quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja jij als bi kan dan mooi van twee walletjes eten hè
Nou vergeet het maar
ja maar toen was ik er nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaan
Ja, want het aantal mannen dat op mannen valt en het aantal vrouwen dat het graag met een bisexuele man doet is overweldigend!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
Als je bi bent heb je zoveel meer keus trouwens, dat is ook niet eerlijk
Anders kaap je die even voor onze neus weg.quote:
quote:en meid als Ron idd weg gaat, dan kom ik gewoon bij je om je bij te staan eerst. KOm op je red het echt wel, je bent een sterke meid
Ja... als je het zo steltquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want het aantal mannen dat op mannen valt en het aantal vrouwen dat het graag met een bisexuele man doet is overweldigend!![]()
![]()
![]()
WAT ZEI JE DAAR?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Bupa dat hij lijdt aan 'grootheidswaanzin' ofzo.. dan komt die rel er vanzelf
Wat moeten wij nu als superheldenduo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders kaap je die even voor onze neus weg.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
Dizer - Airelle 10-8 -->Dizer
.
timbob - ZOWIEE 3-15 -->ZOWIEE
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
Christine - Bupatih 8-9 -->Bupatih
.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
.
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
.
Kwartetten dan maar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moeten wij nu als superheldenduo?
Vind ons duel alleen een beetje een afknapper.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Tof dat ik toch nog zo ver ben gekomen! Alle winnaars succes verder!
Nu gaat het stemmen helemaal lastig worden natuurlijk.
Zouden er meer rellen volgen?![]()
Nu de volgende ronde toch ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef BVO het volgende:
De uitslag:
.
.
Svurno - BVO 3-13
Svurno - Zhenar 6-10
Zhenar - BVO 7-9 -->BVO
.
.
Hoezo? Wel suf dat het op deze manier moest, maar toch een duidelijke uitslag zo, lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ons duel alleen een beetje een afknapper..
Fuck!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
DE LOTING
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Stemmen maar!.
Oh. Journaliste Tania gaat op onderzoek uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap even niet waarom Beev nou zo 'makkelijk' wint en er vorige keer zo moeilijk werd gedaan..
Wie heeft zijn stem veranderd dan?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef BVO het volgende:
DE LOTING
Dizer - ZOWIEE
Bupatih - BVO
Stemmen maar!.
Een aantal stemden op ons alle drie 1 keertje, timbob heeft niet gestemd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap even niet waarom Beev nou zo 'makkelijk' wint en er vorige keer zo moeilijk werd gedaan..
Een paar Zhenar-stemmers hebben in deze ronde in ieder geval op alle drie gestemd, terwijl de BVO-stemmers standvastig bleven. Denk dat het daar o.a. aan ligt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Nou dat denk ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Journaliste Tania gaat op onderzoek uit
Dat wordt spitten in tig topics.
Maar ik had op mijn beurt weer te maken met Svurno die niet stemmen mocht en eerst op mij stemde.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een paar Zhenar-stemmers hebben in deze ronde in ieder geval op alle drie gestemd, terwijl de BVO-stemmers standvastig bleven. Denk dat het daar o.a. aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |