Nee helaas. Maar ik zodra Snow Fairy op de site te bestellen is, is het eerste wat ik doe ff een klein flesje. Voor het geval ik het niet lekker vind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha Eggsnog klinkt idd vies
Wat vervelend dat je zo stom geholpen bent, Leah!
Ymme, heb je nog steeds geen proefje Snow Fairy aangeboden gekregen?
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
En mijn flesje Snow Fairy is in mijn bezitmorgen lekker mee douchen en haartjes wassen!!
Mijn haar wordt trouwens zachter van Arabian Bright dan van The Strokes geloof ik. Van The Strokes merkte ik niet veel, vooral niet toen ik de volgende dag door de regen aan het fietsen was en op mijn werk met een ontplofte fohnkapsel zatmisschien had ik te weinig gebruikt.
Zeg maar, waar je tegen wilt ruilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Niemand die mijn godiva (1 keer gebruikt) tegen iets leuks wil ruilen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:13 schreef ymme het volgende:
En weer in de aanbieding. 100gram I should coco
Wie.....
Van Big kreeg ik dat kapsel zonder regenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat onplofte kapselhoofd had je toch van Big?!Of heb je The Strokes en Big tegelijk gebruikt? Dat is misschien wel een beetje dubbelop he?
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |