel erg benieuwd. Het ruikt iig erg lekker allemaal.
Is goed hoor..ik wacht gespannen af. Geduld moet ik toch wel hebben, had vandaag m'n pakketje verwacht, maar dat wordt dus woensdag neem ik aan. Bijna 2 weken levertijd.... ze stellen je als Lushjunk wel op de proef zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef Marloes het volgende:
O enne Shirley, het envelopje ligt al wel klaar hoor met de zeep maar ik moet denk ik even naar het postkantoor voor de postzegels enzo en ik weet niet wanneer ik daar tijd voor heb
Had niet verwacht dat het zo'n groot stuk zou zijn
Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naarquote:
meurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Op mijn lichaam niet, maar de badkamer meurt er wel naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |