Ik trap niet in vrouwentrucjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat trucje gebruik ik ook altijd als ik ruzie heb met mijn vriend
Laten we de vredespijp rokenquote:
Ik werk wel meequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Zhenar het volgende:
Love is in the air...
* Zhenar doet nog een poging die musical op gang te krijgen, maar de rest werkt niet bepaald mee.
Moet je effe zeggen welke lijn iedereen moet zingenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef Zhenar het volgende:
Love is in the air...
* Zhenar doet nog een poging die musical op gang te krijgen, maar de rest werkt niet bepaald mee.
Niet waar! Dat was een oneerbaar voorstel!quote:
Dan doen we alletwee iets waar we goed in zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we de vredespijp roken
Oh wacht.
Ik doe de vrede
En dan doe jij het pijpen
Zing dan!quote:
Nee, dat hoort spontaan te gebeuren! Net als het synchroon dansen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet je effe zeggen welke lijn iedereen moet zingen![]()
Is er iets mis met eenzaam zijn ?quote:
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan doen we alletwee iets waar we goed in zijn
Die durft nog niet te pratenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
BVO waar ben je?!
Zeg maar gerust een bitchfight! In de modder!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
[flauw]Een wannebar-rel[/flauw]
Of hij heeft buikpijn van alle evil popcorn.quote:
Dat zou je wel willen hequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een bitchfight! In de modder!![]()
pffff niks eigenlijk, gewoon helemaal naar de klote... lange dag die door drukte juist weer te kort was...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
Tisser?
Die heeft Dizer vast al weken klaarliggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Nog maar 1 topic
Iemand al druk bezig met een mooie OP?
Wie was er ook al weer verandwoordelijk voor deze algehele verslaving?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Nog maar 1 topic
Iemand al druk bezig met een mooie OP?
En ligt ie kotsend op de grondquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of hij heeft buikpijn van alle evil popcorn.![]()
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie was er ook al weer verandwoordelijk voor deze algehele verslaving?
Het persoon die de eerste showchat opende moet dus ook deze mijlpaal regelenquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie kotsend op de grond
Maar dat is natuurlijk niet grappig![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik hoop wel dat iemand daar foto's van heeft.
Bupa, neem jij deze, of zal ik het afhandelen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het persoon die de eerste showchat opende moet dus ook deze mijlpaal regelen![]()
Ja jij als bi kan dan mooi van twee walletjes eten hèquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Bupa vs. Christine... schaars gekleed en bedekt in bruine drek...![]()
Gaat uw gangquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa, neem jij deze, of zal ik het afhandelen?
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Best een leuke rel dit.
Tania, houd opquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De rel is al een uur geleden afgelopen, kom maar onder je dekbed vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |