Fijn!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?quote:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomenquote:bespaar je de moeite, ze zitten er allebei niet in...
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
[..]
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?
da's altijd balen, maar in dit geval dan iig een meevaller dat 't Nicklijntje er vandaag niet in voorkwamquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Capaciteiten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
ik heb wel 'n leuk alternatiefje voor je Diz:
Claire op d'r best
Yep, ik wil graag alles wetenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent wel een nieuwsgierig aagje he?![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ministek![]()
da's net zo tof als spirograaf
enjoy... hij's zo tof echt!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijken
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertjequote:Ben je weer vrienden met wup?
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertje
Ellenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
Jaaaa dat had ik ook!! ik mis ze gewoon echt [Ellen ook]....
nu moeten we 't met al die baggeraars doen, incl. Kyra idd... maar ook daar heb ik nooit wat aangevonden
anywayyyyyy... ik ga nog ff laatste stukkie Rozegeur kijken en dan lekker
We zijn het zeepje kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
wat gaat het langzaam hier!
zijn Zowiee en Konniekip bezig op msn ofzo?
bar_rel is er niet en ik heb mijn leven weer opgepaktquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
nee wie mist Bram nou wel.....maar Ellen was TOF!!!
oké en nu ga ik echt!! goodnight to you all![]()
Hee bobje, kom 's kijken of ik 't antwoord goed heb?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
zijn Zowiee en Konniekip bezig op msn ofzo?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten!
Vraagt of ie een ons tartaar heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:53 schreef timbob het volgende:
komt een man bij de bakker...
Sukkel ook he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef timbob het volgende:
[..]
broodje tartaat, ok...
maar een ons?!
mhehe...
Och misschien weet ik wel meer....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou er stond dat ik capaciteiten heb, that's all you need to know
Oeh! Nog een nachtbraker!quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och misschien weet ik wel meer....
ja vraag je maar af hoe ik dat weet![]()
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 03:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat SUF! De laatste post was om twaalf uur 's nachts!
Nu zit ik hier in een lichtelijk aangeschoten bui na jaarclubavond berichten te posten zonder dat iemand daar op kan reageren.![]()
En de flirtage van KontenKipje (ofzo) met ZOWIEE die ik heb teruggelezen bevalt mij maar niets.Blijf van onze lieve ZOWIEE af, viezert!!!
Wat is dat überhaupt met al die semi-newbies en kloons hier? IK ben de enige echte eeuwige newbie, JA?!
![]()
Mijn nieuwe avatar is trouwens vet cool.
Ze zijn ook leuk hoor. En ze zijn van harte welkom, alleen moeten ze niet mijn titel gaan claimenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:36 schreef Duiveltja het volgende:
De newbies zijn ok
The more the merrier
Dat is zoooooo 2003 Lord Of The Rings taalquote:The more the merrier
quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Wel goed hoorquote:
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Alleen het bloedt de hele tijd omdat hij het gaasje met buurt geweld moest verwijderen![]()
Vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?
Oh bah,... ik snap ineens wat je bedoeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vorige week
Maar deze week moest ik er een medicinaal gaasje in houden en dat is vandaag verwijderd. Maar dat bleek nogal vast te zitten
quote:
Ik heb er laatst nog een gekocht, toen het sneeuwdequote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rokjes
Bij mij ligt dat allemaal nog ergens achter in de kast
Wou morgen met m'n afstudeeropdracht bezig gaan en dan vandaag lekker niks doen... blijkt dat het kantoor morgen dicht is... dus ben nu twee dagen achterelkaar vrijquote:
Ik lig de hele dag op de grond met zulk weerquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]Dan is het ook spiegel op je schoenen weer
quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wou morgen met m'n afstudeeropdracht bezig gaan en dan vandaag lekker niks doen... blijkt dat het kantoor morgen dicht is... dus ben nu twee dagen achterelkaar vrij
Afstuderen![]()
Dan maar thuis ff wat doen
Wil er wel een voor je aantrekken, maar dan durf ik niet meer over straatquote:
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bentquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wil er wel een voor je aantrekken, maar dan durf ik niet meer over straatIk heb toch een bepaalde trots he
Sexyquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bent
Dude, over trots gesprokenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bent
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor Tania
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mijn irritande buurman van vroeger had altijd een mopje over Schottland
''Hoe weet je dat je in Schotland bent ''
''Als de koeien er mooier uitzien dan de vrouwen''
En dat soort geintjes had ie dus altijdquote:
Ja mooie meid hequote:Op donderdag 24 maart 2005 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Vivienne...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wakker blijf of toch maar weer eventjes mijn bedje inkruip... Voel me niet helemaal optimaal.![]()
Inderdaad; al die ONZ-lui en kloons verstoren jouw kutjesmagnetische veld!quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzin
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Je nieuwe avatar is inderdaad erg leuk. Is wel even wennen om Zhenar met een andere avatar te zien! Maar hij is echt wel cool!!! Ik heb ook een nieuwe avatar
Marc_03 wat een gouden tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:47 schreef mark_03 het volgende:
http://www.slamfm.nl/webcamslam.php
Girl kissing contestLive op de webcam
![]()
Eerst even die kissing contest uitchecken...quote:
Nu komt dat voor school werken er helemaal niet meer vanquote:
Het zijn volgens mij allemaal meiden die elkaar zoenen het heet toch kissing girls contestquote:
Ja die waren duidelijk geen bi maar gewoon 100% potquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:51 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar nu zie ik alleen die stomme presentator. En heeeeel vaag op de achtergrond wat mogelijk-zoenende-gestalten!![]()
Net was het tenminste duidelijke hot girl-on-girl action!s
Girls kissing contest niks voor jouquote:
Dat had ik ook (kater), en ben net weer even anderhalf uur gaan slapenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wakker blijf of toch maar weer eventjes mijn bedje inkruip... Voel me niet helemaal optimaal.![]()
Doen die zoenende meisjes jou dan helemaal niets?!quote:
Als ik er geld mee kon winnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Girls kissing contest niks voor jou![]()
Weinig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doen die zoenende meisjes jou dan helemaal niets?!
Volgens mij kan datquote:
Het eerste stelletje ging helemaal op elkaar zittenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef Tania18 het volgende:
Oeh romantisch, dat ene stelletje pakt elkaar wat beter beet![]()
Ja joh, ga maar weer met dure woorden smijtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet hoe men daar nog goed kan werken met al die zoenende dames! Niemand lijkt er echt naar om te kijken!!!
Alle werknemers van dat radiostation zijn zeker ontzettende frigide. Of misschien eunuchs?
He bahquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef Tania18 het volgende:
Is volgende week de kissing-men contest?![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja joh, ga maar weer met dure woorden smijten
Oeh! Dat wil ik ook wel zien!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef Tania18 het volgende:
Is volgende week de kissing-men contest?![]()
En ik heb nog niemand kunnen betrappen op een titty touch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef mark_03 het volgende:
Toch vrij sexloos allemaal... vooral dat rechterstel... staan gewoon wat tegenelkaaraan te leunen
Die in ht begin waren wel sex volquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef mark_03 het volgende:
Toch vrij sexloos allemaal... vooral dat rechterstel... staan gewoon wat tegenelkaaraan te leunen
Daar kijken we nu ook naar; is dat linkerstel. Die kregen vast spierpijn van die houding ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die in ht begin waren wel sex vol
Haha he bahquote:
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef mark_03 het volgende:
Er waren toch meer stelletjes dan deze 2?
quote:
Nou zeg, deze vond ik mooiquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel betere te vinden, heur.
Als je het maar laatquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel betere te vinden, heur.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och misschien weet ik wel meer....
ja vraag je maar af hoe ik dat weet![]()
Jij bent toch geen newbie meer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat überhaupt met al die semi-newbies en kloons hier? IK ben de enige echte eeuwige newbie, JA?!
![]()
Mijn nieuwe avatar is trouwens vet cool.
Volgens mij heeft slam Fm ook een forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef mark_03 het volgende:
WHAHAHA, hij is weg
Volgens mij lezen ze mee
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent toch geen newbie meer?
hij is iig duidelijker dan de vorige.
Jij hebt het alleenrecht op alle vrouwen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzin
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:14 schreef timbob het volgende:
zhenar
wat is jouw avatar?
een robot met een groot hoofd?
OEH! Truitje uit - truitje uit!!quote:
Al veel over gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!![]()
Komt binnenkort een film van uit.
Ik heb er hoge verwachtingen van.quote:
http://www.slamfm.nl/webcamslam.phpquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar hebben jullie het over?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Jouw PC is gewoon anti-lesbo's!quote:
Ow ja, dat kan ook natuurlijk.quote:
lucky mequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!![]()
Komt binnenkort een film van uit.
quote:
Nog meer zon!quote:
Ik ga zo ook maar even op het dakterras zitten, of naar de Grote Markt ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nog meer zon!
waarom zit ik hier nog
Wachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar even op het dakterras zitten, of naar de Grote Markt ofzo.
Kun je ergens anders studeren dan? (Okee, ben al afgestudeerd, maar you get my point)quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Wacht
Waarschijnlijk is het al algemeen bekend
Maar woon jij in Groningen??
Maar ik kan toch niet ruiken dat jij in Groningen zit??quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je ergens anders studeren dan? (Okee, ben al afgestudeerd, maar you get my point)
Groningen de gekste! Er gaat niets boven Groningen!
![]()
Faculteit bedrijfskunde was ooit mijn terrein. Maar daar ben ik nu van verlost!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet ruiken dat jij in Groningen zit??
Hanze??
Wat doe je nu??
Genieten?
preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
19. ZOWIEE 105
Ik dacht serieus dat ik er maar 40 had ofzo
Ik studeer in Fryslân.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Faculteit bedrijfskunde was ooit mijn terrein. Maar daar ben ik nu van verlost!![]()
Ik ben nu over het algemeen aan het solliciteren. En natuurlijk wat feesten aan het inhalen... heb tijdens mijn afstuderen teveel gemist.
Maar jij zit toch in Fryslân? Of toch ook in Grun?
Ah... aandacht. Wel zo handig als je iets wilt leren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik studeer in Fryslân.
De school sprak me wat meer aan![]()
Believe me or not
Ik krijg aandacht!
Wat jij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je ergens anders studeren dan? (Okee, ben al afgestudeerd, maar you get my point)
Groningen de gekste! Er gaat niets boven Groningen!
![]()
Woohoo! Nu zijn we met zijn 3-en!!!quote:
De webcam liep vast bij mijquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:32 schreef mark_03 het volgende:
Staan die dames nog te zoenen?
Wat wordt 't voor eten?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De webcam liep vast bij mij
En nu ga ik eten![]()
Ik heb net stamppot gehadquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Brood![]()
Oh, en hier is helemaal geen zon
Stamppot gaat er bij mij altijd wel inquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken op dit uur, maar ja ik ben ook nog maar 2 uur wakker natuurlijk
Bij mij nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Stamppot gaat er bij mij altijd wel in
Mwoah,... jawelquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij mij niet
Boerenkool trouwens wel, valt dat ook onder de stamppotten?
Ohnee, andijvie gaat er niet in bij mijquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah,... jawel
Stamppot andijvie is wel m'n favoriet ...
Als je me niet gelooft, lees maar: ShowChat #76: Dizer de kutjesmagneetquote:
Worstquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ohnee, andijvie gaat er niet in bij mij
Zuurkool nog wel aardig en worteltjes-ui-stamppot ook wel een beetje.
En boerenkool dusmet
worst
Hier kom ik later op terug, ik moet nu echt gaan!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
Maar ik moet gaan.. bus halen.. ik ga Amsterdam in.. lekker shoppen, dat heb ik verdiend
Doei allemaal
En dan mijn reactiequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je me niet gelooft, lees maar: ShowChat #76: Dizer de kutjesmagneet
ik krijg bijna zin om hier een konniekip reactie op te plaatsenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhuhde rest kan me eigenlijk gestolen worden, als ik die worst maar krijg
![]()
..... (ik zeg maar niks)quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhuhde rest kan me eigenlijk gestolen worden, als ik die worst maar krijg
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om hier een konniekip reactie op te plaatsen
quote:
Ik zat er een beetje op te wachten jaquote:
Noem je dat lyrisch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben er weer.
De zakdoekjes kunnen weer opgeborgen worden.
Huilen hoeft niet meer.
Want ik ben er weer.
quote:
Hoi fans. Hebben jullie mij een beetje gemist?quote:
Nou moet je niet gaan overdrijven he?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hoi fans. Hebben jullie mij een beetje gemist?
Hier was het al bewolkt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:33 schreef BVO het volgende:
Hier begint het al te bewolken.
Ja, maar zo moet ik ook praten na mijn verkiezingsoverwinning.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan overdrijven he?
Speaking of wich, hoe lang gaat het nog duren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zo moet ik ook praten na mijn verkiezingsoverwinning. ;'(
Ik kan mensen niet dwingen om te stemmen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Speaking of wich, hoe lang gaat het nog duren?
Weet ik niet. Maar misschien helpt het wat als je het tussen sub-tags zetquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Waarom zit die smiley zo belachelijk hoog?
En kijkt u eensquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar misschien helpt het wat als je het tussen sub-tags zet
Hij staatquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Waarom zit die smiley zo belachelijk hoog?
Had je het niet al bijgehouden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
Degene die nog moeten zijn:
haagse_elfje
Tom_Tom-
Dada
Svurno
timbob (die had maar bij 1 duel gestemd)
Daarna zal ik al de stemmen moeten gaan tellen (verdeeld over 400 topics)
Uhuh, nog een keer voor degenen die hem gemist hebbenquote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhuh, nog een keer voor degenen die hem gemist hebben
[afbeelding] Willen de mensen die nog moeten stemmen dat even heel snel doen? Dank u. [afbeelding]
Nu is hij toch goed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het
Als je nu ook nog de tekst in [sup] doet.
Foto'squote:Op donderdag 24 maart 2005 14:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben lekker bij de kapper geweest, en heb een nieuw tasje gekocht
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:00 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iets wat ik kan eten zonder over m'n nek te gaan
Ik zal vanavond/vanmiddag kijken wat ik kan doen...quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook posten natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal vanavond/vanmiddag kijken wat ik kan doen...
Die foto's van gisteren staan ook nog op de cam
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Zo gaat het effect van de dikke zwarte letters een beetje weg Bupa
[afbeelding] Willen de mensen die nog moeten stemmen dat even heel snel doen? Dank u. [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:04 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan met dit weer... word je helemaal blij van
Nou ik denk niet dat ik foto's waarop ik halfnaakt dronken lig te wezen snel op het internet plaats, maar ik hou het in m'n achterhoofdquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook posten natuurlijk
Je mag ze ook direct naar mij sturenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik foto's waarop ik halfnaakt dronken lig te wezen snel op het internet plaats, maar ik hou het in m'n achterhoofd
Dan moet je wel érg vrolijk zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind zelfs je nieuwe sig erg leuk
Pff....Ik heb volgens mij iets na Tania gestemd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
ZOWIEE, Bupa en Christine, wat waren jullie stemmen?
Die kan ik niet vinden..
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
Die kan ik niet vinden..
Opnieuwquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
Ja, stem dan maar ff overnieuw, zooooooooooooo veel werk is het toch niet?!.
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
Die kan ik niet vinden..
Overnieuw mag ook, zie van dale.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OpnieuwNiet overnieuw.
Geef nog eens het lijstje
Dan kanl ik weer gaan stemmen
Hoe?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:14 schreef Orginial het volgende:
Waarom doet iedereen zo op FOK tegen mij?
Ach gossie.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:14 schreef Orginial het volgende:
Waarom doet iedereen zo op FOK tegen mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |