Beevquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd in FB, dus zo grappig is het allemaal niet.
Dit viel niet onder hielen likken?quote:
Ik ben tegen gebagger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit viel onder 'Ik ga het tegen mamma (static) zeggen'
Als jij niet van Doekje houdt, houd ik niet van jou BVO!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Misschien zeur ik weer, maar ik vind de posts van doekje nou niet echt bijdragen tot de overzichtelijkheid..
ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
Moet toch kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit viel onder 'Ik ga het tegen mamma (static) zeggen'
you go girl!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
Babette, vandaag heb ik aan m'n afstuderen gewerkt
Heb je Danny en Yvonne al een groot kado gestuurt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben tegen gebagger..
Ik lik me vast in, voor als Duiveltja straks stopt.
Laat dat eerste regeltje dan maar weg, ik denk dat die tweede regel wel genoeg zegtquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben tegen gebagger..
Ik lik me vast in, voor als Duiveltja straks stopt.
quote:
Weer iemand uit ONZ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef Doekje het volgende:
bedankt zhenar voor de steun in deze moeilijk tijden
Dan moet je bij Bupa en Timbob zijn die halen al die gastjes hier heenquote:
*PATS!* *WHAM!* *KABLOINK!*quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je Danny en Yvonne al een groot kado gestuurt?
Ik zag 't ookquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PATS!* *WHAM!* *KABLOINK!*
Gestuurd schrijf je met een d, aangezien de 'r' van sturen niet in het kofschip voorkomt!
Up... up... and away!
* Zhenar vliegt weer weg op zoek naar andere grammaticale misdaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |