ik ben heel hard aan het denken... cd weet ik nog wel [soundtrack van The Bodyguard]quote:Op zondag 27 maart 2005 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
En de jouwe, Babette?
Dat was toch die bewerking van dat Laura Pausini gezang?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben heel hard aan het denken... cd weet ik nog wel [soundtrack van The Bodyguard]
single was dan [denk ik] "Ik wil niet dat je liegt" van Paul de Leeuw, weet 't niet zeker
dat heb ik nou ook wel eens, dat ik ineens denk "waarom weet ik dat"...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Waarom weet ik dat 1 van die Kelly-krengen Paddy heet? Het kwam gewoon ineens in me op.
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was toch die bewerking van dat Laura Pausini gezang?
Ja gadver, volgens mij is dat mislukte ding op de voorgrond Angelo.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook wel eens, dat ik ineens denk "waarom weet ik dat"...
Paddy ja, en er is ook een Angelo ofzo.... maar ik wil dit niet eens weten
Okay, inderdaad, die is ook leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Offe: Hellep hellep hellep hellleeeeeep! Ik krijg tieten!
ik kan me m'n jeugd niet voorstellen zonder KvK....quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen voor Kinderen, dat heb ik nou nooit leuk gevonden. Behalve dat van "Zomaar wham in vuur en vlaham."
irritatienummerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoorquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen voor Kinderen, dat heb ik nou nooit leuk gevonden. Behalve dat van "Zomaar wham in vuur en vlaham."
Ja, zij is het van het Tietenlied.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoor
[afbeelding]
Dit liedje dusquote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoor
[afbeelding]
Ze heeft ze nuquote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Ik heb aan KvK meegedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
trustenquote:Op zondag 27 maart 2005 00:39 schreef babette21 het volgende:
ja dat valt niet mee, dat karten van tegenwoordig....
mensen ik ga m'n bed in, er worden me al genoeg uurtjes [eh 1 dus] afgenomen vannacht...![]()
Ik wou bijna roepen : Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Je gelooft me niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
* blijft nog even hangen....
[..]
bewijs!!!
Nee, inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 00:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wou bijna roepen : Weet je wat jij zou moeten doen?
Maar die KvK bedoelde je niet
Met het festival, dat was vlak voor deel 10quote:Op zondag 27 maart 2005 00:42 schreef babette21 het volgende:
welk jaar? welk liedje?!
JAZEKER DE HYPOTHEKER!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vreselijke reclames zijn dat.
Net als die met Patrick met z'n Spongebob pasta.
"PASTATJES! VAN HONIG!"rrrrrrrrrrrrr.
Nee, niet op de plaat iddquote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef babette21 het volgende:
het festival?!? zegt me niks.... je bent dus niet op deel 9 of 10 te horen?!?
* was al bijna de zolder opgeklommen...
Nee, die zijn -ondanks voorspelbaarheid- nog enigszins grappig.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
JAZEKER DE HYPOTHEKER!
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
Nee, niet op de plaat idd
Kom maar een keer de video kijken
Die met dat zogenaamde huwelijksaanzoek... die man is een kennis van mequote:Op zondag 27 maart 2005 00:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, die zijn -ondanks voorspelbaarheid- nog enigszins grappig.
Leuk!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Rage Against The Machine - Killing In The Name Of.
\m/.
* timbob ojaléléét met Christinequote:Op zondag 27 maart 2005 01:31 schreef Christine het volgende:
Ojalélé
Ik voel me plots weer zo ojalélé
Ik heb net alvast een paracetemol genomen om de dag aan te kunnenquote:Op zondag 27 maart 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Zo vroeg. Zo moe.
Ik lag er net in, moesty er zowat gelijk weer uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb net alvast een paracetemol genomen om de dag aan te kunnen
Ha, ik zie nu pas dat die vent in je icon die belachelijke Belg uit GTST is!quote:
Zeg beetje respect he alleee! die belgen mannen kunnen er toch niks aan doen dat ze zo dom zijn zeker MILJAAAAAARDquote:Op zondag 27 maart 2005 11:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha, ik zie nu pas dat die vent in je icon die belachelijke Belg uit GTST is!
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg beetje respect he alleee! die belgen mannen kunnen er toch niks aan doen dat ze zo dom zijn zeker MILJAAAAAARD
Ik ookquote:
Het is 'Miljaar', niet 'Miljard'quote:Op zondag 27 maart 2005 11:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg beetje respect he alleee! die belgen mannen kunnen er toch niks aan doen dat ze zo dom zijn zeker MILJAAAAAARD
hehe ben je belg ofzoquote:
* Skaai slaps Bupatih around a bith with a large paaseiquote:
Alleé Timmie die altijd op geld uitzeitquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai slaps Bupatih around a bith with a large paasei
Jullie houden me op.quote:
Ik heb het uit Urbanusquote:
Zet de webcam eens aanquote:Op zondag 27 maart 2005 11:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jullie houden me op.
Ik moet me nog aankleden ja!
Niks moetquote:Op zondag 27 maart 2005 11:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jullie houden me op.
Ik moet me nog aankleden ja!
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb het uit Urbanus
[afbeelding]
de strip zijn leuker dan de komiekquote:
Ja alsof de muur interessant isquote:
Ondanks de lente en de zon is het redelijk fris hier hoor, alleen in wat ondergoed.quote:
Dan wel op jou gerichtquote:
truth !!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ondanks de lente en de zon is het redelijk fris hier hoor, alleen in wat ondergoed.
Alsof dit net gedouchede kapsel elegant is.quote:
Maar jij in je ondergoed welquote:Op zondag 27 maart 2005 11:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof dit net gedouchede kapsel elegant is.
Ook niet hoorquote:
Bewijs dan maar van nietquote:
Neequote:
echt wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
Vraag maar aan Timbob!
O wacht die heeft me niet in ondergoed gezien. Hmm.
Ja maar niet helemaal!quote:
Mwah valt wel mee tochquote:Op zondag 27 maart 2005 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent wel heel erg hopeloos het de laatste tijd
Wat tof manquote:Op zondag 27 maart 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Vandaag lekker vrij en morgen naar Bryan Adams
Jah! En ik heb veldkaarten, dus dat wordt vooraan staanquote:
Coolquote:Op zondag 27 maart 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! En ik heb veldkaarten, dus dat wordt vooraan staan
ach ja, die oproep als toyboy op zoek naar vrouwen van 2 keer jouw leeftijd was volstrekt normaalquote:
clitoris?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen wat is clitorus in het engels moet effe een engels meisje wat duidelijk maken op msn![]()
Lamaar ze weet gewoon niet wat het isquote:
Dit meen je nietquote:Op zondag 27 maart 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen wat is clitorus in het engels moet effe een engels meisje wat duidelijk maken op msn![]()
Ik bedoelde: het is gewoon clitoris .quote:Op zondag 27 maart 2005 11:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lamaar ze weet gewoon niet wat het is
Heb google al gebruikt
Ja wel dusquote:
Ze is 19quote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedoelde: het is gewoon clitoris .
Wat spook jij allemaal uit met kleine meisjes op msn?
quote:
aan de spelling te zien een engelse breezerquote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel dusdus ik denk dat is het zelfde woord dus ik zeg gewoon clitt en dat meisje zo van huh what your talking about
![]()
Niet toevallig dat grietje van Dizer?quote:
In het Engels gebruiken ze ook Clit. Alleen dan met 1 tquote:Op zondag 27 maart 2005 11:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel dusdus ik denk dat is het zelfde woord dus ik zeg gewoon clitt en dat meisje zo van huh what your talking about
![]()
quote:
Die weet de boel volgens mij wel te vinden hoor als we Dizer moeten gelovenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die weet de boel volgens mij wel te vinden hoor als we Dizer moeten geloven![]()
Zijn jullie soms dom of zo? Ik ga hier gewoon niet op inquote:
Niet zo happen joh!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn jullie soms dom of zo? Ik ga hier gewoon niet op in
quote:
Tis bagger weer... geen zon, geen regen... gewoon grijs klotenweerquote:Op zondag 27 maart 2005 13:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is juist prachtig weer man
Zo achter glas
hier schijnt te zonquote:Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tis bagger weer... geen zon, geen regen... gewoon grijs klotenweer
Aah wat gebeurde er dan ?quote:
quote:
Ik zat wat te lang te chatten, en toen ging de klok vooruitquote:
stomme dizerquote:Op zondag 27 maart 2005 13:27 schreef BVO het volgende:
Tournamentupdatetje..
Halve finale
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Nog stemmen moeten:
timbob
ZOWIEE
Tania18
haagse_elfje
Svensational
niksan
Bupatih
Dada
De kerkquote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat wat te lang te chatten, en toen ging de klok vooruit
En ik moest om 8.30 uur in de kerk zijn.
Ik vind van wel, heb er veel aanquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De kerk![]()
Ooh ik wist niet dat jij gelovig was.
Is dat leuk ??
Wat doe je zo al dan als je gelovig bent?quote:
Om half negenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat wat te lang te chatten, en toen ging de klok vooruit
En ik moest om 8.30 uur in de kerk zijn.
Nee, half negen zomertijdquote:Op zondag 27 maart 2005 13:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Om half negen
oh..je bedoelt in de oude tijd
Das wel extreem vroegquote:
quote:
Nou, ik doe er zelf niet zo heel veel mee hoor...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat doe je zo al dan als je gelovig bent?
(ben een grote nitwit op dat gebied)
Nee, de dienst begint hier altijd om 10 uur. Maar wij gingen met de kerk ontbijten van te voren.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Is het niet standaard om half tien of om elf uur
Ik heb gehoord dat de meeste kerken zelfs een uur later begonnen
(ipv half tien om half elf)
Aah ja interessant en je doet ook aan de 7 geboden enzo ?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik doe er zelf niet zo heel veel mee hoor...
Ga meestal wel op zondag naar de kerk, en ik vind het leuk om met anderen erover te praten. En bidden doe ik ook nog wel eens. Maar that's it voor mij.
10 geboden zijn dat, en daar zou ieder mens zich eigenlijk aan moeten houdenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah ja interessant en je doet ook aan de 7 geboden enzo ?
Wat zijn die geboden danquote:Op zondag 27 maart 2005 13:44 schreef Christine het volgende:
[..]
10 geboden zijn dat, en daar zou ieder mens zich eigenlijk aan moeten houden
Aha!!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de dienst begint hier altijd om 10 uur. Maar wij gingen met de kerk ontbijten van te voren.
Met de hele kerk? gezeligquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de dienst begint hier altijd om 10 uur. Maar wij gingen met de kerk ontbijten van te voren.
Is het een raketquote:
Als jij een raketje wilt, krijg jij van mij een raketje!quote:
Okequote:Op zondag 27 maart 2005 13:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij een raketje wilt, krijg jij van mij een raketje!
Ondanks dat ik Joss Stone wél leuk vind en lekker kan baggeren?quote:
Jaquote:Op zondag 27 maart 2005 13:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Joss Stone wél leuk vind en lekker kan baggeren?
Vrij geďnterpreteerd:quote:
1 en 5 snap ik niet helemaal maar de rest ben ik het wel mee eens ja dan zou de wereld een stuk mooier zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Vrij geďnterpreteerd:
1. Geen afgoden vereren
2. Geen voorwerpen aanbidden
3. Niet vloeken
4. Houd de zondag in ere (neem één dag per week rust)
5. Luister naar je vader en moeder
6. Niet doden
7. Niet echtbreken
8. Niet stelen
9. Geen vals getuigenis afleggen
10. Niet begeren
Ja, gezellig. Alleen zat ik naast één van de praatgraagste vrouwen uit de hele kerkquote:
Auw dat is pijnlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Alleen zat ik naast één van de praatgraagste vrouwen uit de hele kerk
En iemand maakte een nogal foute opmerking over m'n ex (ze weten daar nog niet dat het uit is)
Hihiquote:
Wel een leuke bakvis danquote:
Nou, 1: geen afgoden vereren, dat slaat natuurlijk op het feit dat je als Christen maar één God kent, en dus niet andere goden moet hebben. Maar ik vind dat je het ook anders kunt zien: bijvoorbeeld dat je niet iets of iemand zodanig idoliseert dat het als een god voor je gaat worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
1 en 5 snap ik niet helemaal maar de rest ben ik het wel mee eens ja dan zou de wereld een stuk mooier zijn![]()
Ja, we gingen een heel eind uit elkaar zitten, en toen zei iemand "ik hoop niet dat dat tekenend is voor jullie relatie"quote:
Mwah over 1 ja maar dat betekend dan toch niet dat je geen vrienden mag zijn met mensen van het andere geloof en dat die dan slecht zijn ofzo toch ??quote:Op zondag 27 maart 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, 1: geen afgoden vereren, dat slaat natuurlijk op het feit dat je als Christen maar één God kent, en dus niet andere goden moet hebben. Maar ik vind dat je het ook anders kunt zien: bijvoorbeeld dat je niet iets of iemand zodanig idoliseert dat het als een god voor je gaat worden.
En 5: luister naar je vader en moeder, dat slaat volgens mij op het feit dat je respect moet hebben voor mensen die meer van het leven weten dan jij, en dat je niet bang hoeft te zijn om wijze raad te vragen aan mensen die ouder zijn.
Je bent wel jong hoorquote:
Auwquote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, we gingen een heel eind uit elkaar zitten, en toen zei iemand "ik hoop niet dat dat tekenend is voor jullie relatie"
16 hequote:
Nou, ik heb na afloop flink staan jankenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
AuwDan heb je goed groot gehouden als je gewoon bent gebleven.
Nee hoor, mensen met een ander geloof zijn niet slecht, en daar mag je best mee omgaan. We zijn geen moslimsquote:Op zondag 27 maart 2005 14:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah over 1 ja maar dat betekend dan toch niet dat je geen vrienden mag zijn met mensen van het andere geloof en dat die dan slecht zijn ofzo toch ??
Aah dat is echt gewoon kutquote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik heb na afloop flink staan janken
Zo denken moslims toch nietquote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen met een ander geloof zijn niet slecht, en daar mag je best mee omgaan. We zijn geen moslims
Nouja, ze wisten er niks van dus...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah dat is echt gewoon kut![]()
Raar hoe mensen je soms onbedoelt kunnen kwetsen he![]()
Nee maar ik begrijp best dat het wel kut voeltquote:Op zondag 27 maart 2005 14:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ze wisten er niks van dus...
No one to blame.
Jaaa maar we hebben dus een aantal mensen aan het schrikken gemaakt, omdat niemand het zag aankomenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp best dat het wel kut voelt.
Maarja effeuit huilen is beter dan je emoties opproppen he
Hmmn dat kan je maar als het echt niet meer gaat enzo je kan moelijk bij elkaar blijven omdat je bang bent dat andere mensen er van schrikkenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaa maar we hebben dus een aantal mensen aan het schrikken gemaakt, omdat niemand het zag aankomen
Da's waarquote:Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmmn dat kan je maar als het echt niet meer gaat enzo je kan moelijk bij elkaar blijven omdat je bang bent dat andere mensen er van schrikken![]()
Hmmn lekker.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even de paaschocolaatjes ga aanvallen
Waar is er kermis?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmmn lekker.
Ey mensen ik ben ook weg effe kijken of ik met me broertje naar de kermis ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die smiliequote:
quote:
Als bijna al deze mensen op mij gaan stemmnen, dan kan ik nog winnenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:27 schreef BVO het volgende:
Tournamentupdatetje..
Halve finale
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Nog stemmen moeten:
timbob
ZOWIEE
Tania18
haagse_elfje
Svensational
niksan
Bupatih
Dada
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als bijna al deze mensen op mij gaan stemmnen, dan kan ik nog winnen
Goed dat je dat zegt.. Even chocoeitjes pakkenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Hoeveel chocoeitjes hebben jullie al achterover geslagen?
Dan bewaar je de verpakking toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:01 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren van een klant een chocolade paashaas gekregen omdat ik zo lief en aardig voor ze was en zo. Maar k wil het opeten maar aan de andere kant vind ik het zo een lief gebaar.. wil het niet verpesten
Jij mag wel zeuren hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Airelle het volgende:
Pagina 5 al?*slik
Oh wacht ik mocht niet zeuren.
In dat geval:.
quote:
*chekt mail...*quote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
Ik ging vroeger altijd de verpakking bewaren, en dan proberen met plakband en vulling (meestal watjes) het weer zo te maken alsof het onaangebroken leek.
Het is me nooit gelukt
Mail gehad, dizer?
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Goedemiddag en vrolijk pasen
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Goedemiddag en vrolijk pasen
Die van mij ookquote:Op zondag 27 maart 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:![]()
My Active Topics zijn weg
![]()
The HORROR.. Nu kan ik echt niet fokken gewoon
En als je naar forum/77 gaat dan zie je ook geen topics meerquote:
Ja dat zag ik net ook... alleen das bij mij allemaal gesloten SHO topics van vorig weekendquote:Op zondag 27 maart 2005 15:26 schreef niksan het volgende:
Hey wacht
De laatse twee pagina's van MAT doen het wel
Hoi mijn "savage enemy"quote:Op zondag 27 maart 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Dat was een tijdje geleden ook, een bug dus.
Onee de horrorquote:Op zondag 27 maart 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
Straks gaat Fok! weer down en moet ik aan mijn huiswerk![]()
Is dat al definitief?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi mijn "savage enemy"
Je bent door naar de Finale
Volgens BVO als iedereen die nog op mij gaat stemmen die nog moet stemmen, dan kan ik nog niet winnenquote:
Whehe, het lag aan onze TTquote:Op zondag 27 maart 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Dat was een tijdje geleden ook, een bug dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens BVO als iedereen die nog op mij gaat stemmen die nog moet stemmen, dan kan ik nog niet winnen
GefeliciteerdJe hebt me van mijn troon afgeschopt
Ik wil het ook wetenquote:
briltje nodig?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik kan het woord 'sustainable developement' NIET meer zien.
Kijk een zonnebrilquote:
* Bupatih zet 3FM op.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:. Tori Amos.
. tussen nu en 18.00 op 3FM.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:. Tori Amos.
. tussen nu en 18.00 op 3FM.
Ja, ze komt straks.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
Ik hoor nu echt de Counting Crows.
Ik was te voorbarig.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze komt straks..
Dat pianoriedeltje net, dat was ze wel al.
Dat hoorde ikquote:Op zondag 27 maart 2005 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat pianoriedeltje net, dat was ze wel al.
Orbital.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saybia..
Dat is echt een geweldige liveband. Echt.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saybia..
Dat is echt een geweldige liveband. Echt.
Ik heb ze al 3x live gezien.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:16 schreef niksan het volgende:![]()
!
Ik heb ze nog nooit live gezien
Misschien dit jaar op Pinkpop![]()
Ga ik nu doenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:26 schreef toetatoet het volgende:
Ben ik weer
Heb net even lekker geslapen![]()
Dat is toch van die man die het ook presenteert?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, ik vind Broken van Tacker echt geen leuk nummer.
Is alquote:Op zondag 27 maart 2005 16:27 schreef Beach het volgende:
Is Original ziek?
Hij heeft niet eens in een minuut een bar slecht nieuw GTST topic geopend
Ja, Eric Corton.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:30 schreef Airelle het volgende:
Dat is toch van die man die het ook presenteerd?
Hoe heet tie ook alweer?
Hij speelde ook in Rogengeur & Wodkalime...
Maar ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, Eric Corton.
Ik weet niet of 'ie in Rozengeur zat, dat kijk ik nooit.
ben je druk met je huiswerk dat je wel op fok kan komen en niet op msn?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik wel.
En hij speelde daarin.
Dit liedje nu is leuk!
juistquote:Op zondag 27 maart 2005 16:42 schreef timbob het volgende:
[..]
ben je druk met je huiswerk dat je wel op fok kan komen en niet op msn?
Deventer ben trouwens niet geweestquote:
Owjaa!!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gracie van The Nanny.
Mooie meid geworden danquote:Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gracie van The Nanny.
Nee nee dat is zo niet waarquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee nee dat is zo niet waar![]()
Iedereen is bijvoorbeeld gek van die Hilary duff terwijl dat gewoon een mollig mens is![]()
Cool kunnen wij jou dan ook dingen vragen en weet jij dan het antwoord?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een pak Tarotkaarten gevonden met handleiding. Echt leuk om mee te spelen! Zo'n gigantisch pak kaarten en toch lijkt elke trekking erg accuraat te slaan op de vraag die ik stel. Weird!
ik zie een kruisjequote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou inderdaad.
waar zie jij die grammetjes vet?
Dat zal ik even opzoeken... Volgens mij 'hoor je eigenlijk' alleen vragen te stellen die op jezelf betrekking hebben. Je moet ook zelf alles interpreteren; elke kaart heeft echt een gigantische uitleg.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool kunnen wij jou dan ook dingen vragen en weet jij dan het antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |