Wheheequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, en dan die "schattige" gedichtjes van je, dat ze op je moeten stemmen en hun stem veranderen enzo
Maar laat het maar lekker zitten, ik heb er alweer meer dan genoeg energie aan verspild.
Sorryquote:
Dat bedoel ik, en je kan het nog wel ironisch bedoelen, maar iets wat geschreven staat op internet komt vaak niet zo over als je het bedoelt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, even eerlijk, van een beetje slijmen ben jij niet vies natuurlijk..
Ja, hallo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik wilde er een openen getiteld "Can't we all just... get along?"
Deze is zo provocerend, Bupa.
Heb je misschien een Ubersized zakje M&M's voor me?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat u door, ik zit klaar
Maar nu heb je dat gerucht in de topiclijst vastgelegd!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Als iemand iets beweert, wil ik er eerst over praten zodat het uitgepraat kan worden.
Anders blijft het gerucht dat ik hielenlik nog langer bestaan
That's the spirit!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:38 schreef Christine het volgende:
Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je misschien een Ubersized zakje M&M's voor me?
quote:
Zal ik dan maar Tania citeren (Sorry Taniaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en je kan het nog wel ironisch bedoelen, maar iets wat geschreven staat op internet komt vaak niet zo over als je het bedoelt.
En ik vind het hielenlikken, en heb er strontgenoeg van.
Basta!
Precies.quote:Ja maar wie neemt Bupa nou serieus??
Dat was dat intro liedje van lizzie mc guirequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:38 schreef Christine het volgende:
Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends? Why can't we be friends?
Voor het nageslachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu heb je dat gerucht in de topiclijst vastgelegd!
Is een keer eerder voorgekomenquote:
Nee, dat doe je overalquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag hier ook niet om aandacht hoor
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was dat intro liedje van lizzie mc guire![]()
Where the eagles fly...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Love lifts us up where we belong...
Puh-leasequote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik me ermee zal bemoeien![]()
Dat was dus wat ik wilde zeggen maar niet durfde te zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Puh-lease!!!
Als er iemand hier om aandacht vraagt, ben jij het wel
Topics binnenkruipen met niets anders dan een ""-post of een "
"-smiley en dan jezelf quoten wanneer niemand reageert.
Please... OMG. Ik vraag dus écht niet om aandacht
* Zhenar grijpt Tania bij haar arm en fluistert angstig:quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik me ermee zal bemoeien![]()
Nah, zie. Nog iemand die het met me eens is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik wilde zeggen maar niet durfde te zeggen
Al had ik het wel wat subtieler gebracht
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar grijpt Tania bij haar arm en fluistert angstig:
Doe het niet! Ze zullen je verslinden met huid en haar!
Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid, ik ben te goed voor deze wereld. Om even in de Bupa-sfeer te blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar grijpt Tania bij haar arm en fluistert angstig:
Doe het niet! Ze zullen je verslinden met huid en haar!
Jij gaat voor de promotie, hčquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid, ik ben te goed voor deze wereld. Om even in de Bupa-sfeer te blijven
Nee, dat jij zo reageert begrijp ik helemaalquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nah, zie. Nog iemand die het met me eens is.
Subtiel? Waarom? Christine begint mij opeens toch te beschuldigen van hielenlikkerij?
Maar zoenen dat ze kunnen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.slamfm.nl/webcamslam.php
De winnaars zijn heel lelijk eigenlijk :x
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik houd niet van liegen
En zelf wordt er wel over mij gelogen:Ik zou hielenlikken Ik slijm, bijv. bij mijn complimenten aan Beev Ik trek aandacht
Hier een slideshow van de beste momenten trouwensquote:
Nou, dat ik zo reageer is niet normaal.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat jij zo reageert begrijp ik helemaal![]()
Alleen omdat het hier niet om mij gaat het ik het wat anders gebracht
Maar ach, het blijft internet, laten we het niet te serieus nemen
Happy end?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Christine het volgende:
BTW heb ik nooit gezegd dat ik niet aandachtsgeil ben, maar dat was besides the point.
En verder zegt het plaatje hierboven voor mij alles
Dat trucje gebruik ik ook altijd als ik ruzie heb met mijn vriendquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Christine het volgende:
BTW heb ik nooit gezegd dat ik niet aandachtsgeil ben, maar dat was besides the point.
Ik trap niet in vrouwentrucjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat trucje gebruik ik ook altijd als ik ruzie heb met mijn vriend
Laten we de vredespijp rokenquote:
Ik werk wel meequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Zhenar het volgende:
Love is in the air...
* Zhenar doet nog een poging die musical op gang te krijgen, maar de rest werkt niet bepaald mee.
Moet je effe zeggen welke lijn iedereen moet zingenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Zhenar het volgende:
Love is in the air...
* Zhenar doet nog een poging die musical op gang te krijgen, maar de rest werkt niet bepaald mee.
Niet waar! Dat was een oneerbaar voorstel!quote:
Dan doen we alletwee iets waar we goed in zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we de vredespijp roken
Oh wacht.
Ik doe de vrede
En dan doe jij het pijpen
Zing dan!quote:
Nee, dat hoort spontaan te gebeuren! Net als het synchroon dansen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet je effe zeggen welke lijn iedereen moet zingen![]()
Is er iets mis met eenzaam zijn ?quote:
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan doen we alletwee iets waar we goed in zijn
Die durft nog niet te pratenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
BVO waar ben je?!
Zeg maar gerust een bitchfight! In de modder!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
[flauw]Een wannebar-rel[/flauw]
Of hij heeft buikpijn van alle evil popcorn.quote:
Dat zou je wel willen hequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een bitchfight! In de modder!![]()
pffff niks eigenlijk, gewoon helemaal naar de klote... lange dag die door drukte juist weer te kort was...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
Tisser?
Die heeft Dizer vast al weken klaarliggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Nog maar 1 topic
Iemand al druk bezig met een mooie OP?
Wie was er ook al weer verandwoordelijk voor deze algehele verslaving?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Nog maar 1 topic
Iemand al druk bezig met een mooie OP?
En ligt ie kotsend op de grondquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of hij heeft buikpijn van alle evil popcorn.![]()
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie was er ook al weer verandwoordelijk voor deze algehele verslaving?
Het persoon die de eerste showchat opende moet dus ook deze mijlpaal regelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie kotsend op de grond
Maar dat is natuurlijk niet grappig![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik hoop wel dat iemand daar foto's van heeft.
Bupa, neem jij deze, of zal ik het afhandelen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het persoon die de eerste showchat opende moet dus ook deze mijlpaal regelen![]()
Ja jij als bi kan dan mooi van twee walletjes eten hčquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Bupa vs. Christine... schaars gekleed en bedekt in bruine drek...![]()
Gaat uw gangquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa, neem jij deze, of zal ik het afhandelen?
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Best een leuke rel dit.
Tania, houd opquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaan
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja jij als bi kan dan mooi van twee walletjes eten hč
Nou vergeet het maar
ja maar toen was ik er nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaan
Ja, want het aantal mannen dat op mannen valt en het aantal vrouwen dat het graag met een bisexuele man doet is overweldigend!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
Als je bi bent heb je zoveel meer keus trouwens, dat is ook niet eerlijk
Anders kaap je die even voor onze neus weg.quote:
quote:en meid als Ron idd weg gaat, dan kom ik gewoon bij je om je bij te staan eerst. KOm op je red het echt wel, je bent een sterke meid
Ja... als je het zo steltquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want het aantal mannen dat op mannen valt en het aantal vrouwen dat het graag met een bisexuele man doet is overweldigend!![]()
![]()
![]()
WAT ZEI JE DAAR?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Bupa dat hij lijdt aan 'grootheidswaanzin' ofzo.. dan komt die rel er vanzelf
Wat moeten wij nu als superheldenduo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders kaap je die even voor onze neus weg.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
Dizer - Airelle 10-8 -->Dizer
.
timbob - ZOWIEE 3-15 -->ZOWIEE
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
Christine - Bupatih 8-9 -->Bupatih
.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
.
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
.
Kwartetten dan maar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moeten wij nu als superheldenduo?
Vind ons duel alleen een beetje een afknapper.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Tof dat ik toch nog zo ver ben gekomen! Alle winnaars succes verder!
Nu gaat het stemmen helemaal lastig worden natuurlijk.
Zouden er meer rellen volgen?![]()
Nu de volgende ronde toch ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
.
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
.
Hoezo? Wel suf dat het op deze manier moest, maar toch een duidelijke uitslag zo, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ons duel alleen een beetje een afknapper..
Fuck!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
DE LOTING
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Stemmen maar!.
Oh. Journaliste Tania gaat op onderzoek uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap even niet waarom Beev nou zo 'makkelijk' wint en er vorige keer zo moeilijk werd gedaan..
Wie heeft zijn stem veranderd dan?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
DE LOTING
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Stemmen maar!.
Een aantal stemden op ons alle drie 1 keertje, timbob heeft niet gestemd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap even niet waarom Beev nou zo 'makkelijk' wint en er vorige keer zo moeilijk werd gedaan..
Een paar Zhenar-stemmers hebben in deze ronde in ieder geval op alle drie gestemd, terwijl de BVO-stemmers standvastig bleven. Denk dat het daar o.a. aan ligt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Nou dat denk ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Journaliste Tania gaat op onderzoek uit
Dat wordt spitten in tig topics.
Maar ik had op mijn beurt weer te maken met Svurno die niet stemmen mocht en eerst op mij stemde.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een paar Zhenar-stemmers hebben in deze ronde in ieder geval op alle drie gestemd, terwijl de BVO-stemmers standvastig bleven. Denk dat het daar o.a. aan ligt.
Ik lig echt helemaal dubbel, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Doekje het volgende:
je gaat deraan
Kijk even in SHO zelf. Daaronder staan alle slotjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:
iemand 'n linkje naar 't vorig topic?! staat niet in de lijst....
Ik lig ook dubbel, Taniaquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef Doekje het volgende:
Je ebnt voor ed vijand
Ik ook hoor.quote:
*grinnik*quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:08 schreef Doekje het volgende:
jij kllotzak
Staat toch wel in de OP?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
nog 'n keer dan maar:
HEEFT ER IEMAND 'N LINKJE NAAR 'T VORIGE TOPIC?!??!??!
ow sorry, reactie gemist..... ja maar da's altijd zo'n lange lijst en ik heb moeie ogen en...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
Kijk even in SHO zelf. Daaronder staan alle slotjes
Staat toch gewoon in de lijst gesloten topics? Hoe moeilijk is dat op te zoeken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
nog 'n keer dan maar:
ShowChat #198: Spring is in the air!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
nog 'n keer dan maar:
RELLENquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in de lijst gesloten topics? Hoe moeilijk is dat op te zoeken?![]()
ShowChat #197: Nog 3 topics te gaan!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow sorry, reactie gemist..... ja maar da's altijd zo'n lange lijst en ik heb moeie ogen en...
nou ja laat maar... ik ga al......
Heb ik er gewoon 1 gemistquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #198: Spring is in the air!
Doe het dan goed.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ShowChat #197: Nog 3 topics te gaan!![]()
Ja maar... het is grappigquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:11 schreef static het volgende:
Doekje: nokken met die onzin. Eerste en laatste waarschuwing.
Moe je wel de goeie pakkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ShowChat #197: Nog 3 topics te gaan!![]()
We hadden voor het eerst weerns een relletje.quote:
Er wordt geklaagd in FB, dus zo grappig is het allemaal niet.quote:
Ja. Ik wil meer Doekje!quote:
'We'?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
We hadden voor het eerst weerns een relletje..
Beevquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd in FB, dus zo grappig is het allemaal niet.
Dit viel niet onder hielen likken?quote:
Ik ben tegen gebagger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit viel onder 'Ik ga het tegen mamma (static) zeggen'
Als jij niet van Doekje houdt, houd ik niet van jou BVO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Misschien zeur ik weer, maar ik vind de posts van doekje nou niet echt bijdragen tot de overzichtelijkheid..
ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
Moet toch kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit viel onder 'Ik ga het tegen mamma (static) zeggen'
you go girl!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
Babette, vandaag heb ik aan m'n afstuderen gewerkt
Heb je Danny en Yvonne al een groot kado gestuurt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben tegen gebagger..
Ik lik me vast in, voor als Duiveltja straks stopt.
Laat dat eerste regeltje dan maar weg, ik denk dat die tweede regel wel genoeg zegtquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben tegen gebagger..
Ik lik me vast in, voor als Duiveltja straks stopt.
quote:
Weer iemand uit ONZ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef Doekje het volgende:
bedankt zhenar voor de steun in deze moeilijk tijden
Dan moet je bij Bupa en Timbob zijn die halen al die gastjes hier heenquote:
*PATS!* *WHAM!* *KABLOINK!*quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je Danny en Yvonne al een groot kado gestuurt?
Ik zag 't ookquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PATS!* *WHAM!* *KABLOINK!*
Gestuurd schrijf je met een d, aangezien de 'r' van sturen niet in het kofschip voorkomt!
Up... up... and away!
* Zhenar vliegt weer weg op zoek naar andere grammaticale misdaden.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je wel schat.... had 'm net gevonden maar 't gaat om het idee!!!![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:21 schreef Doekje het volgende:
ik ben er
Ik?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan moet je bij Bupa en Timbob zijn die halen al die gastjes hier heen![]()
Once again Zhenar did it againquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PATS!* *WHAM!* *KABLOINK!*
Gestuurd schrijf je met een d, aangezien de 'r' van sturen niet in het kofschip voorkomt!
Up... up... and away!
* Zhenar vliegt weer weg op zoek naar andere grammaticale misdaden.
ze kennen je wel allemaalquote:
Jij was natuurlijk ergens een internationale spellingsfout aan het corrigeren. In de EU-grondwet ofzo. Ik moest dus even invallen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Once again Zhenar did it again
My sidekick
Nou en... mooi weer tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:23 schreef Doekje het volgende:
wordt al donker
Uhuhquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk ergens een internationale spellingsfout aan het corrigeren. In de EU-grondwet ofzo. Ik moest dus even invallen.![]()
Zeg verzin je eigen liedjequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:25 schreef Doekje het volgende:
Krijg toch allemaal de klere
val van mijn part allemaal dood
ik heb geen zin om braaf te leren
ik eindig toch wel in de goot
Kinderen willen niet met me spelen
noemen me rat en wijzen me na
de enige die me wat kan schelen
die is er nooit dat is mn pa
mn moeder kan me niet verdragen
nooit doe ik iets voor haar goed
om liefde hoef ik ook al niet te vragen
schelden is alles wat ze doet
geen wonder dat mn pa is gaan varen
ik mocht niet mee ik ben te klein
ik moet het in mn eentje klaren
tot die ooit weer terug zal zijn
had ik maar iemand om van te houden
2 zachte armen om me heen
die mij altijd beschermen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
misschien als vader schipper is
als die weer terug is van de zee
zegt ie nog is luister sis waarom ga je niet met me mee
ik ben toch ook nog maar een kind
ik kan het niet helemaal alleen
misschien dat ik ooit het geluk nog vind
maar hoe dat is een groot probleem
had ik maar iemand om van te houden
2 zachte armen om me heen
en die mij altijd beschermen zouden
en die mij altijd beschermen zouden
Jouw plaatje verandert de hele tijdquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor doekje :
Onzin voor je leven! hier ga daar maar spelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:34 schreef Doekje het volgende:
[..]
Jouw plaatje verandert de hele tijd
Dat heet een bewegende avatar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:34 schreef Doekje het volgende:
[..]
Jouw plaatje verandert de hele tijd
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou dat kan wel wat vrolijker hoor!
Hoi!!!!!!!![]()
![]()
anders neem je toch een mooie vrachtwagen als avatarquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:36 schreef Doekje het volgende:
ik heb geen plaatje
ik moet plassenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:40 schreef laffer het volgende:
[..]
anders neem je toch een mooie vrachtwagen als avatar
hoe bedeol je??![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat hij dat isquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:40 schreef laffer het volgende:
[..]
anders neem je toch een mooie vrachtwagen als avatar
hoe bedeol je??![]()
Inderdaad. Static, wake-up!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar blijven de mods met de ban knop ?![]()
Die doet het nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar blijven de mods met de ban knop ?![]()
klikquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:38 schreef Doekje het volgende:
en ik kom niet uit ONZ wat dat ook mag zijn
quote:
Nou nou. Kop op. Dan kan wat vrolijker.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoi allemaal.
Doekje, rot eens op.
Ik ga topic 200 missen zo te zien
Ik heb een rel gemist
En op goede vrijdag moet je zeker betalen voor de trein?
Ow, en ik zit in de halve finale
nah....quote:
ik ook [2x]quote:Ik ga topic 200 missen zo te zien
Ik heb een rel gemist
en gewoon werken ook nogquote:En op goede vrijdag moet je zeker betalen voor de trein?
gefeliciteerdquote:Ow, en ik zit in de halve finale
Waarom moet ik morgen een groot feest organiseren met oud-vrienden en moet iemand die me bekant stalkt en alles wat ik heb inpik zich ook weer stiekem inschrijven?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef bar_rel het volgende:
Waarom moet ik nou op goede vrijdag stage lopen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom moet ik morgen een groot feest organiseren met oud-vrienden en moet iemand die me bekant stalkt en alles wat ik heb inpik zich ook weer stiekem inschrijven?![]()
Leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
Ik krijg morgen seizoen 1 van Buffy the vampieren verkrachter binnen wooooooooooooooo[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:50 schreef bar_rel het volgende:
Ik krijg morgen seizoen 1 van Buffy the vampieren verkrachter binnen wooooooooooooooo[afbeelding]
Ja eindelijk !!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]Eindelijk je leven is volmaakt
Waarom dat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vermoed dat ik topic 200 ook ga missen
Omdat ik een nieuw raam heb gekregen vandaag en ga zo de troep opruimen.quote:
Waag hetquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:53 schreef Doekje het volgende:
ik open hem wel
Oke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuw raam heb gekregen vandaag en ga zo de troep opruimen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
Orgi ga je voor het record van postaantallen![]()
? Dan red je mijn en Dizer!!'s recod niet hoor
![]()
Heb je wel drie dagen voor nodig denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
? Dan red je mijn en Dizer!!'s record niet hoor
![]()
Jou hele leven bestaat uit Fok!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
? Dan red je mijn en Dizer!!'s record niet hoor
![]()
Iddquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
De OP is niet super, maar tsja...we moeten toch wat als Dizer er niet is .:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |