die actie is al een tijdje afgelopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef Leah het volgende:
Ik ben vandaag in Den Bosch geweest, ik moest wat dingen aanvullen, en heb me netjes ingehouden
kan ook liggen aan de schreeuwende baby die ik bij me had
, maar ik zit me nu net te bedenken dat ik niet eens een shampoobar gratis heb gekregen....
Dat is toch vanaf 25 euro in de winkel? 't Was ook een bijzonder sjaggerijnige dame die me hielp.
D'r collega vroeg ook al iets eerder aan d'r of ze iets wilde aanvullen (geen idee wat, trouwens) maar daar had ze geen zin in, zei ze.
Dus dames, volgens mij is er binnenkort een vacature in Den Bosch.
Bij mailorder anders niet hoor, ik heb hier sinds vorige week een godiva liggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die actie is al een tijdje afgelopen
Nou ja, we zijn allemaal mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me nou niet voorstellen he? Dan werk je notabene in een superwinkel als de Lush en dan ga je lopen chagrijnen.
Nee helaas. Maar ik zodra Snow Fairy op de site te bestellen is, is het eerste wat ik doe ff een klein flesje. Voor het geval ik het niet lekker vind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha Eggsnog klinkt idd vies
Wat vervelend dat je zo stom geholpen bent, Leah!
Ymme, heb je nog steeds geen proefje Snow Fairy aangeboden gekregen?
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
En mijn flesje Snow Fairy is in mijn bezitmorgen lekker mee douchen en haartjes wassen!!
Mijn haar wordt trouwens zachter van Arabian Bright dan van The Strokes geloof ik. Van The Strokes merkte ik niet veel, vooral niet toen ik de volgende dag door de regen aan het fietsen was en op mijn werk met een ontplofte fohnkapsel zatmisschien had ik te weinig gebruikt.
Zeg maar, waar je tegen wilt ruilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Niemand die mijn godiva (1 keer gebruikt) tegen iets leuks wil ruilen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef ymme het volgende:
En weer in de aanbieding. 100gram I should coco
Wie.....
Van Big kreeg ik dat kapsel zonder regenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!Of heb je The Strokes en Big tegelijk gebruikt? Dat is misschien wel een beetje dubbelop he?
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |